Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei halua suudella - seksiä on ja orgasmeja saa silti yhdynnässä

Vierailija
29.03.2016 |

Ollaan oltu 15 vuotta naimisissa. Joitakin vuosia sitten vaimo lopetti suutelemisen. Seksiä on kuitenkin harrastettu säännöllisesti ja ilmeisesti tyydyttää kun saa penetraatio-orgasmeja.

Mitään kiihkeää seksi ei ole.

Jos jollakin naisella on samanlainen kokemus voitko yrittää selittää miksi toimit näin; voitko nauttia seksistä vaikka läheisyys ja suuteleminen ei tunnu enää hyvältä?

Kysymällä en saa vastausta. Älä tarjoa mitään "pahanhajuinen hengitys" jne itsestäänselvyyksiä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ällöttää

Vierailija
2/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen hengitys? Siitä vain on tosi vaikea kertoa rakkaimmalleen. Käynti hammaslääkärissä yleensä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko ällöttää

Voiko ällöttävä ukko kuitenkin tuottaa orgasmeja. Tämä varmaan se syys. AP

Vierailija
4/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuinen hengitys? Siitä vain on tosi vaikea kertoa rakkaimmalleen. Käynti hammaslääkärissä yleensä auttaa.

Varmaan se seksissä haittaisi muutenkin kuin suudellessa.

Vierailija
5/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei pidä suutelusta. Esim minä. Joskus olen sitä tehnyt mieliksi, mutta mielummin en suutele. Silti pidän seksistä.

Vierailija
6/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko ällöttää

Voiko ällöttävä ukko kuitenkin tuottaa orgasmeja. Tämä varmaan se syys. AP

Voi, ja miestä voi rakastaakin vaikka ei voi suudella.

Vierailija
7/32 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omasta kokemuksesta tuo viestii ettei ole tarpeeksi lähellä miestä henkisellä tasolla. Suuteleminen on jotenkin niin herkkää ja.. No onhan se seksikin. Äärimmäisen vaikea selittää, mutta omaa miestä outoa suudella seksin aikana tai muutenkaan, koska en koe että välillämme olisi enää yhteyttä. Suhde tuntuu enemmän kaverilliselta kuin intohimoiselta rakkaudelta. MUTTA. Ei voi vain odottaa pelkkiä ilotulituksia.

Vierailija
8/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitä mieltä, että suulla parhaiten näytetään rakkaus ja intohimo. Puheilla, (poski)suukolla, suutelulla. Suu on rakkaita, läheisiä varten.

Tämä keskustelu virkosi silloin aikoinaan siitä, kun Pretty Woman tuli teattereihin. Mieheni on yhä samaa mieltä, juuri pääsiäisenä puhuttiin.

Vierailija
9/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole suudelleet mieheni kanssa oikeastaan lähes kymmeneen vuoteen ja yhdessä olemme olleet melkein 20 vuotta. Syksyllä suutelua kokeilimme, mutta ei se vain tuntunut miltään. Seksiä meillä on pari kertaa viikossa ja orkkuja luonnollisesti saan, joten siihen suutelu ei liity tippaakaan. Mieheni ei ole ollut mikään erityisen hyvä suutelija koskaan ja se oli yksi syy miksi suutelemisen pikku hiljaa aikoinaan lopetin. Haluan myös keskittyä alapään tuntemuksiin kunnolla ilman että suutelu sitä häiritsee. Toinen saa olla lähellä, mutta koska saamme orkun yleensä hieman eri aikaan mieheni kanssa, niin haluan keskittyä ainoastaan siihen, en mihinkään muuhun oheistoimintaan. En halunnut myös suudella miestä heti sen jälkeen kun hän on alapäätäni nuollut samoin kun mieheni ei halua suudella minua kun olen suihin ottanut. Nämä syyt meillä ja hyvin menee kun ei tee mitättömistä asioista ongelmaa. :)

Vierailija
10/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esiintyjä artisti, enkä voi tulla kipeeksi. En ole ns bakteerikammoinen, mutta olen ollut todella paljon tervermpi kun lopetin mieheni kanssa pussailut. Näin ollut jo varmaan 10v. Juttu lähti aikoinaan jo rasksusaikana. Pussaaminen ällötti todella voimakkaasti. Sit tuli nämä flunssat ym, jotka yhdistin suuteloihin. Tiedän, monet ei varmasti tajua.

Vierailija
11/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suudella miestä, joka ei käy hammaslääkärissä. Suhteen alussa sitä ei tiedä tai siitä ei välitä. Sitten toisen hammaskivikertymät alkavat ahdistaa ja karies tms.

Vierailija
12/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä suutelusta. Voisin tehdä sitä miehen mieliksi, mutta se tuntuu omituiselta ja turhalta.

Vierailija
13/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka sanovat että eivät välitä suutelemisestä. Jos tapaisitte uuden miehen, voisitteko kuvitella että silloinkaan ei suudeltaisi. Vai liittyykö tämä vain oman tutun miehen kanssa olemiseen.

Vierailija
14/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi pussailla miestäni sen pahanhajiusen hengityksen takia, enkä tiedä, miten siitä kehtaisi sanoa.

Vierailija
15/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä mies on ja miten ihmeellinen, niin suutelu on vastenmielistä. Teen sitä mieheni mieliksi kyllä, mutta on se silti hirmuinen turn off itselle. Ainoa kiva on, että  mies saa siitä niin kovat kiksit. Jumaloin ja palvon miestäni, on hyvä suutelemaan jne, mutta en silti halua sitä, yök. Jos kielisuudelma käy liian itsensiiviseksi saatan oikeasti oksentaa jos miehen sylkeä tulee suuhuni liikaa, hyi hele onko mitään niin vastenmielistä ja kuvottavaa.. Otan suihin ja harrastan vaikka millaista seksiä ja läheisyyttä, mutta suutelua en kyllä halua, sylki on iljettävää. Ja eihän toista saa edes katseltua samalla ja häiritsee vain. Pikkupusut, suukot ja aivan muiden paikkojen suukottelu on ihanaa, kunhan huulet ovat kuivat ja iho ei jää ällömäräksi. Suihinoton saamisesta kyllä pidän.

IKINÄ en ole fantasioinut suutelusta ja en sitä seksiini missään nimessä halua.

Vierailija
16/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksii käynyt hamaslääkärissä? Poistattanut hammaskivesi? Samat kysymykset vaimolle.

Vierailija
17/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suutele ja silti seksi on ollut hyvää. Väistelen seksin aikana miehen hengitystä, koska se haisee. Käännän esim pään aina eri puolelle. Ei se silti siitä ole kiinni. Mua vaan jotenkin niin paljon inhottaa se kuola ja kaikki. Toisaalta meillä ei ole kovin avoimet ja läheiset välit, sillä mies on loukannut mua niin pahasti. En osaa ajatella millaista olis jonkun toisen kanssa, koska en oo aikoihin ollut ja tuskin tulen olemaankaan.

Vierailija
18/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suutelemasta miestäni, koska hänen hengityksensä haisee. Hän harjaa kyllä normaalisti, ja käynyt hammaslääkärillekin näyttämässä, mutta pakko olla joku tulehdus jossain, joka on jäänyt lääkäreiltä huomaamatta.

Pahanhajuinen hengitys lienee yleisin syy ja outoa että aloituksessa kielsit antamasta sitä vastausta.

Vierailija
19/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ei vain tunnu mukavalta, vaan pikemminkin kiusalliselta pakolta. Ällöttävältä, en voi sille mitään. Joskus toki tuntuu kivalta. Ja suhteen alussa se oli hauskaa. Rakkaus mieheen tai seksin haluamiseen tämä ei ole mitenkään vaikuttanut. Joten koita ap elää asian kanssa. Ei kannata pakottaa toista.

Vierailija
20/32 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Jos on ollut 15 vuotta naimisissa, niin ei voi olla vaikeaa sanoa, että toisen henki haisee. Ehkä ensimmäisillä treffeillä en asiasta mainitsisi, mutta avioliitossa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän