Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luullaan että käytän tosi tiukkoja housuja

Vierailija
31.03.2016 |

Minulle aina ihmetellään kuinka saan housut päälleni ja eikö niissä ole epämukavaa. Käytän housuja, jotka menevät kyllä jalkaa myöten, mutta ne ovat strechiä ja joustavat todella hyvin. Miksi aina luullaan, että tiukat housut ovat jotenkin epämukavat tai tosi tiukat. Ne ovat todella joustavat, en vain halua mitään liehulahkeita , missä reidet näyttä vuorilta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan vihjaa, että housut on sulle liian pienet

Vierailija
2/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aina ihmetellään kuinka saan housut päälleni ja eikö niissä ole epämukavaa. Käytän housuja, jotka menevät kyllä jalkaa myöten, mutta ne ovat strechiä ja joustavat todella hyvin. Miksi aina luullaan, että tiukat housut ovat jotenkin epämukavat tai tosi tiukat. Ne ovat todella joustavat, en vain halua mitään liehulahkeita , missä reidet näyttä vuorilta.

Kikopillu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luullaan että käytät tiukkoja housuja?? Ehkä siksi että käytät? Ihan oikeesti nyt näitten alotusten kanssa.

Vierailija
4/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet sulloutunut liian pieniin housuihin, eivät ihmiset muuten noin kysele ja ei sitä lahkeista huomaa. Jos puristuu "muffinssi" efekti tai housut ovat uponneet häiritsevän syvällä esim peppuun on kyseessä liian pienet housut.

Vierailija
5/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko, kyseessä on ihan normaalit strech farkut, jotka siis vain muodoltaan menevät ihoa pitkin, pitäisiköhän sopivien housujen olla sitten jotkut pellehousun tyyliset, leveyttä ja pituutta?

Vierailija
6/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla iso muna? Silloin voi tuntua epämukavalta.

Vierailija
7/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujesi lahkeet ovat varmaan vaakarypyillä liian tiukkuuden takia tai housut puristuvat oudosti takapuoleen.

Vierailija
8/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, stech-housujen käyttäjänä voin sanoa ettei tuollaista kysellä jos ei ole sulloutunut liian pieniin ja pahalta näyttäviin housuihin. Kokeilepa eri asennoissa miltä näytät noissa housuissasi; peilin edessä tuppaamme seisomaan suotuisassa asennossa ja kuva näyttää hyvältä. Tähän toivoisin peukutuksia;

peukku ylös jos käytät strech-housuja eikä sinulta kysellä tuollaista, peukku alas jos käytät ja törmäät jatkuvasti samaan ongelmaan kuin ap? :)

Vierailija
9/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ne housut näyttää joteskin liian tiukoilta sun päällä. Pahkurat tursuaa, syntyy vaakaryppyjä tai kamelinvarvas. Tai sitten kangas kuultaa läpi.

Vierailija
10/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housujesi lahkeet ovat varmaan vaakarypyillä liian tiukkuuden takia tai housut puristuvat oudosti takapuoleen.

Mulla noita vaakaryppyjä tulee kun housut on liian pitkät?. Ja ei todellakaan oo liian pienet, ihonmyötäset farkut on mulla aina löysimmillään nilkkojen kohdalta (jossa ne rypytkin on)

Ja kyllä multakin kysyttiin kerran miten voin pitää noin tiukkoja farkkuja, ja ne ei ollu tiukkoja nähneetkään koska olivat legginsit jotka päällä jumppasin :D Tää oli joskus -08, en enää kehtais sellasii käyttää

Vierailija
11/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin istuvat ja oikeankokoiset strech-housut ei kyllä näytä liian tiukoilta vaan juuri sopivilta. Eli käytät varmasti liian pieniä housuja.

Vierailija
12/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muute vaakarypyt polvien kohdalla? Tulee mulle kaikista housuista vaikka eivät varmasti oo liian pienet :(

Vierailija
13/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun ei ole mistään näistä kiinni mielestäni, housuihin ei tule mitään ryppyjä ja olen hoikka joten ei näytä. myöskään, että jotain tursuaa yli. Käytän myös lantion ylittäviä paitoja , ainia siis, että housuni eivät ole vaikka kuten jakkupuvun housut , joissa jää väljyyttä. Tykkään kireämmistä housuista, jotka näyttävät päällä hyviltä. Se vain ilmeisesti saa aikaan mielikuvan, että ne on tosi tiukat vetää.päälle , että ikään kuin soivat päällä, mitä eivät todellakaan tee.

Vierailija
14/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva alaruumiista niissä pöksyissä jossa tuota kysellään niin voimme sanoa objektiivisen mielipiteen.

Vierailija
15/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva, niin arvioidaan

Vierailija
16/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu strech- ja stech-farkkujen kanssa. Stretch-farkkujen kanssa ei ole tätä ongelmaa.