Pesettekö hanurinne aina ison asian jälkeen?
Tuntuu oudolta, että jotkut pesevät perseensä aina isolla asialla käynnin jälkeen? Mitä varten se vessapaperi sitten on jos se ei riitä? Ja eikös esim. töissä tai ainakin julkisissa vessoissa ole hankalaa saada alapäänsä kuivaksi pesun jälkeen jos ei pyyhettä ole?
Kommentit (17)
Jos vain mahdollista niin pesen. Tai vähintään pyyhin kostutetulla paperilla.
Mietit miksi vessassa on paperia, ja sitten ihmettelet miten alapää kuivataan pesun jäljiltä? Vessapaperilla, ehkä?
Homma menee ainakin mulla niin, että ensin pyyhin, sitten pesen, lopuksi vielä kuivaan vessapaperilla. Ja joo, pesen aina persauksen, ellen sitten satu olemaan käsisuihkuttomassa vessassa.
Vierailija kirjoitti:
kyllä, ja torveni myös.
Käyrätorven vai vetopasuunan?
Minä en yleensä pese. En näe sitä tarpeelliseksi. Turha operaatio. Ei se pylly kakalle haise pelkän pyyhkimisen jälkeenkään. Miksi pitäisi joka välissä vedellä lutrata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä, ja torveni myös.
Vaikka niissä on se suppilo, on sen ison asian ahtaminen niiden pitkien putkien ja etenkin mutkien läpi aika työlästä. Minä käytän vain tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä, ja torveni myös.
Vaikka niissä on se suppilo, on sen ison asian ahtaminen niiden pitkien putkien ja etenkin mutkien läpi aika työlästä. Minä käytän vain tuubaa.
Tuuban päällä on parempi istuakin.
Meillä rouva pesee aina takalistonsa asioinnin jälkeen. Kerran sanoinkin hänelle, että miksi peppureikään ei saa seksissä koskeakaan kun hän kuitenkin päivittäin sormeilee itse omaa hanuriaan. Suutahti perhana :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva pesee aina takalistonsa asioinnin jälkeen. Kerran sanoinkin hänelle, että miksi peppureikään ei saa seksissä koskeakaan kun hän kuitenkin päivittäin sormeilee itse omaa hanuriaan. Suutahti perhana :)
Miksi peppureikään pitäisi seksin aikana koskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varsin monet pitävät sitä kiihottavana ja hyvältä tuntuvana. Kaikki eivät pidä.
Tottakai. Ja te ketkä luulette pelkän paperin riittävän; ei se riitä, me muut haistamme teidän paskaisen perseen metrien päähän. Koita siinä sitten palaverissä kuunnella mitä toisella on sanottavaa kun vieressä istuu tällainen iljettävä paskaperse..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö saattaa kokea seksuaalista mielihyvää siitä. Miksikäs luulet, että seksin aikana tehdään asioita?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ja te ketkä luulette pelkän paperin riittävän; ei se riitä, me muut haistamme teidän paskaisen perseen metrien päähän. Koita siinä sitten palaverissä kuunnella mitä toisella on sanottavaa kun vieressä istuu tällainen iljettävä paskaperse..
Jaa. Minä ihan mielelläni nuuhkisin palaverissa viereisen jakkupukuneidin aromeja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erinomainen hajuaisti mutten oo koskaan varsinkaan palavereissa haistanut toisten persettä.
Pesen :) mutta vain kotona. En kyllä tykkää muualka tuota hommaa hoitaa edes. Pakkohan se joskus on. Silloin kostutan paperia. Kyllä se yleensä pelkkä paperi riittäisi mutta olen perseenpesukoukussa, addikti mikä addikti.
Aina pesen ja siihen olen myös kaikki poikani opettanut. Takamuksen voi kuivata paperilla. Mitä järkeä on levittää sitä ulostetta pitkin persvakoa paperilla? Haiseehan se, hyi helvetti.
En pese.