Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo tuommosta sotkua, ku oon serkkuni akka. Miksi sun sinne pitäisi päästä? Jos ei ole kutsuttu, niin et ole sinne tervetullut. Tyhmää mennä ruinaamaan kutsua perästä.
Oot serkkusi akka...?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kaasolle viestin onko kiinnostunut mun miehestä. Vastasi vähän tympeeän sävyyn että ei ole. Laitoin että "hyvä" ja "halusin vaan varmistaa ettei polttareiden ilmapiiri mene huonoksi". Vastasi että ok. Ja taas kerran suoralla puheella homma selväksi! Toki kaaso voi valehdella miellistelijä kun on, mutta ainakin tietää että tarkkailen. Nyt lähden helevettiin täältä hullujen keskeltä, hyvää loppuelämää tantat :DDDD Ap
:DDDDD
Musta tää on aika hauska. Näen sieluni silmillä kun ap tomerasti tekstailee kaasolle että onko se kiinnostunut hänen miehestään. :DD Ja kaason ilmeen kun se kaiken sählingin jälkeen lukee sitä viestiä. Mahtaisi savu nousta korvista. Jos tää siis olis totta, mitä tämä ei tietenkään ole. Minusta tämä ansaitsee jo 3/5. Oli sillä lailla raikas ja reipas, ei mitään omituisia suhmura kuvioita. Reipas ja suorapuheinen, mutta täysin sosiaalisista normeista piittaamaton ja käytöstavoiltaan ala-arvoinen ap ratkaisee eteensä tulleen ongelman. Yksinkertainen on aina parasta!
saavat ainakin yhden maksumiehen lisää, tulee muille halvemaksi kun ap tulee myös juhlimaan .:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo tuommosta sotkua, ku oon serkkuni akka. Miksi sun sinne pitäisi päästä? Jos ei ole kutsuttu, niin et ole sinne tervetullut. Tyhmää mennä ruinaamaan kutsua perästä.
Oot serkkusi akka...?
Naimisissa oman serkkunsa kanssa ilmeisesti. Mitä serkumpi sitä herkumpi, you know... 😉😚💕
On tää nyt sentään huomattavasti viihdyttävämpi juttu kuin se koirankoppi kerrostalon pihalla. Ihan sai kivasti tulikivenkatkua aikaiseksi kuitenkin! 😃👍👍
Vierailija kirjoitti:
Kun mä menin naimisiin, ei kukaan järjestänyt mulle polttareita.
Moni ystäväni on mennyt naimisiin eikä minua ole koskaan kutsuttu. Tai kerran on, mutta olin matkalla enkä päässyt.
Ihan hyvissä väleissä ollaan, en ole pitänyt asiaa mitenkään erikoisena. Juhlimistapamme ovat varmaan erilaiset.
On kyllä tosi noloa mankua väkisin mukaan, jos ei ole kutsuttu.
Ap: relaa, mene häihin ja nauti!
Surullista. Jos itse olisin menossa naimisiin, pelkäisin ettei mullekaan kukaan järjestäisi polttareita. Melkein itkettää jo ajatuskin.
Ihan pahaa tekee miten tyhmä sä AP olet..
Tuli ainakin ikimuisoiset fiilikset susta. Jos olisin morsian en suo tahtois nähdä sielä häissä. Ties mitä tyhmää sä sielä keksit.. Olet nolo!
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, nyt kun mut on KUTSUTTU polttareihin niin mitä mä laitan päälle!?! Ap
Minusta sinulle sopisi säkki ja tuhka ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kaasolle viestin onko kiinnostunut mun miehestä. Vastasi vähän tympeeän sävyyn että ei ole. Laitoin että "hyvä" ja "halusin vaan varmistaa ettei polttareiden ilmapiiri mene huonoksi". Vastasi että ok. Ja taas kerran suoralla puheella homma selväksi! Toki kaaso voi valehdella miellistelijä kun on, mutta ainakin tietää että tarkkailen. Nyt lähden helevettiin täältä hullujen keskeltä, hyvää loppuelämää tantat :DDDD Ap
:DDDDD
Musta tää on aika hauska. Näen sieluni silmillä kun ap tomerasti tekstailee kaasolle että onko se kiinnostunut hänen miehestään. :DD Ja kaason ilmeen kun se kaiken sählingin jälkeen lukee sitä viestiä. Mahtaisi savu nousta korvista. Jos tää siis olis totta, mitä tämä ei tietenkään ole. Minusta tämä ansaitsee jo 3/5. Oli sillä lailla raikas ja reipas, ei mitään omituisia suhmura kuvioita. Reipas ja suorapuheinen, mutta täysin sosiaalisista normeista piittaamaton ja käytöstavoiltaan ala-arvoinen ap ratkaisee eteensä tulleen ongelman. Yksinkertainen on aina parasta!
Mäkin tykkäsin ihan alkumetreiltä alkaen! Ja kiva käänne tämä tyrkky kaaso :)
Toivon jatkoo, tämä voisi johtaa ihan vaikka mihin.
Tulee ihan mieleen tästä ap:sta au pairit Australiassa Susa. Yhtä huono sosiaalisilta taidoiltaan ja käytöstavoiltaan.
Siis tää kuulostaa nyt varmaan aikas uskomattomalta, mutta olen siis menossa kesällä naimisiin ja mulla on ilmeisesti parin viikon päästä polttarit. Mulle nimittäin soitti mun mieheni serkun tyttöystävä ja alkoi puhelimessa karjumaan miksi ei ole saanut kutsua mun polttareihini. Olin ensin että ai-jaa-vai, mullako on polttarit. Sitten mun kaasoni, joka oli sattumalta meillä käymässä kun tää puhelu tuli, meni aivan punaiseksi kun kuuli mun puhuvan puhelimessa polttareista. Sit se tuli hetken päästä, että oon tosi nolona kun sun ei pitänyt saada tietää, ollaan pari viikkoa järjestetty sulle polttareita, jotka on samana päivänä sun miehes kanssa. Tiesinkin mieheni polttaripäivän, mutta en ollut ajatellut, että mun kaaso on järjestämässä mulle polttareita, saati samalle päivälle.
Kysyin sitten että mikä ihme tää puhelu oli, ja toi mun kaaso sanoi, ettei ollut osannut ajatella kutsua ketään niin kaukaista kuin tulevan mieheni serkun nykyistä tyttöystävää. Sanoi tietävänsä tämän naisen kyllä ja että mekin ollaan tavattu sen kanssa, mutta ei missään nimessä ollut ajatellut kutsua häntä paikalle. Se nainen nimittäin ei tunnu käyvän aivan täysillä, jos kauniisti sanotaan. Vetää kuulemma bileissä aina pään täyteen ja haluaa esiintyä koko ajan juhlien keskipisteenä ja haastaa riitaa kaikkien kanssa. Viimeksi olivat olleet illan vietossa ja tämä mun kaasoni oli jutellut vanhan lukioaikaisen kaverinsa kanssa kun tämä tyttöystävä oli tullut paikalle ja ruvennut huutamaan, että pidä näppis erossa hänen miehestään. Oli kuulemma ollut nolo hetki sekä kaasolleni että tälle miehelle, joka on siis sattumalta tulevan mieheni serkku.
Mun polttareihin on siis tulossa muutama duunikaveri, mun siskoni, molemmat kaasot sekä muutamia lukionaikaisia kavereita. Yhteensä 15 henkeä oli varattu mun lisäkseni kaikenlaisen aktiviteetin ja ruokailujen ym. kanssa. No tän jutun nyt sitten kruunasi se kun kaasolleni soitti tää hänen entinen luokkakaverinsa, joka pyyteli ensin hulluna anteeksi tyttöystävänsä käytöstä. Sanoi, että hän ei ollut kuulemma tarkoittanut pilata polttareita, oli vain pahoittanut mielensä kun oli kuullut bileistä ja tajunnut ettei ole kutsuttu. Kaasoni sanoi, että tarkoitushan oli mennä samana iltana baariin kuin se miehenkin polttariporukka, joten tää olisi ollut mulle, siis morsiamelle, iso yllätys kun oltaiskin menty samana iltana sitten tyttöjen kanssa. Sit se kysyi multa mielipidettä että pitääkö tää nainen nyt sitten kutsua niihin polttareihin kun tää mies vaikuttaa niin kovin olevan pahoillaan. Sanoin, että aivan sama, ei kai siellä nyt yksi lisävieras mitään haittaa, en kyllä ymmärrä miksi joku niin älyttömästi on haluamassa mun polttareihin kun en itsekään oikein tiedä mitä siellä tapahtuu.
No se puhelu päättyi, mutta hetkä myöhemmin tää nainen laittaa kaasolleni tekstiviestiä, että ootko kiinnostunut mun miehestäni. :DD Oltiin molemmat vähän et mitäköhän vittua tää nainen nyt sitten haluaa? Onko se niin kuin tulossa sinne tahallaan pilaamaan ne mun polttarit ja kenties häätkin? Kutsun se on saanut häihin vähän niin kuin plus ykkösenä, koska on mieheni serkun tyttöystävä, mitään henkilökohtaista kutsua en ole sille lähettänyt. Tuntuu vähän että tässä ei ole enää ehkä mun päivästä niinkään kyse vaan joku toinen yrittää päästä sooloilemaan ja menkka- ja humalapäissään sekoilemaan ja haastamaan riitaa. En kyllä tiedä voiko sen kutsumista kumpaankaan juttuun mitenkään enää perua, kun vaikuttaa tehneensä päätöksen tulla joka tapauksessa paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, nyt kun mut on KUTSUTTU polttareihin niin mitä mä laitan päälle!?! Ap
Minusta sinulle sopisi säkki ja tuhka ;D
Äänestän tervaa ja höyheniä.
Miten te vielä jaksatte?! Asia on LOPPUUNKÄSITELTY ja selvä!! Enkä tuu pilaa polttareita ellei miellistelijä-kaaso ala jotain vittuilla ja yritän itekin olla etten tartu jos jotain sanoo vaikken hirveesti muutenkaan pidä tuosta kaasosta. Oon melkeinpä satavarma ettei ole tämän morsiamen kirjoittama tuo pitkä viesti, en ole yhtään semmoinen kun tuossa muka kuvaillaan! Ap
Ja oli kutsussa mun nimi eikä mitään plusykkösiä! Yhdessä asutaan mun miehen kanssa. Miksi pitää jankuttaa ihan asiaankuulumattomia! Ap
Epäilen että täällä kirjottaa ne katkerat, jotka ei koskaan uskalla pitää puoliaan yhtään ja jäävät aina yksin ja ilman kaikkea kivaa ihan sen takia. En viitsi kysellä morsiamelta/kaasolta mikseivät mua heti kutsuneet, epäilen etteivät usko mulla olevan tarpeeksi rahaa, kun opiskelen, tai sanovat ainakin tekosyyksi... Eivät vaan tiedä että teen töitäkin + mies käy kokopäiväisesti töissä. Mies lähti jo töihin, mutta kunhan tulee aion kysellä tuosta kaasosta vielä. Jäi jotenkin semmonenki kuva, että morsian halusi mut sinne polttareihin mutta KAASO ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten te vielä jaksatte?! Asia on LOPPUUNKÄSITELTY ja selvä!! Enkä tuu pilaa polttareita ellei miellistelijä-kaaso ala jotain vittuilla ja yritän itekin olla etten tartu jos jotain sanoo vaikken hirveesti muutenkaan pidä tuosta kaasosta. Oon melkeinpä satavarma ettei ole tämän morsiamen kirjoittama tuo pitkä viesti, en ole yhtään semmoinen kun tuossa muka kuvaillaan! Ap
No ainakaan sä et oo kovin aikuinen kun menet noihin provoihin. Oot siis melkein satavarma? Vähän kuitenkin jänskättää oisitko vähän edes sellainen kuin tossa kuvaillaan. Mieti ihmeessä miksi sulle oli niin älyttömän tärkeetä päästä sinne.
Ja jos kaaso jotenkin yrittää viedä miehen, niin morsiamenkin hyvä tietää millaista ystävää oikein pitää lähellään. Oikeasti olisi tosi törkeää, jos kaaso käyttäisin morsiamen HÄITÄ jonain keinona yrittää saada varattu mies! Ap
No, en voi olla täysin SATAVARMA, koska on morsian voinut saada väärän kuvan minusta. Mutta käytännössä satavarma koska ei tuossa yksityiskohdatkaan ole ihan kohdillaan esim. pvm! Ap