Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Iltasanomien haastattelema parisuhdeterapeutti kertoo, että ihmiset ympäri maailman ovat kertoneet aloittaneensa sivusuhteen, koska tunsivat silloin olevansa elossa ja suurin osa sivusuhteista on rakkaustarinoita.
Mitä av:lla ollaan tästä mieltä?

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001151707.html

• ylös 5
  • alas 5

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Exä sanoi juuri noin, uuden naisen kanssa hän koki elävänsä enemmän. Harmi, että se oli myös paljon kalliimpaa kuin elämä minun kanssani. Olin materialisti, joka oli unohtanut sen, mitä elämä tunnetasolla on!

Uusi nainen tosin lähti aika äkkiä huomattuaan, että erossa mies sai viedä mukanaan vain vaatteensa ja velaksi ostamansa veneen, kaikki muu oli minun. Nainen oli jopa hankkinut sisustussuunnittelijan vaihtamaan kotimme sisustuksen, koska mies unohti kertoa avioehdosta.

• ylös 35
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yksinkertaisemmin sanottuna parisuhteessa on tylsää ja jotakuta uutta tekee mieli. "Elossa olemisen tunne" on kehnoa sanakikkailua, jolla pyritään tekemään vieraissa juoksemista oikeutetun ja tervehdyttävän kuuloiseksi.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Exä sanoi juuri noin, uuden naisen kanssa hän koki elävänsä enemmän. Harmi, että se oli myös paljon kalliimpaa kuin elämä minun kanssani. Olin materialisti, joka oli unohtanut sen, mitä elämä tunnetasolla on!

Uusi nainen tosin lähti aika äkkiä huomattuaan, että erossa mies sai viedä mukanaan vain vaatteensa ja velaksi ostamansa veneen, kaikki muu oli minun. Nainen oli jopa hankkinut sisustussuunnittelijan vaihtamaan kotimme sisustuksen, koska mies unohti kertoa avioehdosta.

Hahhah, oisit antanut suunnittelijan tehdä hommansa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Mitäs sitten, kun se uusikin suhde muuttuu arkiseksi? Sitten taas uutta putkeen, jotta on elossa?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Fiksu ihminen hakee kicksinsä esim. kalliokiipeilystä, tyhmä oman rakkaansa itsetunnon ja luottamuksen murskaamisesta.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahah, tuli jotenkin voitonriemuinen olo sun puolesta! :D Pettäjä ja gold digger saivat ansionsa mukaan.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Kaikki tekosyyt pettämiselle ovat yhtä naurettavia. Menisivät hölmöt vaikka sydänfilmiin jos tarvii todistella elossa oloaan...

Vierailija

Mulla äiti meni pettään ku ei kestänyt lapsiperhearkea. Ja täs mammoille esimerkki että eihän siinä hyvin käynyt. äiti menetti erossa mm. 2 vauvaikäisen huoltajuuden ja omakotitalon Isille . Aikuiset lapsensakin kääntyivät erossa häntä vastaan.... erosta jo 7 vuotta ja äidistä ei oo tullut ja koskaan ei tule oikeaa äitiä. Että eikun romanttisesti piltteleen kynttilöitä!♥

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Uskon, että tämä on ihan totta. Olen itsekin rakastunut parisuhteessa. Se rakastumisen tunne viritti kyllä kaikki aistit ja sitä todella eli kuin huumassa. Se ero rutiinien täyttämään arkeen on aika iso...Itselläni onneksi syttyi jokin lamppu ja tajusin jarruttaa ennen kuin on myöhäistä. Homma ei koskaan edennyt flirttiä pidemmälle.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä pyyteettömät enkelimammat kannattavat avioehtoja puolin ja toisin. Eiku, ai niin, itsekkäät horoperseet aina ajattelevat omaa etuaan kaikessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hahah, tuli jotenkin voitonriemuinen olo sun puolesta! :D Pettäjä ja gold digger saivat ansionsa mukaan.

Se oli keksitty tarina, vitun idari.

Vierailija

No ei kai oisi tarvetta, mutta jos suhteessa otetaan asenne, että nukumpa joka yö sohvalla ja lähdempä joka ilta baariin kavereiden kanssa niin kyllähän sitä jo sillä ajaa siihen, että toinen ei koe olevansa elossa. Harvoin kuulee esim. että toinen sanoisin että laitetaankos yhdessä ruokas tänään, sanotaan vain että syön essolla.

Kyllä se on ihan oma vika jos kohtelee toista kaltoin, kyllä pitää olla yhteistä puuhaakin, eikä könytetä koneen ääressä koko saakelin vapaa- aikaa.

Sit voiski jo muuttaa omaan kämppäään jos ei seura kiinnosta.

En tietenkään estä näkemästä ketään kaveria, mutta jos se on joka iltaista tyyliin Pekalla matsi, Kallella olut ilta, Pertillä veneen harjakaiset niin mihin jää esim . minun kanssa aika, sitä ei ole eikä sitä näköjään edes tarvita.

Joten ehkä.minäkin alan tässä katsella muita pihoja...

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisemmin sanottuna parisuhteessa on tylsää ja jotakuta uutta tekee mieli. "Elossa olemisen tunne" on kehnoa sanakikkailua, jolla pyritään tekemään vieraissa juoksemista oikeutetun ja tervehdyttävän kuuloiseksi.

Valitettavasti kuulen äitini katkeraksi narinaksi muuttuneen äänen näiden kommenttien takana. Vuosia olin isälle vihainen, mutta kun lukee, miten yksinuottisesti täässä raakutaan ja näkee miten vanhemmat päättivät elämään sittemmin suhtautua ja mihin se johti, niin en kyllä suostu taputtelemaan selkään. Nykyisin riittävästi harjoitellut isä osaa olla parisuhteessa onnellinen, äiti taas hädintuskin osaa elää. Hän on systemaattisesti valinnut suunnan pois muista ihmisistä, itsekkäästi. 

Varokaa kroonista ahdistusta parisuhteessa, tehkää kaikkenne aidon yhteisymmärryksen eteen ja jos siinä on korjaamattomia ongelmia, vaihtakaa ajoissa. Lapset kyllä monimutkaistavat yhtälöä, mutta jos nyt tällä kertaa puhutaan vain elävyyden tunteesta. Ahdistuksen nopea helpottuminen on niin palkitseva tunne, että sen aiheuttajaan jää koukkuun oli se sitten heroiini tai uusi ihminen.

Sitä on vaikea tietää etukäteen, onko uusi ihminen oikeasti aiheuttamansa helpotuksentunteen aito ja riittävä lähde, vai joutuuko ojasta allikkoon. Olisi kuitenkin paljon helpompi jakaa tietoa huonoista seurauksista, jos tuomiopasuunat pitäisivät senverran pienempää ääntä, että keskustelijat kuulisivat toisiaan.

Varmasti on syytä sysissä sekä sepissä, mutta sinnittelykäsky ei aina kyllä auta lapsiakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoi minun eksäni, kun aloitti sivusuhteen 20 aviovuoden jälkeen.

Mun puoliso sanoi samaa, vähän eri sanoin. Hän sai uutta sisältöä elämään, kun mä hoidin lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoi minun eksäni, kun aloitti sivusuhteen 20 aviovuoden jälkeen.

Mun puoliso sanoi samaa, vähän eri sanoin. Hän sai uutta sisältöä elämään, kun mä hoidin lapsia.

Jäitkö kuitenkin suhteeseen?

Sivut