suolisto/vatsa vaivaiset!
Epäilen että minulla on jonkun näköinen suolisto sairaus/tulehdus..
vatsa turvonnut koko ajan.
mitään ei tee mieli syödä. oksettaa välillä.
mahaa koskee ja ala selkää koskee(ala vatsa, vähän samanöaista kun menkkojen aikana)
Ripulia/löysää ulostetta(joudun ottamaan imodiumia että pääsen töihin välillä)
lääkäri määräsi minut viljattomalle ja maidottomalle kuurille. Mitä tässä nyt syö? En syö lihaa, koska maha ei sulata sitä. Syönko seuraavan kuukauden kiiviä ja munia :D
4 raskaustestiä tehty, kaikki negaa näytti. Ja minun pitäisi sitten olla jo yli 2kk olla raskaana...menkat tullu normisti vaikka niukemmat onkin...miten muilla suoli vaivasilla? :)
Kommentit (8)
Kiiviä ja munia :))))))? Syö soijajugurttia, maidotonta juustonkorviketta, hedelmiä, vihanneksia ihan normaalisti, kananmunia, lihaa, kalaa, perunarieskaa (Moilasen, pakasteesta), lihapiirakkaa (Moilasen, samoin pakasteesta), riisiä, perunoita...
Vierailija kirjoitti:
4 raskaustestiä tehty, kaikki negaa näytti. Ja minun pitäisi sitten olla jo yli 2kk olla raskaana...menkat tullu normisti vaikka niukemmat onkin...miten muilla suoli vaivasilla? :)
?? miten tämä liittyi suolistovaivoihin ??
Lähinnä noi testit vatsakipuihin ja huonoon oksettavaan oloon oon tehny. Ja hyvä pois sulkee raskaus x)
-ap
Soija ja kaurapohjaisilla tuotteilla pystyy korvaamaan maidon ruoanlaitossa.
Soija voi kerätä kaasua suolistoon. Ei sovi minulle yhtään.
Kasvispainoitteinen ruokavalio on aina terveellinen. Bataatit, parsakaalit, porkkanat, kesäkurpitsat, lantut voi höyryttää tai lohkoa ja kypsentää uunissa.
Avokadosta, pähkinöistä ja kalasta saa hyviä rasvahappoja ja paljon energiaa jos kasvikset eivät täytä.
Kanan voi myös keittää jos paistaminen ei sovi suolistolle. Ja kanaa saa myös jauhelihana :)
Muista kuitu! Katso sellainen luontaistuote kuin sunwic
Pahoittelut kirjoitusvirheistä... :'D