Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Iltalehti mainosti halpoja hotelleja, 25e/yö voi kuulemma saada neljän ja viidenkin tähden hotelleissa yöpyä. En pelkää terrori-iskuja. Ottaisiko sitä lapset mukaan ja lähtis lomalle?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Ei siellä oo mitään nähtävää. Itse oon kiertänyt sattuneista syistä Egyptin Mubarakin aikakautena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi yksi tärkeä kysymys. Saako siellä alkoholia?

Saa

Vierailija

Tylsä paikka. Osassa kojuista oli melkein pakko ostaa jotain, tuolla loukkaannutaan myös keskimäärin aika herkästi jos ei vaikka jää teelle myyjän kanssa. Kysyttiin myös monesti kuinka monta kamelia maksan, yyh.

Vierailija

Olen alkanut epäillä, että ne "kuinka monta kamelia tuo naisesi maksaa" -heitot ovat vain "ovela" yritys imarrella turisteja. On ihmistyyppi, jonka itsetuntoa hivelee, jos paikallinen muhamatti kelpuuttaisi tuosta noin vaan vaimoksi. Käsittääkseni kuitenkin tuossa kulttuurissa arvostetaan kovasti vaimoehdokkaiden neitsyyttä ja kokemattomuutta, ja pakkohan noiden paikallistenkin on tiedostaa, että mies käsipuolessaan ja sormus sormessaan kulkeva länkkärimuija on jo perusteellisesti "koeajettu". Eivät taida tosipaikan tullen olla suopeita naisten avioerojakaan kohtaan.