Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

No niin, nyt kun sut Jenni-hullu tavoitin niin miten pyyhkii? Abreun ihanaa tissipersemusaa kuuntelet? :D

• ylös 5
  • alas 1

Kommentit (11)

Vierailija

Tiedoksi sulle homo: Anna Abreu on tällä hetkellä Suomen suosituin laulaja ja Nainen isolla N:llä. Kaunis, kansnvälisen tasoinen ulkonäkö ja ääni, breikkaa minä hetkenä hyvänsä ulkomailla. JV on surkea paska, ulkonäöltään kulahtanut ja ääni karmeaa huohotusta, biisit ripuliulostetta.

Enkä ole mikään Jenni-hullu vaan tavallinen kirjoittaja. Kaikki palstan mammat ovat kanssani samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas ap:n kanssa äysin eri mieltä!

Ja minä! Abreu kelpaa vain kiveksien tyhjentämiseen.

Vierailija

Jenni Vartiainen on suurimpia luusereita mitä tästä maasta löytyy. Feikki rumilus tuppisuu, leväperse, minitissi. Anna Abreussa on joka sentti kohdallaan ja hänen lyhyytensä tekee hänestä vielä seksikkäämmän. Tyylikäs ja fiksu nainen.

Vierailija

Jenni on kaunis ja tyylikäs. Itse en suuremmin rakasta hänen musiikkiaan, mutta jos nyt verrataan Abreuhun, niin paljon mieluummin minä Jennin musaa kuuntelen.

Vierailija

Kuten ap huomaa, tässäkin ketjussa on pelkkiä Jenniä kritisoivia kommentteja. JA kaikki eri kirjoittajilta. Eli kyllä kyseessä on kaamea kääkkä ja kaikki ovat samaa mieltä tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihan liian laiha.

Ei ole, Jennillä on aika leveä perse. Sanni sensijaan on anorektisen laiha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihan liian laiha.

Ei ole, Jennillä on aika leveä perse. Sanni sensijaan on anorektisen laiha.

Sanni joutas lihotuskuurille