Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? HELP

Kukka
29.03.2016 |

Eli mitä veikkaatte mikä mulla on tätä on jatkunut nyt lauantaista lähtien: koen jatkuvaa pahoinvointia, vatsakipua, oksettaa, muttei oksennusta tule ja vatsa on löysällä, myöskään kuumetta ei ole?
Omaan terveelliset elämäntavat: Urheilen ka syön terveellisesti, joten tämmöinen pahoinvointi on epänormaalia.
Tänään kesken työnpäivän minun oli lähdettävä, koska sain niin pahan "pahoinvointi kohtauksen" Tuli kylmiä väreitä ja kamala oksetuksen tunne.

Apuja minulle!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että olen myös jatkuvasti väsynyt, yöllä nukun n. 8-9h mutta heti kotiin päästyä on niin vedoton olo että on pakko nukkua 1-2h unet.

-ap

Vierailija
2/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko soittaa nyt päivystykseen?? Varmaan siellä tietävät paremmin kuin vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla siitepölyallergiaa. Allergioissa usein on kuumeen tuntua ilman kuumetta, vatsakin voi mennä sekaisin jne.

Vierailija
4/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sisäilmaongelma!(lue home, kosteusvaurio)

Vierailija
5/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmasta en tiedä kun kuitenkin alkoi tämä yhtäkkiä ja tässä talossa asuttu jo useampi vuosi.. hmmm

Vierailija
6/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko soittaa nyt päivystykseen?? Varmaan siellä tietävät paremmin kuin vauvapalstalla.

Nyt kyllä yliarvioit pahasti julkisen terveydenhuoltomme tason.

Vierailija
7/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäilmaongelmasta en tiedä kun kuitenkin alkoi tämä yhtäkkiä ja tässä talossa asuttu jo useampi vuosi.. hmmm

Valon lisääntyessä ja kellojen siirtelyssä myös suprakiasmaattinen tumake aktivoituu eri tavalla, menee tavallaan epäsynkroniin ja tämä voi aiheuttaa aikamoisia hormonaalisia heilahteluita eri ihmisillä. Tänä aikana näkyy myös piikki kuolintilastoissa. Mikäli epäilet allergiaa, kokeile jotain antihistamiinivalmistettu, esimerkiksi Aeriuksen geneeristä substituuttia.

Vierailija
8/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivystykseen en viitsi mennä kun täällä meilläpäin terveydenhuolto on niin surkeaa, etteivät varmaan ottaisi minua sisälle, koska heidän mielestään ongelmani ei ole tarpeeksi suuri... kokemusta on.

esim. kaverini vasta oksensi verta muttei silti päässyt päivystykseen kuin vasta reilu 6h jonottelun jälkeen.

Vierailija
9/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap selkeästi nyt haluaa, että selitämme kuinka nuo vaikuttavat raskausoireilta ( vaikka voisi päätellä itsekin). Oletko siis tehnyt raskaustestin?

Noin, nyt se on "sanottu" tässä...

Vierailija
10/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen väsymys 24h/7 365

Eläkkeelle vaan

Vierailija
11/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kilppariarvot pielessä?Nyt mars testeihin.

Vierailija
12/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi aiheuttaa väsymystä ja pahoinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä