Muistatteko Ina Forsmanin (Idols). Inalta ilmestyi tammikuussa levy ja voi miten upeaa!
Inan ääni ja laulutapa ovat kehittyneet aivan huikeiksi. Olin yllättynyt. No, onhan se laulanut koko ajan ja todellisten ammattilaisten kanssa, sekä kiertänyt ulkomailla esiintymässä paljon.
Ina on myös menossa Helge Tallqvistin bändin kanssa esiintymään Kaliforniaan blues-festareille ja olen varma, että esiintyminen poikii paljon hyvää hänelle jenkeissä, jossa on valtava bluesdigggari-yleisö.
Miksi Suomen mediassa ei kerrota mitään tällaisista artisteista?
Jazz-puolella Aili Ikonen on keikkaillut paljon hyvällä menestyksellä ulkomailla, mutta eipä juttuja näy. Meillä hehkutetaan vain kotimaisen paskapopin esittäjiä. Onkohan levy-yhtiöillä, niilla suurilla siis, noin suuri vaikutusvalta?
Youtube Ina Forsman "Pretty messed up" , kantsii kuunnella. Mä ainakin oon ihan fiiliksissä. Äänessä jotain samaa kuin Amy Winehouse.
Kommentit (7)
Mene Ina muualle mainostamaan albumiasi. Kukaan oo susta koskaan kuullutkaan. :/
Levyltä löytyy kappale nimeltä "Devil May Dance Tonight". En ole saanut käsiini sanoituksia, mutta jo kappaleen nimi kertoo oikeastaan kaiken oleellisen. Surullista, millaisella saastalla ja sairaalla roskalla yhä useammat ihmiset täyttävät mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Mene Ina muualle mainostamaan albumiasi. Kukaan oo susta koskaan kuullutkaan. :/
En ole Ina. Olisi kyllä kiva omata tuollainen ääni ja sielukas tulkinta.
Mene sinä kuuntelemaan sitä suomalaista paskapoppia, jolla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa.
En kyllä muista. Millä kaudella hän oli? Miltä näyttää? Pääsikö pitkälle?
Joo mäkin tykkään. Kiva et suomalaiset menestyy maailmalla vaikka niistä ei tosiaan Suomessa puhutakaan.