Pidän lyhyistä miehistä
Näin tänään aivan tajuttoman hyvännäköisen, mutta minua lyhyemmän, miehen bussipysäkillä ja olisin kyllä heti lähtenyt treffeille hänen kanssaan, jos vain mahdollisuus olisi ollut. Sitten tulin kotiin ja luin jotain peruskeskustelua täällä miesten ja naisten ulkonäkövaatimuksista ja aina niissä sanotaan, että lyhyet miehet eivät saa naisia. Miksi sillä miehen pituudella on niin paljon väliä?
Kommentit (16)
Niin varmaan joo. Minä olen lyhyt (alle 170cm!) mies ja kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut. Ei teille kelpaa kuin pitkät ja komeat jännämiehet/rikkaat paskat.
Naiset joilla on ollut esimerkiksi vahva isähahmo haluavat sellaisen pienen ja siron pojan miehekseen, jota voi sitten kyykyttää rauhassa.Itsevarmat ja itsensä kanssa sinut olevat naiset taas haluavat miehen kokoisen ja mittaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssas. :) Ite oon keskipituinen nainen ja mies mua lyhyempi, jokunen on tuttavapiirissä ihmetellyt että miten voin olla tollasen muakin lyhyemmän miehen kanssa... Noh kaikilla vaan ei ole kriteereinä pituus ja jotkut jopa tykkää enemmän lyhyistä! Eikä ole peniksenkään koko nähtävissä miehen pituudessa vink vink ;)
Olisi edes iso muna, niin jotenkin kompensoisi tätä lyhyyttä ja voisi jollekin kelvatakin edes panemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssas. :) Ite oon keskipituinen nainen ja mies mua lyhyempi, jokunen on tuttavapiirissä ihmetellyt että miten voin olla tollasen muakin lyhyemmän miehen kanssa... Noh kaikilla vaan ei ole kriteereinä pituus ja jotkut jopa tykkää enemmän lyhyistä! Eikä ole peniksenkään koko nähtävissä miehen pituudessa vink vink ;)
Olisi edes iso muna, niin jotenkin kompensoisi tätä lyhyyttä ja voisi jollekin kelvatakin edes panemiseen!
Ei lyhyyttä tarvitse kompensoida mitenkään. Pientä munaa voi sen sijaan kompensoida taidolla ja käsillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyhyyttä tarvitse kompensoida mitenkään. Pientä munaa voi sen sijaan kompensoida taidolla ja käsillä.
ap
Hei iltasadut kerrotaan vasta kolmen tunnin kuluttua.Kunnon aisalla ei tarvitse kuin paukuttaa menemään, siinä ei tarvitse sormettaa tai nuolla.Muija imee niin kiimassa, että nesteet valuu sisäreisiä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan joo. Minä olen lyhyt (alle 170cm!) mies ja kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut. Ei teille kelpaa kuin pitkät ja komeat jännämiehet/rikkaat paskat.
Viimeinen vinkulause on se mikä tekee susta melkoisen kävelevän turn offin.
Mäkin pidän lyhyistä miehistä, tosin oon itsekin lyhyt. Seurustelen nyt kuitenkin kohtlon oikusta kaksimetrisen miehen kanssa :D Ei se rakkaus siis lopulta katso pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset huolivat, jopa haluavatkin lyhyen miehen, mutta jokaista tuollaista naista kohden on olemassa vähintään 10 lyhyttä miestä.
Mun mies on 165 cm ja itse olen samanpituinen. Hyvin kelpaa. Entiset poikaystävät on olleet aika pitkiä, 185-195 cm, ja siinä saa kyllä niskansa kipeäksi jutellessa kun toinen on niin paljon korkeammalla. Nyt on kiva olla kun molemmat ollaan samalla korkeudella. Minulle sopii hyvin, että kauneusihanteena on pitkä mies, koska muut naiset eivät nyt parveile mieheni ympärillä :D Jos olisi pidempi niin varmaan vientiä riittäisi, kun on älykäs, komea, kiva ja hauska.
Mulla on ollut aika lyhyitä miehiä, + - 170 cm, pitkäaikaisina seurustelukumppaneina. Yksi oli pitkä, 188 cm.
Vehkeiden koko ei ainakaan korreloi kropan pituuden kanssa, mutta tämähän nyt ei ole uutinen kellekään.
Miehen pituus ei ole merkityksellinen sinänsä, mutta itseäni -anteeksi- vähän ällöttää pitkät, isot tai muuten kookkaan oloiset miehet. Kauhean kömpelöitä turjakkeita ja -anteeksi taas- ällöttää kun sellainen ronsu tallustelee kämpässä ja täyttää toisella persepuolikkaallaan vessanpötönkin ja keittiön tuolin ja soffan. Kauhean kornia.
n 162cm pituutta
Miehessä pitää olla kokoa.Munan puutetta voi kompensoida monella tapaa, mutta jos mieheni hauis/ojentaja kombo olisi pikkupojan luokkaa, niin voi helvetti.
Minä en todellakaan pidä lyhyistä miehistä.
N164
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli molemmissa lyhyyden tiloissa on siis oletusarvoisesti jotain väärin, pielessä ja huonosti? Tätähän se on. Ei loputtomiin voi kompensoida, kun lopulta on kuitenkin joku toinen, jonka ei tarvitse kompensoida lainkaan. Ja onhan se nyt suhteellisen emaskuloivaa, että joutuu paikkaamaan miehuutensa puutteita, vaikka ei näihin syntymäominaisuuksina saatuihin puutteisiin ole edes mitenkään syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaistesi ongelma ei ole pituus vaan se, että et kelpuuta itseäsi "alempitasoista" ( = lyhyempää) naista. Tai sitten vika ei ole pituudessasi vaan jossain ihan muussa. Meidän suvussa vain harva mies on yli 170 cm pitkä ja silti suurin osa nuorimpia jannuja lukuunottamatta elää parisuhteessa. Mutta heille onkin kelvannut jopa alle 160 cm pitkät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään aivan tajuttoman hyvännäköisen, mutta minua lyhyemmän, miehen bussipysäkillä ja olisin kyllä heti lähtenyt treffeille hänen kanssaan, jos vain mahdollisuus olisi ollut. Sitten tulin kotiin ja luin jotain peruskeskustelua täällä miesten ja naisten ulkonäkövaatimuksista ja aina niissä sanotaan, että lyhyet miehet eivät saa naisia. Miksi sillä miehen pituudella on niin paljon väliä?
saiko tuo mies tässä tapauksessa naisen vai ei? Mikä esti? ainoa hyväksyttävä vastaus on , että oli naisen kanssa jo valmiiksi liikkeellä.
Oon 172 cm nainen, eli en mikään erityisen pitkä, mutta aina olen ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Tämänhetkinenkin ihastukseni on 164 cm pitkä ja maailman kuumin<3