Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40v menkat

Vierailija
08.04.2016 |

Mitä ihmettä, mulla on menkat jatkuvasti. Eikös niiden pitäisi jotenkin tulla harvemmin ja jäädä veks. Mä vuodan ja kokoajan. Ikää 45. Sais jo loppua koko vuoto.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tekee tuloaan 

Vierailija
2/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt 4-kymppisellä mitään vuotohäiriöitä yleensä ole. Mene pikaisesti gynelle! Mulla tulee kellontarkasti menkat aina, ikää 40v. Tosin vaihdevuodet alkaa varmaan vasta 10 + vuoden päästä kun äitikin sai minut vasta 44-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla jo vaihdevuodet. Harva tulee raskaaksi enää tuossa iässä.

Vierailija
4/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodat jatkuvasti? Gynelle ja äkkiä! Kohdussa voi olla jotain vakavasti vialla, myoomia tms.

Vierailija
5/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tarkoittaa kerran kuukaudessa? Jos useammin, kannattaa mennä lääkäriin ja kysellä mahdollisista hormonihäiriöistä.

Ja toisekseen, 45 ei ole normaalien menkkojen kannalta mikään mahdoton ikä. Jos niiden loppumista odotat, laita 10+v.

Vierailija
6/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla ja äidillä loppui menkat vasta 60-vuotiaana..siihen asti oli epäsäännöllistä vuotoa enemmän ja vähemmän.

Vierailija
7/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kierto on lyhentynyt ja on epäsäännöllisempää kuin ennen. Välillä ei mene kolmeakaan viikkoa, kun taas alkaa. Ap

Vierailija
8/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt siis ihan kahta kertaa kuukaudessa, mut melkein. Joskus on pidempikin tauko. Ap

Vierailija
9/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun alkaiskin vv:t jo. T:47v

Vierailija
10/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 ja ihan normit menkat. Eipä mulla muitakaan oireita ole. Mä olen kakaranaamasuvusta muutenkin. Yleensä luullaan hieman yli 30-vuotiaaksi.

Vierailija
11/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kierto on lyhentynyt ja on epäsäännöllisempää kuin ennen. Välillä ei mene kolmeakaan viikkoa, kun taas alkaa. Ap

No niin se meni mullakin..ensin kierto lyheni ja tuntu et menkat ja pms jatkuvasti ja vuosin ku seula..Sitä kesti aika kauan ja sitten alko harveneen. Jäi muutamat menkat välistä ja sitten saatto olla ettei muutamaan kuukauteen tullu ollenkaan. Vaihtareita kohti siis...

Vierailija
12/12 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi