Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisten kumppanit naturelleja

Vierailija
04.04.2016 |

Olen pistänyt merkille, että usein kun näkee esim. kaupungilla arabeja tai tummaihoisia tyttöystävien kanssa, naiset ovat usein hyvin luonnollisia. Luonnollisen värinen tukka, hyvin vähän tai ei ollenkaan meikkiä. Mutta kauniita silti :) Viehättyvätköhän erityisesti ulkomaalaiset miehet tällaisista naisista...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pannut merkille, että ovat yleensä ylipainoisia.

Vierailija
2/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä värisiä ne naiset ovat? Tokihan tummapiirteinen nainen on kauniimpi luonnollisena kuin väritön suomalainen. Ei tarvitse ripsaria eikä kulmakynää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, en ole kiinnittänyt huomiota että eroaisivat mitenkään kantasuomalaisten puolisoista tuolta kantilta ajatellen :D joten vaikea sanoa.

Vierailija
4/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä värisiä ne naiset ovat? Tokihan tummapiirteinen nainen on kauniimpi luonnollisena kuin väritön suomalainen. Ei tarvitse ripsaria eikä kulmakynää.

Siis tarkoitin suomalaisia kumppaneita :) -ap

Vierailija
5/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viehäty erityisesti tuollaisista. Ulkomaalaiset miehet menevät vaan valikoimassa toiseen suuntaan, kun yrittävät ensin kauniita kokoomusblondeja, mutta eivät onnistu. Naturellit cityvihreät eivät katso ulkomaalaisia samalla tavalla kieroon, joten he valikoituvat helposti ulkomaalaisten kumppaneiksi.

Vierailija
6/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummaihoisella miehellä on käsipuolessa lihava, miestä vanhempi nainen ja arabimiehellä käsipuolessa hevosnaamainen nainen.

Koet asian tärkeäksi koska?

Mitä tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä