Taisi olla yritys, uhri pääsi karkuun. Kieltämättä jos itse ajaisin tuohon aikaan ja joku heiluttelisi tien vieressä, niin en välttämättä uskaltaisi pysähtyä. Aika kamalaa, toisella on hätä ja kukaan ei uskalla pysähtyä.
Nää on näitä keksittyjä juttuja taas saletisti. Vastahan vihdissä oli se teinityttöporukka joka keksi ahdistelujupakan, plajastui kameran kuvista että mitään väitettyä ei tapahtunut...
No jos känninen harakka hyppää auton eteen neljän maissa yöllä niin en kyllä itsekkään pysähtyis!
who cares
Taisi olla yritys, uhri pääsi karkuun. Kieltämättä jos itse ajaisin tuohon aikaan ja joku heiluttelisi tien vieressä, niin en välttämättä uskaltaisi pysähtyä. Aika kamalaa, toisella on hätä ja kukaan ei uskalla pysähtyä.
Nää on näitä keksittyjä juttuja taas saletisti. Vastahan vihdissä oli se teinityttöporukka joka keksi ahdistelujupakan, plajastui kameran kuvista että mitään väitettyä ei tapahtunut...
Paitsi, että sitten kun uuslukutaitoa harrastettiin, niin kaksi ullattajaa joutui oikeuteen Vihdin teinityttöporukan käpelöinnistä.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/365240-vu-tyttojen-ahdistelu-ed...
Tärkeintä on, että äiti hokee, että Sonja eikä minä ei olla rassisti.
Sama ullatus lienee kyseessä tässäkin tapauksessa.