Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan aika varma nyt, että tää kaaso haluais mun miehen, oon ennenkin epäillyt. Pitää ottaa puheeksi siellä polttareissa jos en rivien välistä saa ongittua tietoa. Oon aika suorapuheinen, paras keino lähestyä asioita ja yleensä kaikki selviää niin! Ap
Kiitos jotka vastasitte mukavasti ja haistakaa muut vaikka paska :D
Ap
Pitää ottaa puheeksi eli siis haluat oikeasti pilata bileet. Ja sitte vielä ihmettelet, että miksi tollaista mätäpaisetta ei ole kutsuttu!
Vierailija kirjoitti:
No eivätköhän olisi kieltäneet tulemasta jos "pilaisin koko juhlat"! Ette saa mua enää ärsytettyä, äsken oli helppoa kun kaikki oli päin vittua. Nyt aurinko taas paistaa :D Ap
Edelleen on epäselvää, että miksi sä sinne polttareihin edes haluat?
No olisin minä tehnyt "jotain näiden juhlien eteen" jos olisin tiennyt että voin tehdä! Nytkin osallistuminen maksaa kuitenkin monta kymppiä joten mitä vielä voisin tehdä?? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vielä pariin. En oo pohjanmaalta se oli joku muu joka kirjoitti. TUNNEN sen vaimon, oon tavannut monesti!! Ja SIKSI haluan sinne polttareihin!! Ja nyt pääsen :) Eli kaikki kääntyi hyväksi. Ap
Huono provo.
Näin.
Haluan mennä koska tunnen serkun ja sen tulevan vaimon ja koska mieskin samana päivänä polttareissa. Polttariporukat vielä tod.näk. tapaa keskenään illan aikana. Aika monta syytä eikös? Ap
Mitä te luulette muhun vaikuttavan vaikkette tätä usko? :D Yritätte vaan ärsyttää. Ap
Tuu sitten kertomaan miten polttarit meni. Me odotetaan jo jatkoa. Sulla on useampi päivä tässä aikaa miettiä, miten tää jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
OON VITTU KAVERI ja nyt viimestään todistettu kun pääsen sen polttareihinkin!! Älkää jaksako enää! Ap
Vau. Vain porvoolaiset voivat olla noin saakelin ärsyttäviä idiootteja. Vaikka ap onkin trolli, niin tuollaisia ihmisä on oikeastikin olemassa. Ovat kyllä harvinaisen rasittavaa sakkia.
Mutta mikään ei ärsytä kun kaikki on ihan täydellistä taas! :D Kivat bileet tiedossa ja kesällä vielä häät, ekat isot juhlat johon pääsen mun miehen kanssa! :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan mennä koska tunnen serkun ja sen tulevan vaimon ja koska mieskin samana päivänä polttareissa. Polttariporukat vielä tod.näk. tapaa keskenään illan aikana. Aika monta syytä eikös? Ap
Jee, se miehesi pääsee likistelee kaasoa! Ihanaa!
Jos tämä on provo niin onnittelut kirjoittajalle. Hyvin olet päässyt sisälle tietyntyyppiseen ajatusmaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikään ei ärsytä kun kaikki on ihan täydellistä taas! :D Kivat bileet tiedossa ja kesällä vielä häät, ekat isot juhlat johon pääsen mun miehen kanssa! :) Ap
Toivottavasti miesparka vetää suojakännit. Jos ukkos ei ole dorka, niin se häpee silmät päästänsä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vielä pariin. En oo pohjanmaalta se oli joku muu joka kirjoitti. TUNNEN sen vaimon, oon tavannut monesti!! Ja SIKSI haluan sinne polttareihin!! Ja nyt pääsen :) Eli kaikki kääntyi hyväksi. Ap
- Pelkästään se että tuntee jonkun, ei ole oikeutus kuulua polttariporukkaan. Pitää olla läheinen ystävä. Esim vuosia porukalla kuljettu ja lukiosta saakka vietetty toistensa häitä ja ristiäisiä yms.
Yleensä tällainen jopa selkeästi provo saa ainakin muutaman riitelijän kuumaksi, mut tähän asti täytyy olla ylpeä palstalaisista ettei mene tähän mukaan vaikka Ap kuinka yrittää.
Vierailija kirjoitti:
No ei pääse likistelemään kun minä oon paikalla!! :DDD Ap
Varo, kaaso voi vetää sua nekkuun, jos on oikein miehesi pilin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pelkästään se että tuntee jonkun, ei ole oikeutus kuulua polttariporukkaan. Pitää olla läheinen ystävä. Esim vuosia porukalla kuljettu ja lukiosta saakka vietetty toistensa häitä ja ristiäisiä yms.
- Ja lisäksi: morsian itse päättää ketkä kutsutaan, koska vain hän tietää keitä hän haluaa polttareihin, joissa siis pidetään hauskaa ja juhlitaan olan takaa, ei vatvota kenenkään riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Noh - mun mielestä tuossa ei ollut yhtään hyvää syytä. Mä en ollut edes oman serkkuni vaimon polttareissa, vaikka tunnetaan ja ollaan usein nähty. Ei kyllä tullut mieleenkään edes odottaa kutsua, polttareihin kuitenkin yleensä kutsutaan ne omat läheisimmät ystävät, ei tulevan miehen/vaimon ystävien puolisoita.
Haloo, lukekaa ne viestit. Mies tietää polttareista yksityiskohtia kun serkulla polttarit samana päivänä. Vähän riitaa miehen kanssa kun tiesi jo useamman viikon polttareista, muttei mulle maininnut ollenkaan. Mutta mun ritari, pelasti tämän tilanteen joten en viitsi olla kauhean vihainen :) Ja lopputulos kuitenkin hyvä :) Ap