Hiljaisella naisella ei ole miehiä......
Onko myös niin, että hiljaiset naiset eivät sytytä miestä, eivätkä miehet ole kovin kiinnostuneita hiljaisista hissukoista.
Itse olen iloinen ja vähän ehkä "hömppä" positiivisessa mielessä. Olen hieman pyylevä ja jo ikääkin on tarpeeksi.
En ole mielestäni ruma enkä enää kauniskaan. Nuorempana oli näitti kuulemma.
Mutta jotenkin vedän näitä miehiä puoleeni, joku sanoi että olet niin iloinen ja hauskan puheinen ja kuulemma kivan näköinen. Luuli mua melkein 10 v nuoremmaksi.
En tässä kehuskele, mutta sääli jos hiljainen luonne on este tutustumiselle. Tai mitenkä sen nyt ajattelisin, hiljaiset ja ujon näköiset ja vähän vakavamman oloiset eivät kiinnosta miehiä. Kuulemma.
Kertokaa kokemuksia.
Kommentit (15)
Niin ap sinä siis oot se lauman pulinapirkko, joka ei saa tarpeekseen omasta äänestään, eikä anna tilaa muiden äänille...itse olen hiljainen isossa seurassa mutta todella puhelias pienemmässä porukassa...ja on niitä miehiäkin riittänyt...
Olen hiljainen ja ujo. En pyylevä, mutta nuori ja nätti. En iloa pulppuava, mutta paljon hymyilevä.
Silti miehet tykkää ja syttyy.
En itse ole hiljaisin ihminen, vaikka toki ujo olenkin, osaan silti sanoa jotain rakentaakseni keskustelua. Eipä niitä miehiä siltikään ole.
Olen hiljainen (en pätkääkään ujo, mutta en vaan tykkää hölötyksestä enkä ihmisistä yleensäkään), tosikko ja aseksuaalikin, mutta miehiä tunkee tutustumaan ja flirttaamaan vähän väliä. Asiaan ehkä vaikuttaa että olen erittäin miesvaltaisella alalla, ja monet työkuvioissa ajattelevat että harvinainen nainen on aina potentiaalinen iskukohde...
Mä olen hiljainen ja ujo. Mutta olen 171/55 nätti blondi, kyllä mulle miehiä on aina riittänyt.
Sain suorastaan hätistellä miehiä (älykkäitä ja hyvännäköisiä, usein melko introvertteja) kimpustani etenkin nuorempana, kumma juttu sitten. Olin vielä melko ujokin, sen lisäksi etten ole naiseksi sieltä puheliaimmasta päästä tosiaankaan. Kyllä minä siinä vaiheessa alan puhua ja välillä puhun paljonkin, kunhan tunnen ihmisen hyvin ja luotan häneen, mutta totta tosiaan ei mulla ole tarvetta pulista mitä tahansa kenelle tahansa koskaan. Elän aivan mainiosti ilman sitä tyyliä toimia, ei ole mun juttu.
Mä luulen että meistä, ap, kiinnostuu hyvin erityyppiset miehet. Tuolla alussa jo mainitsinkin minkälaiset esimerkiksi minusta vaiteliaammasta kiinnostuvat, enkä kyllä voi valittaa. :) Hyvä jos sulle kelpaa ne mitkä sä saat.
Miehiä on riittänyt. Olen ujo, hiljainen, ylipainoinen, nätti ja 45v.
Mä olin aika puhelias ja ystävä todella hiljainen. Eräs mies kiinnostui ystävästä ja alkoi jutella mulle, kysellä tästä ystävästä ja niin edespäin, kunnes ystävä alkoi viimein jossain vaiheessa jutella tälle miehelle.
Joitain sytyttää juuri se salaperäisyys kuulemma, vaikka toki ne puheliaatkaan ei välttämättä paljasta itsestään oikein mitään.
Ole hiljaa LÄSKI AP! Parempi vaan kun et avaisi rumaa suustasi ollenkaan!!!
Ei minusta miehenä hiljaisessa naisessa tai miehessä ole mitään vikaa. Sen sijaan vaikeuksia ennustan, jollei mitenkään muuten osaa tai halua ilmaista tunteitaan. Ei siihen aina sanoja tarvita, mutta kyllä minä olen ainakin verraten tumpelo lukemaan toisen mielessä liikkuu. Viittomakielikin on jäänyt opettelelematta. Joten usein on yksinkertaista jos voi sanoa ääneen kertoakseen asiansa, eikä vain odottaa, että kyllä se toinen pikkuhiljaa alkaa tajuamanaan, mitä haluan, vaikken koskaan sanoisi asiasata. Aktiivisuuttaankin voi osoittaa kymmenillä ellei tuhansilla muillakin tavoin kuin "suuta aukomalla" mutta jos toinen olisi myös kovin passiivinen ja haluton tekemään tai kokemaan ja/ tai näkemään / tuntemaan, jolle kaikki on "ihan sama -ei kiinnosta" - niin voi kyllä olla, että en jaksaisi toisen seuraa loputtomasti. Minä haluaisin löytää kumppaniksi elävän ihmisen; en tahdotonta nukkea.
Kyllä mulle on miehiä löytynyt. Tosin miehellä pitää olla sen verran itsetuntoa ettei ahdista heti jos tulee hiljainen hetki.
No jos on kovin hiljainen niin eihän siinä oikein tutustu mitenkään toiseen. Mutta jos nyt jotain kuitenkin osaa jutella niin kyllä vähän hiljainenkin nainen mun kokemukseni mukaan miehille kelpaa.