Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Oletko onnellinen? Oletko onnellinen? Vierailija klo 17:28 | 5.4.2016 Juuri nyt? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (3) Vierailija 1/3 | klo 17:39 | 5.4.2016 Joo, komennan itseni olemaan erittäin onnellinen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 2/3 | klo 17:40 | 5.4.2016 Olen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/3 | klo 17:44 | 5.4.2016 En. Erosin vuodenvaihteesta, ja sen jälkeen en ole ollut todella onnellinen. Asiat ovat sinänsä hyvin, ja teen ihan kivoja asioita, tapaan paljon kavereita ja harrastan, mutta se perusonnellisuus sieltä taustalta puuttuu. Olen vaillinainen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/3 | klo 17:39 | 5.4.2016 Joo, komennan itseni olemaan erittäin onnellinen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 3/3 | klo 17:44 | 5.4.2016 En. Erosin vuodenvaihteesta, ja sen jälkeen en ole ollut todella onnellinen. Asiat ovat sinänsä hyvin, ja teen ihan kivoja asioita, tapaan paljon kavereita ja harrastan, mutta se perusonnellisuus sieltä taustalta puuttuu. Olen vaillinainen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Joo, komennan itseni olemaan erittäin onnellinen.
Olen
En. Erosin vuodenvaihteesta, ja sen jälkeen en ole ollut todella onnellinen. Asiat ovat sinänsä hyvin, ja teen ihan kivoja asioita, tapaan paljon kavereita ja harrastan, mutta se perusonnellisuus sieltä taustalta puuttuu. Olen vaillinainen.