Vierailija

Mies lukee sitä kuin raamattua. Mua oksettaa.

• ylös 8
  • alas 7

Kommentit (10)

Vierailija

Niin, ethän sinä sitä mitenkään voi perustella kovin pitävästi. Se on kuitenkin lehti jossa kerrotaan asiat huomattavasti totuudenmukaisemmin kuin suurimmassa osassa muita Suomen medioita. Lukijakunnassa varmasti jokunen idioottikin on niin kuin kaikissa isoissa joukoissa, mutta muuten on ehkä jopa keskivertoa älykkäämpää porukkaa. Ainakin medialukutaito on sopivammalla tavalla kriittistä. Ainut ehkä mihin voit tarttua on tuo palvonta, eli jos todellista palvontaa on, niin sehän ei koskaan ole selväjärkisten touhua.

• ylös 8
  • alas 14
Vierailija

Sun ei ehkä kannata lähteä asiasta keskustelemaan, jos et itse osaa tuota perustella. Tämähän ei tarkoita, ettei väittämäsi olisi totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sun miehes äo- ei varmaan päätä huimaa. Hankala sellaiselle on mitään selittää. 

Vierailija

Jos miehesi on niin tyhmä ettei itse ymmärrä edes sitä että Iljakin on myöntänyt juttujen olevan keksittyjä tai jos ei ole huomannut itse että ns. lehti on täynnä valheita, vääristelyä ja satuja niin ei sulla valitettavasti muuta vaihtoehtoa ole kuin joko kestää idioottia tai helpommalla pääset kun laitat miehen vaihtoon. Ei tuo muutenkaan voi mikää "sharpest tool on the box" olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on niin tyhmä ettei itse ymmärrä edes sitä että Iljakin on myöntänyt juttujen olevan keksittyjä tai jos ei ole huomannut itse että ns. lehti on täynnä valheita, vääristelyä ja satuja niin ei sulla valitettavasti muuta vaihtoehtoa ole kuin joko kestää idioottia tai helpommalla pääset kun laitat miehen vaihtoon. Ei tuo muutenkaan voi mikää "sharpest tool on the box" olla.

vai in?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

vai in?

Jos se on siinä työkaluboksin päällä?

Vierailija

Siellä monet kirjoitukset ja kirjoitusvirheet aiheuttavat myötähäpeää, mutta sieltä löytyy kyllä mielenkiintoisia videoklippejä ja vinkkiä asioihin, joihin voi perehtyä sitten lisää muistakin lähteistä. 

Vierailija

Kysy mieheltäsi, että lukee MV-lehden uutisointia Venäjästä ja sen tilanteesta. Ehkä miehesikin silmät aukeaisivat kun putintrolli ei kerro aiheesta mitään.

Vierailija

No, eihän MV-lehteä Venäjä-uutisten takia luetakkaan, kyllä Iljan syjmpatiat sinne päin tunnetaan. Eli Venäjä uutiset kun unohtaa, niin muuten on kyllä huomattavasti keskiarvomediaa luotettavammat tiedot. Ja eiköhän ap:n mies ole sen jo tajunnutkin,

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.