Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minun pitää pärjätä seuraavat kolme kuukautta n. 100 euroa per kuukausi

Vierailija
01.04.2016 |

Olen ansiosidonnaisella joka ei ole suuren suuri. Tein typeryyttäni velkaa ja laskin jotta selviän veloista, minun on maksettava ne kolmessa erässä. Näin ollen minulle jää laskujen jälkeen sata euroa kuussa. Ei ole paljon. Tyhmä pää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäänkin miinukselle -10e kun tuestani maksetaan vuokra ja pakolliset menot. Kuulostaa ihab juhlalle, että jäisi 100 yli. Sillä syökin jo pitkälle.

Vierailija
2/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 25€ viikko. Tiukkaa tekee. Kannattaa nyt siivuilla asuntoa ja myydä kaikki turha. Tai sitten soskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ voit syödä kuukauden verran helposti, mutta ei tuo mihinkään yltiöpäisen terveelliseen ruokaan riitä. Kaapista varmaan löytyy jotain, jauhoja, mausteita, puuroa, näkkäriä? Ehkä pakastimessakin on jotain, maissihernepaprika, ranskalaisia jne.... Käytä kaikki kaapit tyhjäksi ja pyydä apua läheisiltä, voisivatko he vaikka tuoda ruokapussin tms. Varmasti hankalaa ja myös noloa pyytää apua, mutta kyllä minä olen ystäviäni ja sukulaisiani auttanut tiukan paikan tullen.

Vierailija
4/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja autoakin pitäisi juottaa.

Vierailija
5/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä satkulla pitää maksaa?

Vierailija
6/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta ei o paha. Mä olen menny satkulla kuussa jo vuoden tai tarkemmin ruokaa satkulla kuussa kun muuta en ole edes ostanut. Jauho + hiiva + vesi = leipä, jos vielä päälle voita niin vielä parempi. Rahkassa on hintaan nähden paljon proteiinia, joten suosi sitä, koska tarvitset myös protskuu. Osta kaupan -30 / -50 tuotteita. Kyllä sä selviit. Jos on jotain ylimääräistä myytävää niin pistä myyntiin

Vierailija
7/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kuukautta ei o paha. Mä olen menny satkulla kuussa jo vuoden tai tarkemmin ruokaa satkulla kuussa kun muuta en ole edes ostanut. Jauho + hiiva + vesi = leipä, jos vielä päälle voita niin vielä parempi. Rahkassa on hintaan nähden paljon proteiinia, joten suosi sitä, koska tarvitset myös protskuu. Osta kaupan -30 / -50 tuotteita. Kyllä sä selviit. Jos on jotain ylimääräistä myytävää niin pistä myyntiin

Vierailija
8/8 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonoon ja kirkon ruoka-avustuksiin. Kirkko tarjoaa lounasta tiettyinä päivinä eurolla. Sossuun heti maanantaina. Soita sinne, heillä on akuuttiaikoja ensikertalaisille.