Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking deadissa: kenestä tuli lopuksi verta?

Vierailija
28.03.2016 |

Saitteko selvää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se mies, jolla on pitkät mustat suorat hiukset, lähti porukasta?

Vierailija
2/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darylin vertahan se oli. Toiseen kysymykseen en osaa vastata, mikä mies :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tässä nyt on spekuloitu, että ketä ammuttiin ja kuoliko joku. Monet ovat sitä mieltä, että Darylia ammuttiin, mutta hän vain haavoittui.

Ketä tarkoitat miehellä, jolla on pitkät, mustat hiukset? Koska sarjassa ei ole yhtäkään hahmoa, joka vastaisi kuvausta.

Vierailija
4/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloinnit voi lopettaa, Darylia ammuttiin ja on sanottu jo että ei kuollut, haavoittui vain. 

Vierailija
5/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä pitkähiuksisella miehellä tarkoitat Darylia (ajoi prätkällä) niin lähti etsimään Dwightia. Ai kukako se on ja miksi lähti etsimään? KVG. Oikeasti, miten ja miksi ihmiset oikein katselee näitä sarjoja, kun eivät osaa yhdistää tapahtumia toisiinsa eikä muista edes hahmojen nimiä.

Vierailija
6/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä pitkähiuksisella miehellä tarkoitat Darylia (ajoi prätkällä) niin lähti etsimään Dwightia. Ai kukako se on ja miksi lähti etsimään? KVG. Oikeasti, miten ja miksi ihmiset oikein katselee näitä sarjoja, kun eivät osaa yhdistää tapahtumia toisiinsa eikä muista edes hahmojen nimiä.

Mä luulen, että tarkoitettiin sitä miestä, joka lähti Rickiä ja Morgania pakoon siellä ladon luona. Oli omien sanojensa mukaan hevostaan etsimässä. En tosin muista että hällä olis ollut pitkät saati mustat hiukset?

Vierailija
7/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tarkoitettiin sitä miestä, joka lähti Rickiä ja Morgania pakoon siellä ladon luona. Oli omien sanojensa mukaan hevostaan etsimässä. En tosin muista että hällä olis ollut pitkät saati mustat hiukset?

Oho eipä tarkoitettukaan. Tosiaan taisi olla kyse Darylistä. Nyt minäkin ihmettelen :D jos ko sarjaa seuraa niin pitäisi tietää kuka ja miksi.

Vierailija
8/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pirun tylsä nykyään etten jaksa katsoa. Hyvä ettei nukahda.

Vierailija
9/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis sitä "meikäläistä" mustahiusta, joka lähti syytä kertomatta ja yksin. Siis olkapäille olevat miustat hiukset.

Olen seurannut sarjaa vasta kaksi vuotta.

Vierailija
10/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latojuoksija oli todennäköisesti pieni vinkkaus tulevaan, vaikutti olevan tällä hetkellä tuntemattomasta settlementistä, Kingdomista. 

Vierailija
11/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis sitä "meikäläistä" mustahiusta, joka lähti syytä kertomatta ja yksin. Siis olkapäille olevat miustat hiukset.

Siis miten vaikea on sanoa että ruskeat hiukset? Eihän ne ole mustat ollenkaan enkä ymmärrä miten kukaan joka nyt on yhdenkin jakson joskus katsonut voi sanoa että mustahiuksinen Darylistä :D :D 

Mutta kyllä se jakson aikana tuotiin esiin että oli Dwightia etsimässä. 

Vierailija
12/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et ole kahdessa vuodessa oppinut hahmojen nimiä?

Vierailija
13/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kiitos, siis Dwightia etsimään ryntäsi.

Juu, en ole oppinut nimiä. On ollut täysu työ noiden naamojen ja taustojen ja juonenkäänteiden ymmärtämisessä. Siinä tapahtuu paljon asioita, jotka viittaavat johonkin aiempaan tapahtumaan ja in vaikea tajuta, joa ei ole alusta asti seurannut.

Moniakaan asioita ei edes selitetä, vaan vain annetaan ymmärtää.

Vierailija
14/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten vaikea on etsiä jostain aiemmat tuotantokaudet tai lukea netistä hahmoista ja juonista?! Jos tarvitsee joka asiaan selityksen niin tämä ei ole oikea sarja. 

Vierailija
15/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minustakin on aika vaikeatajuisia kohtia siinä.

Vierailija
16/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Amerikassa on tuossa vaiheessa jäljellä ainoastaan aggressiivisuudella pärjääviä ja keskenään taistelevia toisilleen vaarallisia ryhmiä.

Eli kaikki kiltit on jo kuolleet. Onhan tämä pääosien sakkikin muuttunut aika raakalaisiksi. Hyökkäsivät sinne pelastajiinkin tappaen kaikki (vaikka sielläkin olisi voinutbollabkiltt jä ja rauhantahtoisia, joiden oli vaan pakko hengata mukana niiden joukossa.)

Vierailija
17/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minustakin on aika vaikeatajuisia kohtia siinä.

Ei tasan ole.

Vierailija
18/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin pirun tylsä nykyään etten jaksa katsoa. Hyvä ettei nukahda.

No vittuako tuut tänne valittamaan?

Vierailija
19/19 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgan varmaan joutuu taas tappamaan. Sillehän annettin ase ja otti vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän