Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työpaikka ja uudet työkaverit..

Vierailija
30.03.2016 |

Olen nyt kuukauden ollut työssä ja en tiedä, onko tämä minun paikkani ollenkaan. Itse työ on sitä mitä haluankin tehdä ja nautin työstä itsessään.

Mutta työkaverit, jösses sentään. Pienehkö paikka, kahvilla istutaan usein ja aina huudellaan kahville. Jos ei mene, minulla on "asenneongelmia". Työtä ei siis voi tehdä rauhassa. Haastattelussa sanottiin, että pitää olla erittäin huumorintajuinen, kestää roisiakin huumoria. Mutta huumorini alkaa näivettyä, kun kuuntelen päivittäin rasisteja, toisten ulkonäköä ja elämäntapoja haukkuvia keski-ikäisiä naisia, asiakkaiden ulkonäköä ja olemuksia arvostellaan heti kun asiakas poistuu, haukutaan yksinkertaisiksi, tyhmiksi ja mitä milloinkin. Ihan kuin olisin tullut johonkin ala-asteelle, jossa vasta opetellaan käytötapoja. Jutuissa ei ole mitään huumoria ja hauskaa..

Olen vielä alimmalla arvoasteikossa ja en pääse koskaan muiden kanssa lounaalle, koska toiset lähtevät aina tasan 11 syömään ja jonkun pitää päivystää. Välillä olen sanonut, että minäkin voisin nyt lähteä. Mutta suoraan on sanottu, että ei kaikki voi yhtä aikaa lähteä ja että minun pitää jäädä toimistolle. Pomon mielestä näin on aina toimittu ja ei saa tyhjästä uusi valittaa. Pitää ymmärtää, että työntekijät ovat olleet hänellä pitkään töissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä sä haluaisit niiden muiden työntekijöiden kanssa lounaalle, jos pelkästään kahvilla istuminen tuottaa tuskaa? eikös ole kiva saada vähän vapaata niistä työkavereista kesken päivää?

Vierailija
2/2 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, nyt kun sanot, niin miksihän haluaisin lounaalle. Ehkä yhteenkuuluvuuden vuoksi, että näkisin heitä vähän työpaikan ulkopuolella ja näkisin, että onko käytös ja puhe samanlaista vai löytyykö inhimillisiä piirteitä. En tiedä..

Mutta nyt kun luin tuon tekstini, niin en voi kuvitellakaan että tässä olisi seuraavat 10 vuotta tai eläkeikään saakka. Kun jo kuukausi tuntuu pitkältä ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän