Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on niin paljon 36 v. Naisia?

Vierailija
06.04.2016 |

Onko meidän ikäryhmä jotenkin erityisen antisosiaalinen vai miksi me kokoonnumme tänne? Johtuuko tämä 90-luvun lamasta jolloin olimme joka asiassa väliinputoajia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijä oon 35

Vierailija
2/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oon 82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v eikö kaikki olekkaan 20 tai 25v?

Vierailija
4/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen 36 v. En kuitenkaan koe olevani väliinputoaja. Valmistuin lukiosta 99, pääsin yliopistoon opiskelemaan ja valmistumisen jälkeen sain heti töitä. Samassa työpaikassa olen edelleen.

Vierailija
5/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoon 38M. Ehkä tämä vetää myös niitä laman miehiä ...

Vierailija
6/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä oon 35v

Vierailija
7/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen 36 v. En kuitenkaan koe olevani väliinputoaja. Valmistuin lukiosta 99, pääsin yliopistoon opiskelemaan ja valmistumisen jälkeen sain heti töitä. Samassa työpaikassa olen edelleen.

Et aikuisena ehkä, mutta lapsena sinulta vietiin kerhot ja luokkakoot olivat suurempia kuin muilla ikäluokilla.

Vierailija
8/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N 41.

En koe olevani väliinputoaja, jos lähden kohta sauvakävelylle 😄

Työpaikka on ja aviossa olen ollut rakkaan mieheni kanssa 15 v

Vierailija
9/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Naisille) viimeiset hetket saada lapsia, ja lisäksi olemme ensimmäinen ikäluokka, jolle netti on luonteva ympäristö, jotka ovat kasvaneet kirjoittelemalla foorumeille.

Vierailija
10/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko?

Mä olen 45v. naikkonen.

Vierailija
11/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta emme ole väliinputoajia, lama vaikutti enemmän meitä aikaisemmin syntyneisiin. Vuonna 69-72 syntyneet valittavat usein, että valmistuivat laman keskelle ja työpaikkoja ei ollut. Johtuu tietysti paljon alasta ja paikkakunnastakin. Itse kun valmistuin ammattikorkeasta 2000-luvun alussa, niin kaikki saivat heti työpaikan.

Vierailija
12/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et aikuisena ehkä, mutta lapsena sinulta vietiin kerhot ja luokkakoot olivat suurempia kuin muilla ikäluokilla.

Lama ei ollut vielä alkanut kun olin kerhoikäinen, 80-luvulla moni asia oli vielä hyvin. Yläasteella sitten sai kuulla, että muutaman luokkakaverin vanhempi on joutunut työttömäksi.

Vierailija
13/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tälläistä, ehkä ihminen noteeraa parhaiten oman ikäluokkansa. Minusta taas kaikki palstailijat ovat 42-46-vuotiaita (kuulun itse tähän ikäluokkaan).

Vierailija
14/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? 36 vuotiaat ovat juuri sopivan ikäisiä minulle. Lähtisikö joku teistä kanssani treffeille?

Mies 52v. Turku. En polta ja olen työssäkäyvä.

Vierailija
15/15 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin kun olin parikymppinen esikoislapsen äiti, ei internetissä ollut juurikaan muita höpinäpaikkoja meille perheellisille. Juurruin tänne ja varmaan roikun täällä vielä vanhainkodissakin ja tekarit lentää kun lukee hassunhauskoja ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi