Missä olit kun Prinsessa Diana kuoli?
Kommentit (135)
Nukuin opiskelijayksiöni lattialla ihanan ,poikaystävän vieressä, ekaa kertaa elämässä olin oikeasti rakastunut, mikä tunne herätä sen oikean vierestä. Tuona aamuna avasin tosi aikaisin telkkarin, ja ja ylälaidassa meni teksti prinsessa Dianan onnettomuudesta, ja pian varmistui, että on kuollut. Olin järkyttynyt. Poikaystävä on sama, mutta nyt parrakas ja keskivartalotukeva aviomies ja lapset 15v ja 17v.
Valvoin yöllä ja luin teksti-tv:stä prinsessa Diana on vakavasti loukkaantunut. Seurasin tilannetta tiiviisti ja pitkään eri kanavilta, kunnes sitten ilmoitettiin kuolleeksi.
Nukkumassa. Aamulla uutistoimittajalla oli yllään musta asu. Sen muistan.
Olin mummolan keittiössä keittämässä mehua, kun radion uutisissa kerrottiin, että prinsessa Diana on kuollut,
kotona nukkumassa. aamulla luin tekstiteeveeltä
Asuin sillon Englannissa, Cambridgessa.
Olin 10kk vauva, eli mitä nyt vauva yleensä tekee kotonaan
Olin kylmäkoskella mummulla ja papalla.
Olin kotona nukkumassa. Aamulla herättyäni avasin telkkarin aamukahvikaveriksi ja joka paikka oli täynnä uutista Dianan kuolemasta. Kyllä se pysäytti ja suretti. Kyseessä oli muistaakseni sunnuntaiaamu.
Asuin silloin Englannissa. Tulin aamulla alas keittiöön, laitoin radion päälle ja ihmettelin, kun kevyen musiikin kanava soittaa Requiemia. No selvisihän syykin siihen sitten. Aamupäivällä lähdin lenkille ja kaupunki oli täysin kuollut, vaikka oli lauantai.
Kumpi viikonpäivä se nyt oli kun osa sanoo että lauantai ja osa sunnuntai? Ite muistelisin että oli sunnuntai.
Olin töissä. Se oli lauantain ja sunnuntain välinen yö ja Diana kuoli aamuyöllä sunnuntaina. Ne jotka puhuvat lauantaista muistavat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa kakkalla. Ihan oikeasti olin! :D Olin tullut opiskelupaikkakunnalta käymään vanhempieni luona. Tein harjoitustehtäviä ja pidin vessataukoa, kun isäni huusi "Nyt se Diana on kuollut!" Heitin vastakysymyksen "Tappoiko itsensä?"
Kakkalla? :D
Vierailija kirjoitti:
No en hirveesti muista. Olin silloin 3-vuotias lapsukainen.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Tämä järkyttää, koska olin silloin suurinpiirtein ikäisesi, ja siitä on siis 18 vuotta :)
Nostin kasvimaasta porkkanoita, kun kymmenvuotias poikani ja naapurin poika tulivat ulos kertomaan, että telkkarissa kerrottiin jonkun prinsessan kuolleen kolarissa. Jatkossa Elton John sanoitti uudelleen kappaleensa Candle in the wind, jonka hän oli tehnyt Marilyn Monroen muistolle. En tykännyt ajatuksesta, olisi säveltänyt uuden laulun.
Kotona olin maalla.
Olin silloin lapsi.
Olin silloisen miesystävän kanssa kotikylän joella uistelemassa. Kun tulimme haukinemme synnyinkotiini, (muistaakseni oli ihan saalistakin saatu!) isäni ilmoitti ensi töikseen: tiedättekö, prinsessa Diana on kuollut.
Olin juuri palanut Pariisista ex-mieheni kanssa edellisenä iltana, olin raskaana 5:nnellä kuukaudella ja aamulla tv:n avatessa luin järkyttävän uutisen.
Vessassa kakkalla. Ihan oikeasti olin! :D Olin tullut opiskelupaikkakunnalta käymään vanhempieni luona. Tein harjoitustehtäviä ja pidin vessataukoa, kun isäni huusi "Nyt se Diana on kuollut!" Heitin vastakysymyksen "Tappoiko itsensä?"