Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä rumapäiviä ja kaunispäiviä?

Vierailija
29.03.2016 |

Oon joskus helvetin hyvännäköinen, vaikka en tekis itselleni mitään. Tällainen päivä voi olla esim. krapulassa, kun alkoholi on poistanut nesteitä, mutta ei ole vielä turvotusta. Tänään taas olen hirveä, ehkä koska nukuin huonosti, menkat on tulossa ja söin muroja.
En tiedä paljonko tästä on asennetta ja luuloa ja kuinka paljon totuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös usein miettinyt, näkeekö muut saman mitä minä näen peilissä. Joskus tosiaan olen hirveän nätti ja toisinaan aivan karsea ilmestys. Esim tänään on rumapäivä, joskaan ei nyt ihan hirvitys. 

Vierailija
2/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina rumapäivä. :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Ei sitä aina hehkeältä näytä. 😊 Jonkun mielestä näytän pakkasella nenä punaisena kauniilta. 👯

Vierailija
4/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Olen kuin äiti tai tytär päivästä riippuen.

Vierailija
5/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :D Välillä on kuin godzilla peilistä katsoisi ja välillä taas tekisi mieli pussata peilikuvaa. Olen miettinut onko mun päässä vikaa :D

Vierailija
6/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla ole :)

Vierailija
7/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kauniina päivinä olen oikeasti aika hyvännäköinen, kun taas rumina päivinä muistutan lähinnä sotasairaalasta karannutta teinizombieta. Onneksi tänään oli kaunispäivä :-)

-15v

Vierailija
8/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silleen, että kun lähden töihin ja katson itseäni kotona peilistä, ajattelen, että näytän ihan kivalta. Työpaikalla sitten katson itseäni peilistä ja näytän rumalta ja valjulta varpuselta.

9/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään rumapäivä. Söin myös muroja kuten Ap, ja sattumaa tai ei, ja nyt olen tosi turvonnut ja joka paikasta kinnaa. Helvetin murot! Tukka on ruma pottakypärä ja poskessa finni. 

🇺🇦🇮🇱