Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun Prinsessa Diana kuoli?

Vierailija
05.04.2016 |

Muistatko?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla yötä. Muuten en muistaisi, mutta edelliseen iltaan oli liittynyt niin paljon kummallisuuksia ja kun aamulla puhelin soi ja yhteinen ystävä soitti kaverille hätääntyneenä huusi "tiedättekö mitä on tapahtunut" niin luulin vähintään että sota on syttynyt. Oltiin 13v.

Vierailija
42/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Olin 2v10kk tuolloin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, missä minä olen tai olin, kun joku minulle tuntematon nainen kuoli? Uutisista kuulin aamulla eikä hätkäyttänyt mitenkään. Minulta on kuollut niin paljon läheisiä, ettei joku englantilaisen naisen seikkailut ja kuolema vaikute millään tavalla. 

Vierailija
44/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Lontoossa, mutta olin yötä työkaverin luona Lutonissa. Hänen siskonsa herätti meidät aamulla uutisen kanssa.

Kerro tunnelmista Lontoossa ja Englannissa tuolloin? Syytettiinkö jotakuta ja miksi? Mikä oli kansan suhde kuningattareen , ja Charlesiin , jotkut kertovat että se oli hiljaisen vihamielinen kammottavuuteen saaakka ...

Vierailija
45/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä mun silloisen uuden poikaystäväni kanssa, nykyinen aviomieheni ;=)

Vierailija
46/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana kuoli Suomen aikaa noin viideltä aamuyöstä lauantaipäivänä. Eiköhän suurin osa suomalaisista ollut siihen aikaan nukkumassa omissa sängyissään, ainakin itse olin.

Vierailija
47/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja varmaankin nukkumassa. Aamulla kuulin uutisista. Olin aika lapsi vielä . Kuoliko se 96 vai 97?

Vierailija
48/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Aamulla tv:stä tuli koko päivän aiheesta. Surin pitkään ja vieläkin surku Dianan kohtalosta.

Vierailija
49/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa, mutta 99,99% varmuudella nukkumassa. Ei kuulunut minun elämäni merkittävien ihmisten listalla lähellekään TOP 1000 000 000:a, niin kuin ei muutkaan vastaavat turhakkeet.

Vierailija
50/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin samana päivänä lomamatkalle Lontooseen. Kun aamulla katsoin tekstitv:stä, onko jotain uutista, niin perseelleeni olin lentää. Tuli ikimuistoinen reissu. Ihmiset itkivät avoimesti kaduilla, Harrodsin näyteikkunat oli verhottu mustiin, koko Kensingtonin palatsiin johtava tie oli täynnä kukkia, ettei sinne pystynyt edes menemään. 

Vierailija
51/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin samana päivänä lomamatkalle Lontooseen. Kun aamulla katsoin tekstitv:stä, onko jotain uutista, niin perseelleeni olin lentää. Tuli ikimuistoinen reissu. Ihmiset itkivät avoimesti kaduilla, Harrodsin näyteikkunat oli verhottu mustiin, koko Kensingtonin palatsiin johtava tie oli täynnä kukkia, ettei sinne pystynyt edes menemään

Siinä on motiivi, murhaaja oli kukkakauppias

Vierailija
52/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin samana päivänä lomamatkalle Lontooseen. Kun aamulla katsoin tekstitv:stä, onko jotain uutista, niin perseelleeni olin lentää. Tuli ikimuistoinen reissu. Ihmiset itkivät avoimesti kaduilla, Harrodsin näyteikkunat oli verhottu mustiin, koko Kensingtonin palatsiin johtava tie oli täynnä kukkia, ettei sinne pystynyt edes menemään

Siinä on motiivi, murhaaja oli kukkakauppias

Ei välttämättä, kansa suri prinsessaa.

Vierailija
53/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin aamulla radiosta, kun olin lähdössä töihin. Työkaverit eivät vielä tienneet prinsessan kuolemasta, mutta kerrottuani heille he olivat ihmeissään.

Vierailija
54/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen poikaystäväni sängyssä, heräsin aamulla siihen että radiosta tuli uutiset ja luulin ensin nähneeni unta. Helsingissä oli kaunis päivä, aurinko paistoi ikkunasta ja oli lämmin.

Vierailija
55/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin Lontoossa ja kuulin aamulla herättyäni. Siitä alkoi aivan karmea ryysis koko kaupungissa monta viikkoa eteenpäin. Kensingtonin palatsin edusta tosiaan näytti tältä:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c1/13/35/c1133524caf658560c29…

Vierailija
56/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin puolijoukkueteltassa sen aikaisen työnantajani jollain v:n ryhmäytymisleirillä. Jengiä oli ympäri Suomen ja ulkohuussit pullotti täynnä, koska järjestelyt olivat p:stä. Jollain oli matkaradio ja aamulla kuultiin uutinen meidän teltassa. Käytiin aamupesulla puskassa ja kerrottiin muissa teltoissa nukkuneille. Eivät uskoneet. Joo, ihan kuin vitsiä olisi heitetty.

Vierailija
57/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin omassa sängyssäni enkä tiennyt hänen kuolemastaan mitään ennen kuin aamulla, kun avasin telkkarin.

Sama. Kun sitten avasin telkkarin, maikkarilla alkoi juuri uutiset ja Leena Kaskela aloitti kertomalla, että "tässä tämän surullisen päivän ensimmäinen ylimääräinen uutislähetys". Mä luulin, että oli syttynyt ydinsota. Se ois ollu surullista.

Oli Dianan kuolemakin vähän surullista.

Vierailija
58/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kotona. Ei vois vähempää kiinnostaa avionrikkojan känniajelut.

Vierailija
59/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla televisiota ja ruudun yläreunaan ilmestyi teksti Prinsessa Diana on kuollut. Ylimääräinen uutislähetys ja sitten siinä oli sen uutislähetyksen kellonaika. Seuraavaksi luin teksti-tv:n uutiset aiheesta.

Vierailija
60/135 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä alapeukutetaan? :D

Niinpä. Itse sanoin olleeni viettämässä isän luona viikonloppua ja että olin tuolloin 11-vuotias. Ei tainnut alapeukuttajille juolahtaa mieleen, että vanhempani asuivat erillään, joten joka toinen viikonloppu olin kahden muun sisarukseni kanssa isän luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä