Vierailija

Että hänellä on ollut yksi naispuolinen kaveri, ei siis tyttöystävä. Mutta heillä oli ollut kavereiden lisäksi jotain viritelmää, joka oli päättynyt. Mies sanoi, että ei haikaile hänen peräänsä mutta tämä nainen on edelleen hänelle tärkeä. Mitä tämä tarkoittaa miesten kielellä? Kannattaako jatkaa tapailua?

• ylös 1
  • alas 7

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Siis tarkoitin, että lopuksi heillä oli kaveruuden lisäksi jotain viritelmää, joka oli päättynyt.

Vierailija

Tuskin niillä enää mitään on, mies luultavammin ei nimittäin olisi kertonut noin avoimesti mitä on tapahtunut jos olisi.

Itselleni tuollainen on turn off, koska en voisi välttyä siltä ajatukselta, että syy miksei suhteesta tullut mitään oli naisen torjuminen ja mies salaisesti valitsisi edelleen tuon naisen jos voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies35

Vierailija kirjoitti:
Että hänellä on ollut yksi naispuolinen kaveri, ei siis tyttöystävä. Mutta heillä oli ollut kavereiden lisäksi jotain viritelmää, joka oli päättynyt. Mies sanoi, että ei haikaile hänen peräänsä mutta tämä nainen on edelleen hänelle tärkeä. Mitä tämä tarkoittaa miesten kielellä? Kannattaako jatkaa tapailua?

Voi olla juuri kuten hän sanoi. Henkilö voi olla tärkeä ystävä vaikka kaveruuden lisäksi on historiassa ollutkin jotain säätöä. Tietenkin voi myös olla, että mies haluaa pitää mahdollisuuksia auki ja tavallaan "pelaa" kenttää. Näistä kahdesta vaihtoehdosta on mahdotonta tietää kummasta on kyse annetuin tiedoin. Luultavasti kyse on kuitenkin täysin viattomasta asiasta, etenkin kun itse vielä otti asian esille.
Itse en kuitenkaan loukkaisi tyttöystävääni seurustelemalla vanhojen hoitojeni kanssa. Mielestäni on toista henkilöä kunnioittavaa katkaista kaverillinen yhteydenpito vanhojen hoitojen kanssa. Etenkin jos tarkoituksena on rakentaa ja vahvistaa oma parisuhdetta.

Vierailija

Olen nainen mutta vastaan silti. Itsellä on tuollainen tilanne nimittäin, että minulla on hyvin tärkeä miespuolinen ystävä jonka kanssa minulla on seksuaalinen suhde, mutta enää ei ole. Olemme miehen kanssa kuitenkin hyviä ystäviä ja toivon, että hän löytää itselleen naisystävän. Kuitenkin aiomme jatkaa ystävyyttämme, vaikka seurustelisimme tahoillamme. Ja todella tarkoitan ystävyyttä, en esim mitään seksiviritelmiä.

Vierailija

Minua vähän ärsyttää mies, jonka kaveri olen hänen sanojensa mukaan, mutta silti ei kerro avoimesti uusista naisistaan... Jos olemme kavereita, niin miksi ei voi kertoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua vähän ärsyttää mies, jonka kaveri olen hänen sanojensa mukaan, mutta silti ei kerro avoimesti uusista naisistaan... Jos olemme kavereita, niin miksi ei voi kertoa?

Meillä oli viritelmää pitkään, mutta annoin pakit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta vastaan silti. Itsellä on tuollainen tilanne nimittäin, että minulla on hyvin tärkeä miespuolinen ystävä jonka kanssa minulla on seksuaalinen suhde, mutta enää ei ole. Olemme miehen kanssa kuitenkin hyviä ystäviä ja toivon, että hän löytää itselleen naisystävän. Kuitenkin aiomme jatkaa ystävyyttämme, vaikka seurustelisimme tahoillamme. Ja todella tarkoitan ystävyyttä, en esim mitään seksiviritelmiä.

Siis jonka kanssa on ollut, seksuaalinen suhde, ei ole enää ollut!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut mahdollisuutta, että se tarkoittaa juuri sitä mitä hän sanoi?

Minä uskoin mitä mies sanoi, kun hän kertoi että hänen exänsä haikailee hänen peräänsä ja hän ei haikaile exän perään, vaikka ex voi jotain yrittää. Miestä varmaan harmitti kun en tajunnut vihjausta, vaan hän joutui viikkoa myöhemmin itse jättämään minut. Tekstarilla. Olimme 3-kymppisiä, emme teinejä.

Vierailija

"Rakastan toista naista, joka jätti minut. Jos hän antaa minulle tilaisuuden, lemppaan sinut kuin Sipilä vaalilupauksen opiskelijoille"

mies

• ylös 14
  • alas 3
M39

M39 kirjoitti:
Käy silloin tällöin paneskelemassa tätä naista. Sitä se tarkoittaa.

Minä veikkaan, että yksikään noista neljästä, jotka eivät ole tykänneet kommentistani, ei ole mies.

Vierailija

M39 kirjoitti:
M39 kirjoitti:

Minä veikkaan, että yksikään noista neljästä, jotka eivät ole tykänneet kommentistani, ei ole mies.

Minä veikkaan, että yksikään kommentistasi tykännyt ei ole liialla sivistyksellä pilattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
M39 kirjoitti:

Minä veikkaan, että yksikään kommentistasi tykännyt ei ole liialla sivistyksellä pilattu.

Paitsi eihän kukaan ole tykännyt kommentistasi. Ja nyt on mieli pahoitettu.

Vierailija

Ovat ystäviä ja todennäköisesti harrastaneet seksiäkin, mutta eivät halua parisuhdetta tai ole ilmeisesti koskaan halunneet. Sinällään erikoista että mies halusi asiaa sinulla avata vaikka selvästikään ei kaikkea kertonut. Eihän tuollaisen kertomisessa ole mitää järkeä, koska ihan hyvin olisi voinmut todeta että ovat ystäviä ja asia olisi ollut siinä. Nyt menee vaan turhaksi selittelyksi vaikka tarkoitus saattoi toki olla hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako, että rakastaa tätä naista? Ap

Tilaisuuden tullen palaisi naisen kanssa yhteen, jos tilaisuutta ei tule ja olette pitkään yhdessä, saatat jossain vaiheessa ohittaa tämän naisen "arvoasteikossa".  Ei tarkoita, että mies välttämättä pettäisi, mutta jos nainen näyttää vihreää valoa, saat mennä menojasi tavalla tai toisella.

Vierailija

No voi ihan hyvin aloittaa suhteen. Koska on rehellisesti kertonutkin asiasta, eiköhän tarkoita että se juttu on nyt ohi, mutta haluaa sinun tietävän historian. 

"Tilaisuuden tullen palaisi naisen kanssa yhteen, jos tilaisuutta ei tule ja olette pitkään yhdessä, saatat jossain vaiheessa ohittaa tämän naisen "arvoasteikossa".  Ei tarkoita, että mies välttämättä pettäisi, mutta jos nainen näyttää vihreää valoa, saat mennä menojasi tavalla tai toisella."

No ei ole välttämättä ollenkaan näin. Esim. itselläni taustalla myös tuollainen että on hyvä ystävä jonka kanssa on ollut paneskelua kun molemmat oli sinkkuja. Mutta me on koko ajan tiedetty, ettei parisuhdemielessä sovita yhteen ja kun jompikumpi löytää kumppanin, loppuu seksikuvio. Se on ollut vain sellaista seksuaalisen halun tyydyttämistä turvallisemmin kuin irtoseksillä, kun kerran molemmat on siinä vapaina ja puutteessa ollut.

Vierailija

Jotkut naiset keräilee näitä "hyviä ystäviä". Sitten tilaisuuden tullen saa kyytiä lentokentälle, koiraa hoitoon, rahaa lainaan ja ilmaiset remontit.

Nämä "hyvät ystävät" sitten juoksee kaikki asiat kunnes löytyy topakka tyttöystävä, joka laittaa stopin. Tämä touhu on tietenkin täysin yksipuolista. Joskus "hyvä ystävä" voi toki paremman seuran puutteessa kelvata seuraksi katsomaan telkkaria tai lenkille ja tietenkin leffaan tai syömään (jos "hyvä ystävä" maksaa, tietenkin). Tämä yleensä riittää hyvälle ystävälle, joka on salaa ihastunut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.