Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailu menneisyyteni hävettää.

Vierailija
31.03.2016 |

Olen nyt jo eronnut, mutta ihan surutta pokailin miehiä netistä ja kävin paneskelemassa. Ei mitään rajaa. No onneksi luku jäi vain kolmeen. Viimeisimmän kanssa oli vuoden kestänyt salasuhde, joka päättyi. Hävettää. Halveksin itseäni. En ole se ihminen joka haluan olla.

Mistä apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan surutta pokailin", "ei mitään rajaa" - "luku jäi vain kolmeen"

Ja niistäkin yhden kanssa oli vuoden kestänyt suhde. Haloo, mikä sinua hävettää? Se, että olet harrastanut seksiä muutaman miehen kanssa elämäsi aikana ja se on nyt mennyttä elämää?

Suhteellisuudentajua, nainen. Eihän tuossa ole mitään hävettävää. Eikä sinun tarvitse noista kenellekään koskaan avautua.

Vierailija
2/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Hetkellisesti koin jonkun ahdistuksen, kun olin perustamassa perhettä ja odotin esikoistani. Silloin nyt hormonit sotki olotilaa muutenkin.

Mutta mun ahdistuksen takana oli ne viitisenkymmentä hoitoa. Ja pääsin  yli viidessätoista minuutissa. Koska yksikään niistä ei merkinnyt enää sinä päivänä mitään. Jep, olisihan ne voinut jättää myös hoitelematta. Mutta olisihan ollut tylsää vaan odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ihan surutta pokailin", "ei mitään rajaa" - "luku jäi vain kolmeen"

Ja niistäkin yhden kanssa oli vuoden kestänyt suhde. Haloo, mikä sinua hävettää? Se, että olet harrastanut seksiä muutaman miehen kanssa elämäsi aikana ja se on nyt mennyttä elämää?

Suhteellisuudentajua, nainen. Eihän tuossa ole mitään hävettävää. Eikä sinun tarvitse noista kenellekään koskaan avautua.

Munattomuus hävettää! Ap

Vierailija
4/4 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että sulla omatunto kolkuttaa, kun et ole ollut säädyllinen nainen. Suurimman osan nyky naisista on pannut puoli kaupunkia läpi ja se on ylpeyden ja tittelin asia naiselle, sillä saatetaan jopa kerskua uudelle poikaystävälle. Mikään ei pilaa niin hyvin kiinnostustani naista kohtaan kuin hänen kerskailu panoistaan, siis hyi vittu, minä oletan että hento nainen on automaattisesti elänyt säädyllistä ja suhteellisen puhdasta elämää. Ahdistaa tää nyky meininki.