Mikä mulla on? HELP
Eli mitä veikkaatte mikä mulla on tätä on jatkunut nyt lauantaista lähtien: koen jatkuvaa pahoinvointia, vatsakipua, oksettaa, muttei oksennusta tule ja vatsa on löysällä, myöskään kuumetta ei ole?
Omaan terveelliset elämäntavat: Urheilen ka syön terveellisesti, joten tämmöinen pahoinvointi on epänormaalia.
Tänään kesken työnpäivän minun oli lähdettävä, koska sain niin pahan "pahoinvointi kohtauksen" Tuli kylmiä väreitä ja kamala oksetuksen tunne.
Apuja minulle!
Kommentit (12)
Kannattaisiko soittaa nyt päivystykseen?? Varmaan siellä tietävät paremmin kuin vauvapalstalla.
Voisi olla siitepölyallergiaa. Allergioissa usein on kuumeen tuntua ilman kuumetta, vatsakin voi mennä sekaisin jne.
Olisko sisäilmaongelma!(lue home, kosteusvaurio)
Sisäilmaongelmasta en tiedä kun kuitenkin alkoi tämä yhtäkkiä ja tässä talossa asuttu jo useampi vuosi.. hmmm
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko soittaa nyt päivystykseen?? Varmaan siellä tietävät paremmin kuin vauvapalstalla.
Nyt kyllä yliarvioit pahasti julkisen terveydenhuoltomme tason.
Vierailija kirjoitti:
Sisäilmaongelmasta en tiedä kun kuitenkin alkoi tämä yhtäkkiä ja tässä talossa asuttu jo useampi vuosi.. hmmm
Valon lisääntyessä ja kellojen siirtelyssä myös suprakiasmaattinen tumake aktivoituu eri tavalla, menee tavallaan epäsynkroniin ja tämä voi aiheuttaa aikamoisia hormonaalisia heilahteluita eri ihmisillä. Tänä aikana näkyy myös piikki kuolintilastoissa. Mikäli epäilet allergiaa, kokeile jotain antihistamiinivalmistettu, esimerkiksi Aeriuksen geneeristä substituuttia.
Ja päivystykseen en viitsi mennä kun täällä meilläpäin terveydenhuolto on niin surkeaa, etteivät varmaan ottaisi minua sisälle, koska heidän mielestään ongelmani ei ole tarpeeksi suuri... kokemusta on.
esim. kaverini vasta oksensi verta muttei silti päässyt päivystykseen kuin vasta reilu 6h jonottelun jälkeen.
No ap selkeästi nyt haluaa, että selitämme kuinka nuo vaikuttavat raskausoireilta ( vaikka voisi päätellä itsekin). Oletko siis tehnyt raskaustestin?
Noin, nyt se on "sanottu" tässä...
Krooninen väsymys 24h/7 365
Eläkkeelle vaan
Olisiko kilppariarvot pielessä?Nyt mars testeihin.
Stressi aiheuttaa väsymystä ja pahoinvointia.
Unohdin mainita että olen myös jatkuvasti väsynyt, yöllä nukun n. 8-9h mutta heti kotiin päästyä on niin vedoton olo että on pakko nukkua 1-2h unet.
-ap