Pitäisikö lähteä Sharm el Sheikhiin?
Pitäisikö lähteä Sharm el Sheikhiin?
klo 21:22 | 5.4.2016
Iltalehti mainosti halpoja hotelleja, 25e/yö voi kuulemma saada neljän ja viidenkin tähden hotelleissa yöpyä. En pelkää terrori-iskuja. Ottaisiko sitä lapset mukaan ja lähtis lomalle?
Ei siellä oo mitään nähtävää. Itse oon kiertänyt sattuneista syistä Egyptin Mubarakin aikakautena.
Ofirassa oli turvallista :)
Ihan samaa mietin kun luin sen jutun.
Tuolta vähän livekuvaa. On aika rauhallista, muttei autiota. Lähtisin.
http://cdn2.n-stream.tv/mot/new/sharm-savoy.php
Minulla olisi yksi tärkeä kysymys. Saako siellä alkoholia?
Saa
Omg mä sain siellä ihanaa seksiä rannalla komeelta paikalliselta mieheltä <3
Tylsä paikka. Osassa kojuista oli melkein pakko ostaa jotain, tuolla loukkaannutaan myös keskimäärin aika herkästi jos ei vaikka jää teelle myyjän kanssa. Kysyttiin myös monesti kuinka monta kamelia maksan, yyh.
Olen alkanut epäillä, että ne "kuinka monta kamelia tuo naisesi maksaa" -heitot ovat vain "ovela" yritys imarrella turisteja. On ihmistyyppi, jonka itsetuntoa hivelee, jos paikallinen muhamatti kelpuuttaisi tuosta noin vaan vaimoksi. Käsittääkseni kuitenkin tuossa kulttuurissa arvostetaan kovasti vaimoehdokkaiden neitsyyttä ja kokemattomuutta, ja pakkohan noiden paikallistenkin on tiedostaa, että mies käsipuolessaan ja sormus sormessaan kulkeva länkkärimuija on jo perusteellisesti "koeajettu". Eivät taida tosipaikan tullen olla suopeita naisten avioerojakaan kohtaan.
No ei ollu :D suomeen se olis halunnu