Mitä tekisin tässä tilanteessa? Olen tapaillut erästä sitoutumiskammoista miestä, joka
säännöllisin väliajoin saa jonkun hepulin ja epäilee, pystyykö kuitenkaan olemaan kanssani. Olen tätä tempoilua seurannut ja välillä sivusilmällä katsellut muualle. Nyt sitten tapasinkin erään mukavan miehen, joka on seurustelevaa sorttia - tuntuu, että meillä on muutenkin paljon yhteistä. Noh, eikös sitten tämä sitoutumiskammoinen herra sitten aktivoitunut, aivan kuin olisi tajunnut että saattaa menettää minut. Onkin nyt kuulemma tosissaan.
Ymmärrän, että jossain vaiheessa pitää tehdä päätös ja en voi tapailla molempia. Vai voinko? Haluaisin vain tutustua tähän uuteen ihmiseen ja katsoa, voisiko siitä tulla jotain. Seksiä ei ole hänen kanssaan kuvioissa.
Kommentit (20)
Et kai kerta toisensa perään mene samaan halpaan, hän haluaa ladata vain mällit sinuun, ja tulla taas viikon päästä epäröimään, ja sama juttu, uuh!
Älä ota sitä sitoutumiskammoista. Jos sinä heivaat hyvän miehen pois, tämän sitoutumiskammoisenkin kiinnostus loppuu.
Mies on sitoutumiskammoinen kinnes löytää oikean naisen.
Mäkin sanon ihan kokemuksella että jätä se sitoutumiskammoinen tyyppi, katselepa muita apajia!
Niin, olen tosiaan ollut vähän vaisumpi ja luulen, että sen takia sitoutumiskammoinen on arvannut, että jotain on pielessä. Jos feidaisin sen mukavan miehen, voi olla sitoutumiskammoisen kanssa kaikki palaisi ennalleen. Sitä en enää jaksaisi. ap
Huoraat siis ympäri kylää vittuasi jakaen? Miksi siis edes sitoutuisit? Jaa vain vittuasi, aina sille joka tarjoaa parhaan illallisen ja ostaa lahjoja.
Sitoutumiskammo on usein ajanjakso, jolloin yksilö ei kykene edes halutessaan vakavasti sitoutumaan kehenkään vaan ihmissuhteista tulee juuri tuollaista leikkimistä - mitä vaikeammin tavoiteltava toinen on sitä enemmän mies innostuu. Tuohan on aivan lähtökohdiltaan toimimaton asetelma parisuhteeseen. Eiköhän ole aika selvää, että sellaisen miehen kanssa ei kannata yrittää sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Huoraat siis ympäri kylää vittuasi jakaen? Miksi siis edes sitoutuisit? Jaa vain vittuasi, aina sille joka tarjoaa parhaan illallisen ja ostaa lahjoja.
Luepa sinä edes aloitus kunnolla loppuun! Hyvää kevättä. ap
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammo on usein ajanjakso, jolloin yksilö ei kykene edes halutessaan vakavasti sitoutumaan kehenkään vaan ihmissuhteista tulee juuri tuollaista leikkimistä - mitä vaikeammin tavoiteltava toinen on sitä enemmän mies innostuu. Tuohan on aivan lähtökohdiltaan toimimaton asetelma parisuhteeseen. Eiköhän ole aika selvää, että sellaisen miehen kanssa ei kannata yrittää sen enempää.
Myönnän, että on ollut varsinaista kissa-hiiri-leikkiä tämän miehen kanssa. En haluaisi enää pelailua, vaan ihan oikean parisuhteen. ap
Vierailija kirjoitti:
Oli tuo oikea syy tai ei, se sitoutumiskammo ei oikeuta toisten tunteilla leikkimiseen vaan rehdisti puhumaan, että tapailua ei kannata jatkaa. Sitä on oikea sitoutumiskammo jos se on taustalla ihmisellä.
Valtaosa tietämistäni "sitoutumiskammoisista" miehistä on ollut vuosien ajan sinkkuja, jotka lopulta eivät osaa edes halutessaan lähteä parisuhteeseen kun eivät tiedä miten sitoudutaan tai kiinnytään yhteen naiseen, jonka kanssa olisi vakaa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen tosiaan ollut vähän vaisumpi ja luulen, että sen takia sitoutumiskammoinen on arvannut, että jotain on pielessä. Jos feidaisin sen mukavan miehen, voi olla sitoutumiskammoisen kanssa kaikki palaisi ennalleen. Sitä en enää jaksaisi. ap
Luulen niin, että "sitoutumiskammoinen" haluaa pitää sinut vain näpeissään ja nyt kun olet löytänyt uuden, niin et enää "roiku" hänessä ja hän menettää "ihailijansa". Toki voi myös olla syynä, että tajusi sinun olevan se "elämänsä nainen", mutta usein ei ole näin.
Sitoutumiskammoinen yleensä yrittää sitoutumista edes jos sen arvoinen ihminen tulee elämäänsä ja ihan ilman mitään pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan näinkään mene. Minä olen ollut sitoutumiskammoinen ja ihan oikeasti tapailin ihania miehiä, joista olisi oikeasti voinut kehkeytyä vaikka mitä. Rupesin aina vaan ajattelemaan liian pitkälle, kuinka hirveää olisi, jos asuisin jonkun miehen kanssa samassa asunnossa joskus, kuinka pelottavia kaikki perheenperustamiset ja häät ym. olisivat, vaikka ei edes päästy seurusteluasteelle :D nyt asenteeni on ihan eri, en ajattele liian pitkälle tulevaisuuteen, vaan elän päivä kerrallaan :)
Tuollaisten sitoutumiskammoisten kanssa edestakaisin vehdatessa satuttaa itseänsä ja voi olla vaikea tunnistaa oikeaa rakkautta, kun se kohdalle osuu. Komppaan edellisiä neuvonantajia ja toivotan sulle onnea ja sitkeyttä irrottautua sitoutumiskammoisesta.
Jätä se kammoinen heti.
Se seurusteluorientoitunut antaa sulle fudut jos pyörität kahta.
Välit poikki sen sitoutumiskammoisen kanssa. Ei siitä mitään tule. Me sitoutumiskammoiset olemme tunnevammaisia. Tunne-elämämme on yhtä sotkua. Ei sitä kannata jäädä katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittele ensin sisälukua. Kun se sujuu, otetaan ymmärrys käsittelyyn.
Tutustu rauhassa siihen uuteen ja anna sitoutumiskammoisen tehdä mitä tekee. Veikkaan, että pääset hänen (sit. kammoinen) kanssaan halutessasi vielä samaan on/off tilanteeseen, vaikka antaisitkin tälle uudelle mahdollisuuden.
Annapa tuolle mukavalle seurusteluorientoituneelle ensin pillua. Vasta sitten näät kuinka hänestäkin saattaa tulla sitoutumiskammoinen. Miehet jaksaa luvata kuut ja tähdet taivaalta niin kauan kunnes saavat...
Hyvä. Kerro sitten miten kävi.