Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko urheiluliivitoppi ok tanssiasu 7-vuotiaalle?

Vierailija
06.04.2016 |

Mulla on 7-vuotias tyttö joka harrastaa tanssia. Siellä hänellä on usein ollut treenivaatteina joku balettipuku sekä leggarit tai minishortsit, mutta nyt viime aikoina on monilla muilla ryhmän tytöillä näkynyt yläosana myös urheiluliivimallista toppia. Omakin muksu on nyt kinunnut sellaista jonkun aikaa kun muillakin on, mutta olen vähän kahden vaiheilla onko ihan vielä tuon ikäisen vaate... Oma tytär on vielä selvästi ryhmänsä nuorin. Ne topit on siis tämän tyylisiä: http://www.capezio.com/children/dancewear/bra-tops/camisole-bra-top-chi…
http://www.capezio.com/children/dancewear/bra-tops/diamond-lattice-diam…
Mitä olette mieltä? Onko ok 7-vuotiaalle vai ostanko vasta muutaman vuoden päästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa tuossakin nyt on? Osta jos haluaa.

Vierailija
2/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaan ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v tanssija ei suosittele. Puuvillainen t-paita päälle ja pitkät leggarit jotta hiki jää vaatteisiin. Se liukastuttaa lattian ja on hypyissä vaarallinen vaikka olisi varvassuojat. Vaatteet suojaavat myös hiertymiltä.

Vierailija
4/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en varmaan ostaisi.

Miksi et ostaisi? Onko 7-vuotiaan mahassa jotain sellaista, jota tanssiryhmäläiset ei saa nähdä? Minä ostaisin kyllä. 

Vierailija
5/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v tanssija ei suosittele. Puuvillainen t-paita päälle ja pitkät leggarit jotta hiki jää vaatteisiin. Se liukastuttaa lattian ja on hypyissä vaarallinen vaikka olisi varvassuojat. Vaatteet suojaavat myös hiertymiltä.

Siis mikä liukastaa lattian? Hiki? Miten se lattialle päätyy?

Vierailija
6/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuossakin tanssitaan napa ja reidet paljaana pelkästään esittelyn vuoksi. Varmasti jos heiltä kysyy niin on kuulemma mukava, turvallinen ja paras vaihtoehto treenaukseen. 

Vierailija
7/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en varmaan ostaisi.

Miksi et ostaisi? Onko 7-vuotiaan mahassa jotain sellaista, jota tanssiryhmäläiset ei saa nähdä? Minä ostaisin kyllä. 

Jotenkin tuntuu liian paljastavalta niin pienelle. :D mutta en tuomitse niitä jotka ostaisi.

Vierailija
8/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuossakin tanssitaan napa ja reidet paljaana pelkästään esittelyn vuoksi. Varmasti jos heiltä kysyy niin on kuulemma mukava, turvallinen ja paras vaihtoehto treenaukseen. 

Siis jos kysyy keltä? Mikä on mukava, turvallinen ja paras vaihtoehto? 

Vierailija
9/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tanssista miten hiki joutuu lattialle. Showtanssissa ihan ihokontaktissa lattiaan. Toki jos tanssii jossain jumpparyhmän satutanssissa niin on aivan sama mitä on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän