Olen kaunis ja viehättävä ja saan kiukutella miehille niin paljon kuin haluan.
Jos joku joskus vähän hermostuukin niin nauran vaan päin naamaa!
Kommentit (21)
En tiedä miksi mutta nautin siitä kun saan olla veemäinen narttu. Kiukuttelen esim. lääkäreille ja poliiseille. ap
Olet ihan hauska varmasti mutta ei kannata jatkaa tuolla linjalla. Ennemmin tai myöhemmin joudut vaikeuksiin. Sitten ei ole yhtään kivaa.
Jotenkin musta tuntuu että tämän naivin aloituksen kirjoittaja on nelikymppinen elämäntapatyötön naisvihaajamies. Tunnistan hänet jo tyylistä.
Älä sitten ihmettele, kun sinusta ei pidetä. Ei kauniille sen huonompaa käytöstä sallita, pikemminkin tuomitaan herkemmin ikäväksi bimboksi sen takia kuin taviksen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin musta tuntuu että tämän naivin aloituksen kirjoittaja on nelikymppinen elämäntapatyötön naisvihaajamies. Tunnistan hänet jo tyylistä.
Ja sinut tunnistaa tuosta väärin kirjoitetusta sivistyssanasta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se on kyllä jännä, että miten edes anonyyminä ei kykene feikkaamaan onnistuneesti naista vaan sortuu kerta toisensa jälkeen a) omaan kirjoitustapaansa, b) stereotypioihin vailla omapohjaista kokemusta. Niin läpinäkyvää.
Ja miehet, älkää reagoiko kiukutteluuni alkamalla isällisesti läksyttää mua, kuinka mun pitäisi käyttäytyä ikäiseni tavoin ym. koska silloin olen voittanut. ap
Palstalassukka taas vauhdissa.
Tosiasiassa viehättävyys ei ole sama asia kuin kiukutteleva bitch. Jos ap antaa naisten kiukutella itselleen, kyse on hänen omasta huonosta naismaustaan.
Ei naisista yleensä.
Olen parikymppinen nainen, sori te vainoharhaiset. ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mutta nautin siitä kun saan olla veemäinen narttu. Kiukuttelen esim. lääkäreille ja poliiseille. ap
Vikuroivat tammat kesyyntyy kun ne saa mun pampusta.
Joo, palstalassukkahan tämä. Aika surkea provo, 0/5
Ja kaikella tällä on jotain merkitystä, koska....?
?
?
Ööö, sä vaan luulet olevasi kaunis! :D
Minä tunnen tuollaisia parikymppisiä naisia muutamia. Moni mies pitää siitä, kun kaunis nainen on sopivasti narttu.
Exä oli samanlainen tyhjäpää v-kantoteline, onneksi on ex. Sen nykyinen peruutti autolla sen päälle.
Mutta jos on kaunis niin mikäs siinä...
Vierailija kirjoitti:
Exä oli samanlainen tyhjäpää v-kantoteline, onneksi on ex. Sen nykyinen peruutti autolla sen päälle.
Mutta jos on kaunis niin mikäs siinä...
Ole ystävällinen ja lakkaa käyttämästä tuota v- sanaa. Se on kammottava ja antaa sinustakin tyhjäpäisen kuvan.
Miksi luulet olevasi viehättävä? Et ainakaan käytöksen perusteella :D
Ihanaa! You go girl! Grrrlll power!