Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron tänään ihastukselleni tunteistani häntä kohtaan

Vierailija
08.04.2016 |

Olen jo pitkään ollut todella ihastunut työkaveriini. Olemme muutenkin tulleet läheisiksi ja alkaneet olla paljon tekemisissä myös vapaa-ajalla. Hänen seurassaan on ihanaa olla, nautin joka hetkestä. Tätä on jatkunut nyt jo melkein vuoden ja olen jo pitkään kerännyt rohkeutta tehdä aloitteen. Tänään sitten ajattelin ottaa härkää sarvista, kun näemme myöhemmin kaupungilla. Jännittää ihan törkeästi. Mitä, jos hänellä ei olekaan tunteita minua kohtaan? Tuleeko työnteosta sitten kiusallista? Olen kuitenkin niin korviani myöten ihastunut häneen, että varmaan tämä riski on pakko ottaa. Mitään hyviä vinkkejä minulle? :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on naisilla helppoa. Kannattaa vielä aina iskeä mies suoraan töistä, niin ei tarvitse mitään työtöntä luuseria katsella ja pääsee loisimaan lompakolle.

Vierailija
22/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on naisilla helppoa. Kannattaa vielä aina iskeä mies suoraan töistä, niin ei tarvitse mitään työtöntä luuseria katsella ja pääsee loisimaan lompakolle.

Taas joku katkera mies linjoilla. Onneksi sä ap sait oman unelmiesi miehen etkä näitä luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tänne tullut paljon viestejä! Mutta hienosti meni, vaikka jännitin ihan hulluna. Annoin kehonkielen puhua. Kosketin hänen kättään ja hivuttaudun lähelle jne. ja hän vastasi siihen. Hän kertoi myös, että hänellä on tunteita minua kohtaan ja oli jo pitkään toivonut minun tekevän aloitteen, koska hänkään ei ollut varma minun tunteistani eikä halunnut herrasmiehenä saattaa minua kiusalliseen asemaan töissä. Tuntuu aivan uskomattoman ihanalta! Todellakin kannatti ottaa tämä riski!

Ap

Oikeasti itket siellä ja syöt Ben&Jerry'siä. Ei tainnut oikeasti tapahtua noin, eihän?

Vierailija
24/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä ilkeitä ihmisiä! Huh!

Vierailija
25/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokeilepa sinäkin samaa niin ei tarvitse valittaa lompakkoloisnaisesta! Eiku ainiin, eihän sua tainnutkaan napata koko työnhaku?

Vierailija
26/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, et ap ois ollu mies. :o En tiiä miks, mutta jotenki tuli fiilis.

Vierailija
27/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sama, käyttää huutomerkkejä, myös hymiö puuttuu.

Vierailija
28/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua? Ap tekee itse aloitteen ja 'näin naisilla on helppoa'. Wtf? Ja toi lompakkoloisjuttu nyt on täyttä paskaa mun lähipiirissä ollaan kyllä rakastuttu ihmiseen eikä lompakkoon. Joten jos sä näihin loisiin törmäät niin kannattaa kysyä itseltäsi että eikö sulla ole mitään annettavaa naisille jos heitä kiinnostaa vaan se onko sulla rahaa...

Vierailija
29/29 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana hajoilin yksin kotona jännitykseeni ja siksi kirjoitin tänne tuon aloitusviestin. Sain tosi kivoja, tsemppaavia kommentteja, jotka osaltaan auttoivat minua lähestymään ihastustani. Kiitos niistä! Sitten kävi niin, että minulle tapahtui maailman ihanin asia. Ihana mies tunsi samoin minua kohtaan. Ajattelin tulla tänne kirjoittamaan asian, jos se vaikka rohkaisisi jota kita toista samanlaisessa tilanteessa olevaa tekemään aloitteen. Nyt, kun katsoin ketjua, ei voi kuin todeta, että kylläpä tämä maailma on täynnä katkeria ja ikäviä ihmisiä. Tämä oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen keskustelu, mitä tänne kirjoitan. Toivottavasti tekin pääsette joskus yli katkeruudestanne. Iloa ja rakkautta kaikille tasapuolisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi