Ovatko kaikki kivannäköiset ja itsevarmat miehet pelimiehiä
Pitäisikö tyytyä rumaan, että sais sellaisen kivan ja normaalin miehen. Huoh. Monilla sellasilla tossukkamiehillä on vaan tarve miellyttää naista (pillun toivossa toki) enkä siedä selllaista ollenkaan. Se nyt vaan on niin kivaa kun joku mies vaan tulee ja ottaa. Mutta ku en myöskään ala kesyttämään mitään pelimiestä, koska ne ny miksikään muutu.
ÄÄÄääää. Tylsää tämä sinkun elämä.
Kommentit (10)
Ovatko kaikki kivännäköiset ja itsevarmat naiset huoria?
En osaa vastata. Itse olen kivannäköinen, mutta sosiaalisesti lahjaton ja epävarma. En ole seurustellut, mutta uskoisin olevani sellaista ihan sopivaa 3/5 poikaystävätasoa vähemmän vaativalle naiselle. En kyllä tiedä olenko kiva ja normaali? Tuskin.
Ei se naama tunnu niin tärkeää naisille olevan kuin itsevarmuus. Eikö itsevarma tavis nappaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika hassu tuo naisten logiikka että pelimiehet ei ole pillun perässä mutta ujot miehet on.
Tarviiko sitä erikseen mainita, että pelimiehet ovat pillun perässä?
Ujoilla miehillä vaan on kammottava tapa yrittää saada sitä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata. Itse olen kivannäköinen, mutta sosiaalisesti lahjaton ja epävarma. En ole seurustellut, mutta uskoisin olevani sellaista ihan sopivaa 3/5 poikaystävätasoa vähemmän vaativalle naiselle. En kyllä tiedä olenko kiva ja normaali? Tuskin.
Ei se naama tunnu niin tärkeää naisille olevan kuin itsevarmuus. Eikö itsevarma tavis nappaa?
Mun kokemuksien mukaan itsevarmoja taviksia ei ole olemassakaan. Sellainen olisi juuri ihanne!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hassu tuo naisten logiikka että pelimiehet ei ole pillun perässä mutta ujot miehet on.
Tähän verrattunako? "Se nyt vaan on niin kivaa kun joku mies vaan tulee ja ottaa"
Kaikki pelimiehet eivät myöskään ole kivan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii'in, istuvat nurkassa ja nyyhkivät hiljaa.
Oma mies on komea, itsevarma ja täydellinen pelimiehen vastakohta! oikea helmi, harvassa ovat mutta odottamiseen arvoisia :)