Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsemme (8v) inhoaa puuroja.

Vierailija
02.04.2016 |

Oksentaa jos syö jotain puuroa. Mikään puuro ei mene alas. Tämä harmi homma koska koulussa nykyään aika usein ruuaksi vain puuroa n 2 kertaa kuukaudessa. Muilla puuron oksentavia lapsia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen tarvitse syödä puuroa. Muutakin syömistä löytyy.

Vierailija
2/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma lapseni tuollainen, mutta itse lapsena yrjösin pinaattikeitosta. Henkiin jäin vaikka niinä päivinä söin vaan näkkileipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ravintoköyhää sokerimoskaa on pakko syödä? Se ei pidä nälkää kauaa loitolla ja on lähes täysin puhdasta hiilihydraattia.

Vierailija
4/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on yökkinyt puurot ja jogurtit. Tulevat kyllä todella helposti muutenkin ylös jos saa syötyä, saattaa olla refluksiakin. Mutta aistiyliherkkyys on ainakin, enkä viitsi toista kiusata sellaisilla ruuilla, mitä ei pysty syömään. Tarhassa ja eskarissa ei ole ollut ongelmaa. Tarjoavat tietty ja maistamisen jälkeen saa näkkärin. Tähän asti ainakin on selvinnyt hengissä.

Vierailija
5/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15v ei pysty syömään mitään puuroja, ei ole siis koskaan syönyt oksentamatta, eipä ole vuosiin edes yritettykään.

Vierailija
6/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen ei ole taaperoiän jälkeen suostunut koskemaan puuroihin. Joulupuuroa tosin maistoi viime jouluaattona - ei pitänyt. Hyvin on silti kasvanut ja kehittynyt 😊 Koulussa syö leipää puuropäivinä, ei ongelmaa.

Vierailija
7/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen aina inhonnut puuroja, kauheimmat lapsuusmuistotkin liittyy päiväkotiin ja niihin joka-aamuisiin puuroihin. Oksensin aina kun pakotettiin syömään.

Tänä päivänä en pysty edes lusikalla maistamaan onko muille keittämässäni puurossa sopivasti suolaa.

Mulla on kolme lasta. Kahdelle ekalle puuro kelpaa oikein hyvin. Kolmas on tökkinyt puuronsa jo vauvasta asti ei kertakaikkiaan suostu sitä syömään edelleenkään.

Omassa puurokuvotuksessani ymmärrän häntä hyvin, enkä tosiaan pakota syömään. Ongelma on tietty ollut päiväkodin ja koulun puurot, mutta syökööt silloin vaikka viisi näkkäriä ja lasin maitoa jos puuroa ei saa nieltyä.

Vierailija
8/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos annat kaupan puuroa.

Oikeat puurot ovat hyviä.

Vierailija
9/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mikä siinä puurossa on niin erinomaista. Sellaista, mitä ei mistään muusta ruoka-aineesta saa.

Vierailija
10/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin puuroja,mutta 18-vuotiaana aloin taas tykätä puuroista :D mut talkkunapuuroa en edelleenkän syö yhh. Hyvin se lapsi pärjää ilman puuroa ei sitä ole mikään pakko syödä.

Vierailija
11/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Saarioisten maitopuurot on muuten tosi hyviä.

Vierailija
12/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin jo lapsena puuroja. Mannapuuro haisee mielestäni vieläkin oksennukselle. En muista tarkkaan mutta ennen koulua loppui osaltani puuron syönti. Se vain tuli samantien ylös. Riisipuuro on ainoa mitä saatan kerran vuoteen nykyään syödä. Ikää on yli 40 v.

Vierailija
13/13 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen arvoinen otsikko taas?! Käytkö hitaalla tai jotain ja juu, avasin vaan kommentoidakseni näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi