Vierailija

Ei, en ole lihava ja siksi laiska. Olen laiska. Toki laiskuuteeni vaikuttaa eilinen pitkä työvuoro ja myöhäinen kotiintuloaika. Mutta mä niin nautin tästä<3 en ahdistu velvollisuuksista vaan en vain tee mitään ☺jokaisella pitäisi olla tämmöisiä päiviä silloin tällöin! Nyt kupponen vastakeitettyä kaffia naamaan ja eikun takaisin tekemään _ei_niin_yhtään_mitään_!

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Ah, täydellistä! Mulla oli tänään pien tunnin kestävä velvollisuus mutta muuten oon kanssa vaan maannut. Tällasia päiviä pitäisi jokaisen saada viettää ainakin kerran kuussa :)

Vierailija

Hyvä, että vaan tunti meni pakolliseen! :) todellakin soisin näitä päiviä ihan kaikille. Omaa rentoa aikaa, johon ei liity minkäänmoista pakkoa mihinkään suuntaan. Kaikki action vain oman halun varassa. Voin vannoa, että ei haluta. Eikun vaan asennon korjausta ja peittoa päälle 😊

Oma mielenterveyteni on kyllä tykännyt velvollisuus-vapaista päivistä silloin tällöin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Juu kyllä pää tarttee näitä päiviä! Itse olen katsellut hömppää, lukenut blogeja, palstaillut ja silittänyt kissaa :) Mitäs sun laiskottelu on sisältänyt :D t.2

Vierailija

Ihana kanssa-laiskottelijani!:D

Aloitin päiväni heräämällä puolilta päivin. Söin hyvän aamiaisen ja join pitkään "aamu"kahvia. Sitten kuuma suihku ja eikun takaisin peiton alle juurikin hömppää ja blogeja lukemaan. Saatoin natustaa muutaman irtokarkinkin ohimennen.

Harkitsin lenkkiä, mutta ulkona tuulee liikaa ja olen mielummin yökkärissä ja villasukissa koko päivän :D

Ap

Vierailija

Ihan hiton täydellistä! Laiskottelupäivän kyllä kruunaa erityisesti se, että edellinen päivä (tai useampi) on ollut kiireistä. Siinä oikein tuntee kun keho rentoutuu. Voi rauhassa päivittää lempparinettisivuilta jutut. Mä itse heräsin 11.30 herätyskello soittoon. Nukuin sellaset 10,5h. Itsekin täällä harkitsen lenkkiä kun aurinko alkoi juuri paistamaan. Jos meen niin käyn rauhallisella kävelyllä max 40 min :P

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.