Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA OLENKO TODELLA OUTO?

Outoko?????
08.04.2016 |

Tässä muutamia juttuja.
-Minua kiihottaa tupakka. Siis se on fetissini ja lähden välillä kattomaan huvikseen kaupungille tupakoivia ihmisiä. Saatan jaksaa polkea, vaikka 12 kilometrin päähän keskustaan jossa on paljon ihmisiä. Sitten vielä 12 km takaisin ja sieläkin kiertelen ja katselen tupakoivia ihmisiä. Mietin, että onko normaalia, että jaksaa tehdä noin paljon fetissinsä eteen? Siis tuo pyöräily sen takia. Vai onko tämä jotenkin sairasta. Kun katselen tupakoivia ihmisiä aika rientää nopeasti ja sitten menen kotin masturboimaan ja heti kun orgasmi tulee niin alan miettiä, että mikä tuossa niin kiihottavaa oli. Välillä masturboin ennen kuin olen aikeissa lähtä kiertelemään ja päätäkin, että en lähde, mutta välillä kun en masturboi tekee mieli mennä? Voiko tää liittyy jotenkii siihen, että mulla on todella tylsä ja sisällötön elämä? Tästä ei kukaan tiedä lähden muka vain normaalisti kaupungille ja oottelen muka jotain katoksessa jossa samalla katson tupakoivia ihmisiä. Kuulostaa kauheelta, mut en tosiaankaan halua mitään pahaa. Onks tää ihan sairasta?

-Sitten saatan voida hyvin tehdä jotain ällöttävää yksin ollessa. Vaikka sylkästä käteen ja käyttää sylkeä vaikka naamasta lian poissaamikseksi.

-Joskus mulla tulee sellasia ajatkuksia, että vaikka herran jumala. Minähän pystyisin laivassa mennä salaa kannelle ja hypätä alas eikä kukaan huomaisi. Tuo on siis ajatuksena aivan järkyttävä enkä iki maailmassa tekissi tuollaista. Mutta joskus saan päähäni tuollaista.

-Muistan myös kun olin pieni niin ajattelin, kun oli juuri ollut niitä koulu ammuskeluita. Niin, että ampuisin kaikki muut koulusta ja sitten mietin mitä kaikkea tekisin sielä. Tuotakaan todellakaan halunnut oikeasti tehdä, mutta se oli vain sellainen ajatus.

-Sitten minua usein, kun liikun yksinään julkisella paikalla niin rupeaa hymyilyttämään jokin asia kun ei juuri "saisi" tää asia ei välttämättä edes yksinään ollessa naurattaisi.

-Lisäksi saatan välillä yksin ollessa tahalteen pidätellä pissaa koska se tuntuu hauskalta, kun antaa hädän yltyä kovaksi ja sitten väännän hetken vastaa ja se helpottaa välillä. Noin voi siis lirahtaa pari tippaa housuun.
- Olen välillä vahingon iloinen kun jollen toiselle sattuu jotain vaikka en kyllä halua pahaa.

- Sitten mulla on joitain päiviä joita haluaisin elää uudelleen. Vaikka niissä ei ole mitään niin ihmeellistä käynyt. Muistan usein tarkkaan tämän päivän päivämäärän ja teen tarkoituksella sen päivän "muistoksi" 😂 samalla tavalla jotain jonka muistan silloin tehneeni.

Nämä kaikki ovat asioita joista KUKAAN muu ei tiedä kuin minä itse.

Olenko jotenkin epänormaali? Tekeekö kukaan muu mitään vastavaa outoa piilossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet, varaa aika terapiaan!

Vierailija
2/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee mitään tuollaista. Kannatta hakea ap apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Kaikki ihmiset tekee outoja jutuja. Niistä vain ei puhuta muille.

Vierailija
4/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään istuin kauppakeskuksessa ja ohi käveli isokokoinen ylipainoinen mies kovapohjaisissa kengissä. Aloin miettimään, mitä sormelle kävisi, jos sen laittaisi alle ja aloin hihittämään

Vierailija
5/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele noita varsinaisia juttuja, mutta hyvin samanlaisia. Suurin osa ihmisistä on outoja sisältä.

Vierailija
6/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuo tupakkajuttu? Onko sairasta mielestänne?

Ap

Vierailija
7/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on ainaki mun mielestä ihan nomaaleja, paitsi toi tupakkajuttu 😂 tai kai stä ihminen voi kiihottua vaikka kerrostalosta mutta et näkee noin paljo vaivaa :D