kuvalinkitysketjujen poistamisperusteista
Olen huomannut että täältä on nyt niitä poistettu, joissa nuoret tytöt ovat kuviaan tänne linkkailleet ja kyselleet mielipidettä, arvuuttaneet ikäänsä, mittojaan sun muita. Itsekin tullut näihin ketjuihin osallistuttuaja ihan asiallisia kuvia olivat laittaneet, kaikissa ihan vaatteet päällä eikä mitään herutusta tmv. Lisäksi aloituksista selkeästi kävi ilmi että tytöt itse halusivat kuviaan jakaa ja mielipiteitä niistä.
Tietysti olen sitä mieltä että eihän tuo nyt kovin fiksua ole kun netissäkin kaikenlaista porukkaa liikkeellä mutta niinkun tytöt itse sanoivat niin heillähän on instagramit, askit, sun muut somet missä esiintyvät nimellä ja ihan samalla tavalla kuka tahansa voi heidät sieltäkin löytää ja kommentoida pahasti, levitellä kuvia yms ja vielä nimen kanssa toisin kuin täällä. Elivarmaan tytöt itse kuvansa linkanneet eikä kiusaajat. Hehän olivat oikein nättejä kaikki, tuskinheitä ulkonäkönsä vuoksi kiusataan. Ja tytöthän olivat kaikki sen 16 vähintään muistaakseni? Siis, annettaisiinko näiden höpsöjen teinien harrastaa viatonta hupiaan jos kerran heistä hauskaa on? Tietysti asiattomat viestit heti poistoon jos joku sellaista kehtaa kirjoittaa mutta aika siisteinä olivat ketjut pysyneet. Mitä mieltä, voitaisiinko siis ketjujen antaa olla ja vain asiattomuudet poistoon?
Up