Missä olit kun Prinsessa Diana kuoli?
Kommentit (135)
Ei mitään muistikuvaa. Ainoa julkkis, jonka kuolemasta muista "missä olin, kun kuulin" on MJ - ja sekin niin epäkiinnostava kuin ihan normaali työpäivä.
Olin risteilyllä mutta kuulin uutisen heti. Kerroin ystävälle, hän ei uskonut vaan luuli kai että olen seonnut.
Olin kuorolaisten laululeirillä Ruokolahdella. Aamulla saatiin tietää, ja tunnelma meni mollivoittoiseksi. 😥
Olin maalla vanhempieni luona heitä "hyvästelemässä", kun olin lähdössä pian ulkomaille töihin. Kuulin uutisen sunnuntaina radiosta. Isä sanoi ensiksi, että oliko ne Dianan pojat mukana, miten heille kävi. Äiti sanoi että ei olleet, Dianalla oli uusi mies ja tämän kanssa oli. No uutisissa varmaan mainittiin myös Dianan miesystävän kuolema.
Kauppiasmessuilla H:gin Messukeskuksessa. Asiakas kertoi järkyttävän uutisen.
Upinniemessä kauheassa kankkusessa.
Vierailija kirjoitti:
Olin maalla vanhempieni luona heitä "hyvästelemässä", kun olin lähdössä pian ulkomaille töihin. Kuulin uutisen sunnuntaina radiosta. Isä sanoi ensiksi, että oliko ne Dianan pojat mukana, miten heille kävi. Äiti sanoi että ei olleet, Dianalla oli uusi mies ja tämän kanssa oli. No uutisissa varmaan mainittiin myös Dianan miesystävän kuolema.
Se on kieltämättä hurja ajatus, että William ja Harry oli juuri olleet siellä Dodin jahdilla. Olisivat voineet olla tuolla autossakin humalaisen kyydissä.
Olin nukkumassa kotona omassa sängyssäni, olin 10v.
Olin juuri edellisellä viikolla muuttanut Englantiin töihin ja olimme tulleet yöllä kotiin yökerhosta ja tv oli auki, ensi tuli uutinen onnettomuudesta, sitten kuolemasta. Olihan se järkytys monelle siellä, sairaalaan alkoi seuravalla viikolla tulka mummoja joiden yleiskunto oli romahtanut kn surussaan unihtivat juoda ja syödä tarpeeksi 😯
Olin kyläilemässä esikoisemme kanssa vanhemmillani. Järkytys oli suuri.
Sex jibe husband murders wife
Bomb blast victim fights for life
Girl thirteen attacked with knife
Princess Di is wearing a new dress
Jet airliner shot from sky
Famine horror - millions die
Earthquake terror figures rise
Princess Di is wearing a new dress
Poikaystävän kämpillä, sunnuntaiaamuna, TV oli päällä. Oli se surullista. Sitten kohta päättyi se suhde, onneksi.
Kotona nukkumassa. Aamulla äiti soitti ja kertoi Dianan kuolemasta, en ollut ehtinyt kuulla uutista vielä muualta. En meinannut ensin uskoa sitä.
Olin kotona pakkaamassa loppuja tavaroita, muutto oli edessä seuraavana päivänä. Radio oli auki.
Kotona Lontoossa, kämppis laittoi keittiöön tullessaan radion päälle ja kuultiin uutinen.
Olin mökillä karpalosuolla