Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet peräpukamat/-kivut kuriin? :o(

Vierailija
20.02.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ahkeraa suihkuttelua.

Ostin myös apteekista voidetta, mutta niiden apu oli aika kehnonlainen. Aina kun tuntuu siltä, että alkavat vaivaamaan, niin kiinnitän huomion ruokaan ja suihkutteluun. Myös Bepanthen-voide saattaa auttaa.

Ikävä vaiva, enkä minäkään ole kehdannut lääkäriin mennä...

Vierailija
2/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta ei ole joten vaiva on tullut muuten, myös levoton suoli taitaa olla syynä. Tosi kivuliasta välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy näyttämässä lääkärillä.

Itse luulin että oli pukamat, yli puolivuotta kärsin kipua. Raastavaa karmivaa kipua synnytyksen jälkeen. Aina kun kävi kakalla niin sattui monta tuntia, ettei päässyt edes kävelemään kunnolla. No, kävin lääkärissä joka sanoi ettei ole pukama vaan haavauma jossain tuossa sisäpuolella. Lääkäri määräsi Xyloproctia (on saatavissa käsikauppatavaranakin, muttei löydy hyllystä vaan pitää kysyä koska säilytetään jääkaapissa). Siinä puuduttavaa ainetta mukana. N. kuukaudessa lähti. Jos ei olisi lähtenyt niin olisi pitänyt tehdä joku pieni leikkaus/tikit. onneksi lähti.

Ja uloste löysäksi: luumuja ja täysjyväleipää, hyvää päivää (oranssia) juomaa ja pellavansiemeniä.

Tosin jos imetät niin tasapainoile: meille nuo em. ruuat aiheutti masuvaivoja vauvalle.

Huoh, sanon minä näitä äitiyden vaivoja. Kroppa melko rikki...

Tosin nyt toisen jäljiltä ei samaa vaivaa, vaan löysää nahkaa mahassa. Eikun lenkille ;)

Liisa

Vierailija
4/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti on pukamat? Mitäs sitten tehdään.

Itselläni siis vatsa toimii erittäin hyvin, mutta pukamat välillä vaivaa. Kuinka ne saa pois?

Vierailija
5/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella isot ja kipeet, sekä olin jo 2viikkoa kärvistellyt niiden kanssa... Lääkäri käski kyljelleen ja sano että tahdotko että poistetaan johon mä riemusta kiljuin että joo!!! Poisto on helppo vaikka ekana mäkin pelkäsin sitä ihan kamalasti... Pukamat puhdistetaan ja lääkäri ottaa pienimmän neulan ja laittaa puudutusainetta pukamaan (jos monta niin jokaiseen erikseen) Eli pistää neulalla pukamaan. Puudutus alkaa vaikuttaan melkein heti ja sit veitsellä viilto pukamaan ja lääkäri puristaa pukaman sisällön pois veitsellä tehdystä viillosta. Kipu helpottaa HETI!!! Käy ihmeessä näyttämässä. Mulle lääkäri sanoi että toimen piteen voi tehdä uudelleenkin... Mulla poistettiin 5 pukamaa nyt on jälleen tullut 2 pientä mutta ne eivät vielä haittaa eloa... Ja raskaana olen...

Vierailija
6/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli todella isot ja kipeet, sekä olin jo 2viikkoa kärvistellyt niiden kanssa... Lääkäri käski kyljelleen ja sano että tahdotko että poistetaan johon mä riemusta kiljuin että joo!!! Poisto on helppo vaikka ekana mäkin pelkäsin sitä ihan kamalasti... Pukamat puhdistetaan ja lääkäri ottaa pienimmän neulan ja laittaa puudutusainetta pukamaan (jos monta niin jokaiseen erikseen) Eli pistää neulalla pukamaan. Puudutus alkaa vaikuttaan melkein heti ja sit veitsellä viilto pukamaan ja lääkäri puristaa pukaman sisällön pois veitsellä tehdystä viillosta. Kipu helpottaa HETI!!! Käy ihmeessä näyttämässä. Mulle lääkäri sanoi että toimen piteen voi tehdä uudelleenkin... Mulla poistettiin 5 pukamaa nyt on jälleen tullut 2 pientä mutta ne eivät vielä haittaa eloa... Ja raskaana olen...

Vierailija
7/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon menossa huomenna lääkäriin ja nolottaa kyl kamalasti :-( Kiva kyl kuulla et on kohtalotovereita :-) Poistaiskohan ne multakin nuo. Tekiks ne sen sman tien vai saitko uuden ajan???

Vierailija
8/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipeät sellaiset... Eikä lääkäris käyntii tarvii hävetä ku se on niiden työtä.

Vierailija
9/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. EI OLE VITSI!

Vierailija
10/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan ei kannata lähtee koska peräpukamat vuotaa verta niistä haavoista ja muista ottaa side housuihin niin ei valu veri pikkareiden läpi...

Vierailija
11/14 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kärsinyt hirveistä kivuista peräpäässä ja haavaumasta myös. Nyt en ole tarvinnut puikkoja tai voiteita varmaan yli puoleen vuoteen. *koputtaa puuta*

Vierailija
12/14 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide peräpukamiin - https://tonzes.com/hemaprofi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
13/14 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teidän perseet on ryskyttäny piloille, se maksakoon. 

Vierailija
14/14 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi pahat ja sisäpuolella. Itselleni auttaa Scheriproct Neo , apteekista saa ilman reseptiä. On puikkoina ja voiteena. Kun kipu iskee niin se on he.ttistä kotoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän