Mies luki viestini ystävälle (haukuin seksiämme)
Olen menettänyt elämäni miehen typerimmän syyn takia. Hän oli mennyt salaa lukemaan whatsup-viestini parhaalle ystävälleni noin vuoden ajalta.
Viesteistä ei löytynyt mtn petollista mutta olin viesteissä pari kk sitten puinut parhaan ystäväni kanssa molempien parisuhteessa elävien seksielämää. Olin tässä yhteydessä kirjoittanut miehelläni olevan niin pieni, että nautinto on vaikeaa. Samalla arvostelin muutenkin seksiämme ja kerroin joskus haikailevani eksääni, jonka kanssa seksi oli mahtavaa. Nämä kaikki ajatukset ovat pääni tuottamaa virtaa, jotka lukiessa ilman kontekstia tuntuvat pahalta.
Mieheni nämä näki ja sanoi haluavansa erota heti 😞. Vaikka suurin osa viesteistä kertoi onnellisuudestani ja kehuista.
Mies meni näkemään henkilökohtisimmat ajatukseni, jotka eivät olisi vaikuttaneet mihinkään ellei niitä olisi luettu.
Olen itkenyt häntä takaisin turhaan. Mitä teen?
Kommentit (13)
Taitaa olla taru loppu. En millään jaksa uskoa, että mies palaisi koskaan onnellisena suhteeseen, jossa nainen on kaverilleen valittanut miehen peniksen pienuutta ja huonoa seksitaitoa. No can do!
Kaikki meni niinkuin pitikin olisit tyytyväinen , nyt voit hankkia sen isokaluisen jännämiehen jonka kanssa elämäsi on täydellistä aina seksielämää myöten. Siis win win
Olisit kuitenkin jossain vaiheessa pettänyt ex miestäsi ja luultavasti niin olit jo tehnytkin ja vielä jatkanut aina kun se olisi mahdollista, sehän kävi ilmi miten surkea pano hän oli eli ei siinä sinun ex miehestä löytynyt mitään hyvää tai sinulle sopivaa miksi se suhde olisi pitänyt säilyttää.
Nyt vaan se jännämies, mamu,matu tai patu hakuseen ja löydät onnen :)
Bonuksena voisit levittää tietoa että se sinun ex on pienikaluinen paska pano, kiitoksena ja kunnianosoituksena, ai niin tämähän sinä olet jo tehnytkin ystävällesi ja se kertoo eteenpäin
tekstailija kirjoitti:
Olen menettänyt elämäni miehen typerimmän syyn takia. Hän oli mennyt salaa lukemaan whatsup-viestini parhaalle ystävälleni noin vuoden ajalta.
Viesteistä ei löytynyt mtn petollista mutta olin viesteissä pari kk sitten puinut parhaan ystäväni kanssa molempien parisuhteessa elävien seksielämää. Olin tässä yhteydessä kirjoittanut miehelläni olevan niin pieni, että nautinto on vaikeaa. Samalla arvostelin muutenkin seksiämme ja kerroin joskus haikailevani eksääni, jonka kanssa seksi oli mahtavaa. Nämä kaikki ajatukset ovat pääni tuottamaa virtaa, jotka lukiessa ilman kontekstia tuntuvat pahalta.
Mieheni nämä näki ja sanoi haluavansa erota heti 😞. Vaikka suurin osa viesteistä kertoi onnellisuudestani ja kehuista.
Mies meni näkemään henkilökohtisimmat ajatukseni, jotka eivät olisi vaikuttaneet mihinkään ellei niitä olisi luettu.
Olen itkenyt häntä takaisin turhaan. Mitä teen?
Kuinkakohan harmittomia ko. viestit olisivat, jos ne olisivatkin mieheltään kaverilleen?
Toivottavasti tiedot sun kireydestä ja suihinottotaidoista kulkee tuolla pitkin turuja ja toreja, kun joku eksäsi on "viattomasti" kertoillut asiasta ystävälleen.
No tuo on pettämisen jälkeen suunnilleeen pahin loukkaus mitä nainen voi miehelle tehdä. Mieti tilanne toisinpäin. Mies kertoo kaverillee, kuinka väljä pillu naisystävällä on ja hän haikaileen eksän kanssa olleesta villistä seksistä. Veikkaan, ettei monikaan nainen lukisi kovinkaan innolla tuollaisia viestejä.
Taas hyvä esimerkki miksi ei kannata lukea toisten viestejä. Mutta AP:n suhde taitaa olla taputeltu, joten ei muuta kuin isompia matoja koukkuun ;)
Vierailija kirjoitti:
No tuo on pettämisen jälkeen suunnilleeen pahin loukkaus mitä nainen voi miehelle tehdä. Mieti tilanne toisinpäin. Mies kertoo kaverillee, kuinka väljä pillu naisystävällä on ja hän haikaileen eksän kanssa olleesta villistä seksistä. Veikkaan, ettei monikaan nainen lukisi kovinkaan innolla tuollaisia viestejä.
No, mä en usko, että väljän pillun kritisointi käy yhtä paljon naisen kunnialle. En ainakaan mä ole kuullut naisten rehentelevän tai muuten touhuttavan alapäästänsä/muiden naisten alapäistä samalla innolla kuin mitä miehet oman/muiden miesten jalkovälin suhteen.
Sen sijaan eksän seksitaitojen haikailu varmasti kirpaisee kumpaakin sukupuolta.
Ikävä tilanne sekä ap:lle että hänen miehelleen :(
Olette molemmat idiootteja. On maailmalle palvelus, että ette lisäänny.
Eh...nyt heitit pahan. Ei tuossa mitään voi tehdä. Vaikka saisit miehen takaisin jollain konstilla niin katkeruus myrkyttäisi suhteen, sillä vyön alle löi ja pahasti.
Miksi mies muuten luki viestisi? Tuskin se pettämistäkään epäili jos kyse oli ihan naispuolisesta kaverista.
Mun kaverin mies luki joskus ilman lupaa mun ja kaverin viestit. Mitään tuon tyyppistä siellä ei ollut mutta siitä tuli todella häväisty olo sillä viestit sisälsi mun henkilökohtaisia asioita, jotka eivät tuolle miehelle pätkääkään kuuluneet. Yksityisyys kuuluu myös parisuhteessa oleville.
Ymmärrän täysin idioottimaisuuteni. En kuitenkaan keksi kenelle olisin puhunut ongelmistamme ellei parhaalle naispuoliselle ystävälleni. Tottakai valitukseni sisälsi avautumista ongelmistamme, mutta tein sen täysin saadakseni vinkkejä, mitä tehdä jotta hommat toimisi. Tuntuu, että mieheni tunkeutui ajatuksiini, jotka todellisuudessa eivät onnelliseen arkeemme olisi vaikuttaneet. Mutta nyt hetken harmistukseni on muuttanut kaiken 😞. En todella olisi miestäni pettänyt vaan mieltäni purkanut turhautuneena!
T.ap
Kyllähän naiset puhuu ties mistä!
Juurikin tällaisten asioiden vuoksi te naiset olette saastaa.
Parisuhteen kuten ystävyydenkin ytimeen kuuluu solidaarisuus ja luottamuksellisuus. Rikot nämä kummatkin sillä hetkellä kun alat tilittää ystävällesi intiimielämästänne.
Miesten maailmassa tuollainen käytös on ehdottoman tuomittavaa ja halveksittavaa.
Vaikealta tilanteelta kuulostaa 😞!