Lue keskustelun säännöt.
Mikä poikavauvalle runoksi nimijuhlaan?
20.02.2006 |
Auttakaa hyvät ihmiset, koko illan olen istunut runokirjojen ja netin äärellä etsimässä jotakin runoa, jossa toivotettaisiin hyvää elämän poluille / persoonallista onnittelurunoa...
Lahjaksi annamme Muumiastioita, joten etsin jo Muumien oivallisia elämänohjeitakin löytämättä mitään osuvaa, vaikka niitäkin varmaan olisi.
Jos jollain olisi muistissa, kiitos olisi mitä nöyrin.
Kommentit (3)
hoksasin just että se oli nimijuhlaan... nämä on aika " uskonnollisia" runoja, etten sitten tiiä että käykö tämmöset...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuossa on varteenotettavia vaihtoehtoja, eivätkä ole liian uskonnollisia, nättejä kaikki. Kiitos suuresti.
meille tuli tämmöisiä runoja...toivottavasti on jotakin apua :)
" Rakas Jeesus, kuule meitä siunaa vastasyntyneitä. Hoida kättä, pikku jalkaa, nyt kun elon taival alkaa."
" Tulevaisuus kasvaa ajasta onnellisesta, hellyydestä ja rakkaudesta." kaikkea hyvää elämän varrelle.
" Valon maasta, puutarhasta, tuo pieni lapsi terveiset tullessaan. Enkelistään ihanasta, kasvoillaan kuva heijastaa.
Hän meille on lahja taivainen, hänet rukouksiimme liitämme kiittäen.
" Mä taimi olen sun tarhassas ja varten taivasta luotu, sun armollisehen huomahas jo syntymästäni suotu.
Mua suojaa sä, Isä armoinen, sun henkes voimalla vielä ja tieni johdata taivaasee, iäiseen elohon siellä."