Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLENKO OUTO? (SISÄISIÄ JUTTUJA JOITA EI MUUT TIEDÄ.)

Outoko
05.04.2016 |

Tässä muutamia juttuja.
Minua kiihottaa tupakka. Siis se on fetissini ja lähden välillä kattomaan huvikseen kaupungille tupakoivia ihmisiä ja sitten menen kotiin masturboimaan.

-Sitten saatan voida hyvin tehdä jotain ällöttävää yksin ollessa. Vaikka sylkästä käteen ja käyttää sylkeä vaikka naamasta lian poissaamikseksi.

Joskus mulla tulee sellasia ajatkuksia, että vaikka herran jumala. Minähän pystyisin laivassa mennä salaa kannelle ja hypätä alas eikä kukaan huomaisi. Tuo on siis ajatuksena aivan järkyttävä enkä iki maailmassa tekissi tuollaista. Mutta joskus saan päähäni tuollaista.

Muistan myös kun olin pieni niin ajattelin, kun oli juuri ollut niitä koulu ammuskeluita. Niin, että ampuisin kaikki muut koulusta ja sitten mietin mitä kaikkea tekisin sielä. Tuotakaan todellakaan halunnut oikeasti tehdä, mutta se oli vain sellainen ajatus.

Sitten minua usein, kun liikun yksinään julkisella paikalla niin rupeaa hymyilyttämään jokin asia kun ei juuri "saisi" tää asia ei välttämättä edes yksinään ollessa naurattaisi.

Lisäksi saatan välillä yksin ollessa tahalteen pidätellä pissaa koska se tuntuu hauskalta, kun antaa hädän yltyä kovaksi ja sitten väännän hetken vastaa ja se helpottaa välillä. Noin voi siis lirahtaa pari tippaa housuun.

Nämä kaikki ovat asioita joista KUKAAN muu ei tiedä kuin minä itse.

Olenko jotenkin epänormaali? Tekeekö kukaan muu mitään vastavaa outoa piilossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika monella ihmisellä on outoja fetissejä ja tapoja, joita ehkä julkisesti kummeksuttaisiin. Mitä tulee noihin ajatuksiisi, päähän kutsumatta putkahtelevat epäsopivat ja väkivaltaiset ajatukset ovat aika tavallisia, mutta voivat myös liittyä erilaisiin mt-ongelmiin, kuten yleistyneeseen ahdistuneisuus- sekä pakko-oireiseen häiriöön. Jos ei ole intressejä toteuttaa niitä, niistä ei ole vaaraa. Joskus ne saattavat tietenkin häiritä ja hävettää itseä, jolloin niistä kannattaa puhua ehkä ammattiauttajalle. 

Vierailija
2/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi, mutta noita oli hauska lukea. :D Varmaan kaikilla on jotain vastaavia, mutta eihän niistä puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Mutta kyllähän se epämielyttävältä ja kiusalliselta tuntuisi jos joku kasvotusten kertoisi tuollaisia mietteitäään ja sitten meidän pitöisi lähtä yhdessä kahville. Mutta siksi kaikesta ei kuulukkaan puhua. Me kaikki tehdään erikoisia juttuja ja päähänkin voi tulla ties minkälaista ajatusta, mutta meidän on helpompi elää täällä yhdessä kun emme ihan kaikkea tiedä toisesta.

Vierailija
4/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et ole epänormaali.

Noi kuulostaa yksittäin mainittuina hassuilta.

Ajatuksia on monilla.

Ja syöhän moni räkää nenästään.palleroina. Eikä se ole kummaa?

Ja mistä kukakin masturbaatioon kiihokkeeen saa...joss se sulla on tupakka. Jollain muulla se on muuta. Siinä ei oo mun mielestä mitään kummaa.

Ne tappojutut...ne ajatukset. Ne on ajatuksia. Ne oletettavasti tulee siitä, että sulla on huono olo ja jotenkin näet sen muiden vikana. Toisaalta tajuat, että se on ajatus. Ja se menee pois.

Pissan pidättämisessä tolleen ei oo mitään kummaa. Joskus sitä leikkii kehollaan. Ethän sä sitä aina tee....jos teet. Niin se ei ole virtsarakolle hyväksi. Joskus sen on varmaan hyvä ollakin täysi.

Voihan sitä olla joskus tukka rasvaisena pitkään yai hampaat pesemättä pitkään. Toi on mun mielestä enemmän oman kehon tunnustelua ja opettelemista. Tiedät kehosi, kun kuuntelet sitä.

Ja se nauraminen ajatuksille. Ihan normaalia se on.

Sinä olet tarkkaavainen.

Että normaalin paperit.

Vierailija
5/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi kertoa mutta kaikkea ei tarvitse kuulla -sääntö pätee elämässä hyvin :) et ole outo, jokainen saisi hämärän listan itsestään jos kehtaisi myöntää ne.

Vierailija
6/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä juttuja tulee sun mieleen siksi, että sulla on vahva kontrolloimisen tarve? Vähän sama juttu, kun karkkilakko: kun ei saa syödä karkkia, ei pysty olla ajattelematta ja himoitsematta karkkia.

Onko sulla ollut kontrolloivat / paheksuvat vanhemmat? Ehkä tuo onkjälkikäteis-kapinaa heitä vastaan?

Kaikilla on ns. "Sopimattomia" ajatuksia. Kun niitä ei häpeä eikä ihmettele, ne tulevat ja menevöt eikä niihin jää kiinni.

T. Keittiöpsykologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi