Jätin kaikesta valittavan vaimoni
Joillakin elämä orintoituu mäkätyksen ja valituksen määrän ympärille.
Entisellä vaimollani näin oli. Tein paljon ylitöitä ja toin rahaa kotiin, tienasin kuulemma silti liian vähän ja väärässä ammatissa (rouva ei itse ollut töissä kuin hetken)
Kävin töiden jälkeen kaupassa ja eläinkaupassa, hoidin koirat ulos ennen töitä ja sen jälkeen. Ruoanlaitot ja siivoamiset paljolti jäivät vastuulleni ja emäntä valitti ja mökötti, kun ei ollut sitten enää hänelle aikaa (hänhän ei kotitöitä "jaksanut" tehdä)
En saanut harrastaa tai tavata ystäviäni, koska hänellä ei ollut kumpiakaan saati en olisi saanut käydä sukulaisillani (hänen suku asui lähellä niin ei ymmärtänyt, että pitää lähteä matkojen taakse)
Kaikki oli huonosti, istuin väärin, puhuin väärällä äänensävyllä, päällä vääränväriset vaatteet jnejne.....
Hänellä ei kuulemma ollut mitään sairautta, vaikka hänellä kuulemma oli vaikeaa.
Sitten sanoin, että tämä loppuu ja hain eroa.
Tämän jälkeen sain katkeria haukkumaviestejä ja mustamaalausta
Onneksi emme saaneet lapsia
Hän muutti omaan asuntoon ja viimeinen tieto hänestä on tuttavan kautta, että riitaantui heti naapuriensa kanssa kerrostalossa ja oli käynyt häiriköimässä taloyhtiön naisten illanistujaisia, kun häntä ei sinne oltu kutsuttu.
Ensihuuma muuttuu välillä painajaiseksi
Kommentit (3)
Mitenhän nuo asiat olivat vaimosi mielestä? Tällaisissa tilanteissa olisi aina kiva kuulla toisenkin mielipide.
Mun mies valitti ennen, että mäkätän liikaa jne. Todellisuudessa minä siivosin, hoidin lapset, tein ruuat, pesin pyykit, huolehdin, että on tarjottavat tuli sitten hänen tai minun sukulaisia, järkkäsin synttärit, ihan kaiken siis. Mitä mies teki? Oli työttömänä kotona, istui joko tv:n, koneen tai puhelimen ääressä.
Muutaman ison riidan jälkeen ymmärsi miksi mäkätin. Nyt jopa siivoaa ja tekee ruokaa.
Ex-vaimosi taitaa olla mieleltään häiriintynyt ja sairas. En itse tunne yhtään tuollaista naista vaikka olen 46-vuotias ja tutustunut valtavaan määrään ihmisiä elämäni aikana. Hyvä kun pääsit hänestä eroon.
Mitä sun (ex) vaimo sitten teki, jos ei töitä tehnyt, eikä kotitöitäkään, eikä edes lapsia ollut hoidettavana? Taisi olla ihan oikea päätös jättää hänet, jos asia todella noin ja vielä viitsi valittaa panoksestasi.