Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen huono äiti!

Vierailija
08.04.2016 |

Mulle selvisi tänään mun tyttöjen huono vointi enkä tajua miten en ole sitä aiemmin huomannut.
Molemmat viiltelevät ja satuttavat itseään.
Olen kuvitellut tähän saakka olevani normaali äiti. Olen ollut läsnä, pitänyt sopivasti kuria ja sääntöjä, kannustanut, rakastanut. Tehnyt selväksi, että mulle saa puhua asioista ja yrittänyt kasvattaa heille itsetuntoa.
Oma äitini talloi mua ja kasvatti musta erittäin epävarman ja tunteita piilottelevan tytön. Omien lasten kanssa olen lähinnä tehnyt kaiken päinvastoin kuin äitini ja nyt tilanne on se, että mun rakkaat tytöt ovat paljon surullisempia kuin mitä mä olen koskaan ollut.

En tiedä missä olen tehnyt väärin? MITEN OLEN VOINUT EPÄONNISTUA NÄIN? Ja mitä teen nyt?
Otan yhteyttä johonkin nuorisopsykiatriin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tätä nyt väärin mutta lopeta ainakin samantien tuo itsekeskeisyys ja keskity niihin tyttöihin äläkä siihen mitä sinä olet tehnyt tai ollut tekemättä. Lopeta uhriutuminen ja itsestäsi marttyyrin tekeminen.

Sitten kun tuon olet sisäistänyt niin puhu niiden tyttöjen kanssa. Kuuntele ja keskity vain ja ainoastaan heihin.

Vierailija
2/2 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olen mielestäni tehnytkin niin, asettanut lapset aina etusijalle, mutta en kai näe liian lähelle.

Nyt yritän unohtaa oman itsekeskeisyyteni ja suruni ja keskittyä vain tyttöihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla