Ylivieskan vaunuliike?
Löytyykö tietoa vieläkö tuo Ylivieskan vaunuliike on olemassa ja saako sieltä edelleen edullisemmin vaunut kuin muualta? Onko kokemusta kuinka paljon on säästänyt ostamalla vaunut tuolta?
Onkohan liikkeellä nettisivuja?
En muista liikkeen nimeäkään, mutta tunnettu tuntuu olevan.
Kommentit (6)
On todellakin Kone Asunmaa ja ainakin minä voin lämpimästi suositella vaunujen ostoa kyseisestä liikkeestä! Ostimme vauvallemme Brion Kombit lähes vuosi sitten (2005 malli) ja hintavertailu osoitti, että samat vaunut samoilla varusteilla maksoivat asuinpaikkakunnallamme etelä-Suomessa lähes 100¿ enemmän!!
Kyseisen liikkeen asiakaspalvelu on myöskin ihan ykkösluokkaa, joten suosittelen! He myöskin lähettävät vaunuja Matkahuollon kautta, jos niin haluaa..
Minulla siis kyseisestä liikkeestä pelkkää positiivista kerrottavaa. :o)
Me ostettiin vaunut sieltä myöskin. Saatiin aika edullisesti edellisen vuoden kuosia olevat. Ihan mukavan oloista palvelua, myöhemmin vaan kävi ilmi että nämä meidän vaunut olivat " eri paria," eli runko ja kangasosat olivat eri paria. Mutta eipä tuo ole käyttöä haitannut. Jokin epäselvyys oli myöskin vaunujen ominaisuuksissa, muistaakseni myyjä väitti kivenkovaan että runko (emmaljungat) olisi alumiinia, mutta hiiliterästä (tai jotain sinnepäin) se kuitenkin on. Pikkuisen tuli siis jälkikäteen sellainen vedätyksen maku, vaikka ihan hyvät vaunut ne ovat olleet huolimatta näistä pikkujutuista. Kauppaan sain mukaan emmaljungan hoitolaukun erittäin edullisesti, olikohan alle 20e.
Puhelinnumerokin varmaan olisi vaunujen kyljessä, mutta ovat tuolla ulkovarastossa joten en jaksa lähteä niin pitkälle reissulle sitä etsimään...
Itse aion kanssa ostaa sieltä vaunut. Hyvää palvelua on aina ollut ja edulliset tuotteet. Ei muuta kuin ostoksille!
Hintatasosta en osaa sanoa, koska en ole itse vielä vaunuja katsellut, mutta valikoima taitaa olla aika kattava...
Puhelinnumero näyttäisi olevan: 08-420189
Pitänee soittaa tuonne ja varmistaa lauantain aukioloajat. Kannattaa täältä Oulustakin sitten tuonne ajella kun sen verran halvemmat hinnat on. :)
Liikkeen nimi oli ainakin 2v sitten kone asunmaa... Nyt en tiedä onko liikkeen nimi sama koska en ole paikkakunnalla käynyt vähään aikaan moikkaan tuttuja. Itse olen lapsille ennen tänne itäsuomeen muuttoa ostanut kolmet vaunut sieltä. Olen asunut joskus kyseisellä paikkakunnalla ja syntynyt siellä.
Kokeiles pistää googleen kone asunmaa... Luulen ettei niillä netti sivuja ole mutta ehdottomasti olen sitä mieltä että kannattaa käydä katsomassa. Vaunu valikoima on ollut todella suuri. Ja takaan että hurahdat ostamaan muutakin koska liikkeestä löytyy ihan kaikkea.
T: Amina76 ja viikko 30 HUH!!!