Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G.Naiset.Tykkäättekö kuvien ottaminen?

Vierailija
28.03.2016 |

Annatteko kuvat itseänne sängyssä.Aktin aikana kuvia/video pätkiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/11 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ottaminen on ihan ok, jos toiseen osapuoleen voi luottaa täysin. Niiden katseleminen ja myös videopätkien.katseleminen on todella kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvien ottaminen on ihan ok, jos toiseen osapuoleen voi luottaa täysin. Niiden katseleminen ja myös videopätkien.katseleminen on todella kiihottavaa.

Toi on hyvä sääntö niiden ottamisen kannalta.Oleltko n&m?

Vierailija
4/11 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkan. Kuvan ottaminen "yes". Mina pita, kun jooku otta kuva kun mina aktin. Akti "yes".

Vierailija
5/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen.

Vierailija
6/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen.

onko susta otettu kuvia?m32

Vierailija
7/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otatte kuvia, sopikaa että tuhoatte ne heti katsomisen jälkeen. Muistikortin on pysyttävä molempien valvonnassa tiedostojen tuhoamiseen asti. Vältytte todella isoilta ongelmilta kun se ero kuitenkin joskus tulee. Pilvipalveluihin noita ei tule myöskään tallentaa.

Vierailija
8/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvata voi myös niin, ettei kumpikaan ole kuvista tunnistettavissa. Ja kyllä mun rakastaja on kuvannut mua. Mä olen myös itse lähettänyt hänelle eroottista materiaalia. Mä olen saanut sitä myös häneltä.

Meidän kuvista on siis iloa vain meille itsellemme, emme asu yhdessä, joten kumpikin käyttää tuota materiaalia omaan hauskaan. Siksi sitä pääasiassa kuvataankin.

Ja todellakaan ihan kuka vaan eii mua saisi tätä tekemään. Olen tuntenut ko. miehen 6 vuotta. Näistä suurimman osan ajasta ystävänä ilman seksisuhdetta. En luota edes omiin vanhempiini yhtä paljon kuin häneen.

Vierailija
9/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvata voi myös niin, ettei kumpikaan ole kuvista tunnistettavissa. Ja kyllä mun rakastaja on kuvannut mua. Mä olen myös itse lähettänyt hänelle eroottista materiaalia. Mä olen saanut sitä myös häneltä.

Meidän kuvista on siis iloa vain meille itsellemme, emme asu yhdessä, joten kumpikin käyttää tuota materiaalia omaan hauskaan. Siksi sitä pääasiassa kuvataankin.

Ja todellakaan ihan kuka vaan eii mua saisi tätä tekemään. Olen tuntenut ko. miehen 6 vuotta. Näistä suurimman osan ajasta ystävänä ilman seksisuhdetta. En luota edes omiin vanhempiini yhtä paljon kuin häneen.

Laitatko nättejä kuvia.Ei mitää revitys semmosii.?Onhan se aika kiihottava ottaa itsestä kuvia.Kanki kovana yrittää ottaa kuvaa jonka lähettää toiselle.

Vierailija
10/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otatte kuvia, sopikaa että tuhoatte ne heti katsomisen jälkeen. Muistikortin on pysyttävä molempien valvonnassa tiedostojen tuhoamiseen asti. Vältytte todella isoilta ongelmilta kun se ero kuitenkin joskus tulee. Pilvipalveluihin noita ei tule myöskään tallentaa.

Minä kuvaan aina niin että kaikki kuvat jää naiselle. Useinmiten kuvaan naisen omalla kameralla tai kännykällä.

Reilu peli on oltava. / vallaton

Vierailija
11/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän ihmisistä, jotka osaavat oikeinkirjoituksen.