Mitä laihtuminen tekee tisseille?
Tuleeko rinnoista väistämättä tyhjät nahkapussit, jos pudottaa painoa?
Kommentit (7)
No ei, mutta kyllä ne mulla vähän pieneni. Saman mallisena ja tyyppisenä pysy kyllä.
Laihdutin lievästä ylipainosta 14kg pois ja tissit.todellakin on tyhjät pussit enää. :( silarit olisi mielessä..
Älä laihduta.haluan laueta vain täyteläisille rinnoille.kärpäslätkät ei nappaa yhtään.
mulla ei oo pienentyny yhtää vaikka vähän päälle 10kg on lähteny pois
Uskoisin että nopea laihtuminen ei ole hyväksi. Ei tisseille eikä muutenkaan! Mutta on varmaan ihan tuurista kiinni miten käy. Itse olen laihduttanut 15 kg ja isot tissit pieneni yhdellä kuppikoolla. Hieman alkoivat roikkumaan, mutta niin olisi käynyt pian joka tapauksessa. Kauniimpaa on hieman luonnollisesti riippuvat rinnat kapean vyötärön yllä kuin turpeat tissit vatsamakkaroiden päällä :D
Varmasti riipahtavat, jos on isot tissit, laihduttaa paljon ja nopeasti. Samoin jos ei ole enää kovin nuori tai kudostyyppi sattuu olemaan sellainen, ettei palaudu hyvin. Toisaalta voi miettiä, että jos sitä painoa on selkeästi liikaa, onko parempi olla sopusuhtainen mutta riippurintainen, vai upeat tissit mutta muuten terveys vaakalaudalla. Useimmilla naisilla painovoima tuppaa ne rinnat voittamaan ennemmin tai myöhemmin. Hyvä terveys kantaa paljon pidemmälle.
Up