Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoito nukutuksessa, Kokemusta?

Vierailija
31.03.2016 |

Lähinnä niiltä, jotka ovat olleet viimeisen noin 6kk sisään. Montako tuntia meni hammashoitoon ja mitä kustansi nukutuksen osuus? Mikä oli nukutuksen tuntihinta? Mitä kaikkea hampaille tehtiin?
Suosituksia hammashoitoloista nukutushoidoista pks-uusimaa alue.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kestää pari tuntia, koko lasku nukutuksineen ja toimenpiteineen oli 127 euroa - en muista tarkempaa erittelyä. Poistettiin kaksi hammasta ja paikattiin pari, lisäksi poistettiin hammaskiveä. Kävin kunnallisella, Helsingin Ruskeasuolla sijaitsevassa erikoishoitojen yksikössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa halpaa, jos vain 127 euroa on maksanut. Itse maksoin Espoossa kunnallisella kahden hampaan paikkauksesta puudutuksella 132 euroa. Hinta sis. hammasröntgenin.

Vierailija
4/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin just aikaisemmin päivällä ketjun siitä, miten mulla meni hammaslääkärin esilääkkeestä filmi pariksi päiväksi poikki. Olen pahasti hammaslääkärikammoinen, mutta 15 mg Dormicumia sai mut oikein yhteistyökykyiseksi, enkä tosiaan muista itse tapahtumasta yhtään mitään, seuraavasta päivästä on vähän muistikuvia... Suosittelen! Ennen mut hoidettiin nukutuksessa, mutta onneksi ei tarvitse enää, pitää vain olla troppien kunnossa. ;)

Vierailija
5/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa halpaa, jos vain 127 euroa on maksanut. Itse maksoin Espoossa kunnallisella kahden hampaan paikkauksesta puudutuksella 132 euroa. Hinta sis. hammasröntgenin.

Sain -50 % kun hoitoon osallistui hammaslääkäriopiskelijoita. Sori, en huomannut mainita. :p Eli n. 250 e olisi ollut normihinta.

Vierailija
6/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Olen ollut aiemminkin hammashoidossa nukutuksessa. Oli tuttu paikka. Nyt joudun valitsemaan uuden paikan hammashoidolle. Ja samalla kartoittaa hintatilanteen yms.

Sen verran hammaslääkäripelkoa, että hoito vain ja ainoastaan nukutuksessa. En edes harkitse sedaatiota tai  rauhoittavia.

2-3v välein olen käynyt hammashoidossa.

Vierailija
7/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä nukutus (yht. 4 tuntia kestoltaan kaiken kaikkiaan) maksoi 1200 euroa ja tuohon päälle tuli vielä toimenpidemaksut hampaan poistosta ja toisen hampaan paikkauksesta sekä hammaskivien poistosta. Toistatuhatta euroa tuli kustantamaan koko lysti. Ihmeen halpa toi reilun satasen nukutus + toimenpiteet, vaikka kuinka on saanut puoleen hintaan.

Eli kunnalliselle jos suinkin vain pääsee ja voi odottaa pidempään sitä ajan saamista, niin ehdottomasti sinne, kun hintaero on noinkin suuri. Osa tosin on sanonut, että kunnallisella lähinnä vain repivät hampaita irti nukutuksessa ja that's all. Eivät tee mitään juurihoitoja tmv. En tiedä, pitääkö toi sitten paikkaansa..

Vierailija
8/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä nukutus (yht. 4 tuntia kestoltaan kaiken kaikkiaan) maksoi 1200 euroa ja tuohon päälle tuli vielä toimenpidemaksut hampaan poistosta ja toisen hampaan paikkauksesta sekä hammaskivien poistosta. Toistatuhatta euroa tuli kustantamaan koko lysti. Ihmeen halpa toi reilun satasen nukutus + toimenpiteet, vaikka kuinka on saanut puoleen hintaan.

Eli kunnalliselle jos suinkin vain pääsee ja voi odottaa pidempään sitä ajan saamista, niin ehdottomasti sinne, kun hintaero on noinkin suuri. Osa tosin on sanonut, että kunnallisella lähinnä vain repivät hampaita irti nukutuksessa ja that's all. Eivät tee mitään juurihoitoja tmv. En tiedä, pitääkö toi sitten paikkaansa..

Kiitos. Kunnalliselle en ole menossa.  Täällä tuskin edes pääsee. Ja tarkastukseenkin saa kuulemani mukaan odottaa aikaa todella pitkään ja sit sitä siirretään ja siirretään. Ja onhan näitä kun on saanut kuulla juttuja parilta kaverilta.

Viimeksi meni hammashoitoon kaikkineen pikkaen päälle 3000€, mutta se sisälsi kuluja purentakiskoista yms mitä ei ole aiemmin ollut.

Katsotaan mitä sanovat tarkastuksessa  ja mikä on kustannusarvio. Olen varautunut 3-4h nukutukseen + toimenpiteen ja noin 2500€ kuluerään.

Lisää hinta yms tietoja saa tulla. Tuoreempia.

t.  AP

Vierailija
9/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se maksaa vähintään tonnin yksityisellä, eipä tosin kunnallisella kannata käydäkään kun se on ihan juosten kustu hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi