Jokohan seuraava sarja on Haapasalo goes rappiolle. Aikamoista vauhtia.
Kommentit (21)
Höpö höpö, kyllä se Haapasalo on karismaattinen ja fiksu tyyppi, vaikka vähän kahjoa esittääkin.
Tykkäsin siitä sen Volga 30 päivässä -sarjasta ihan hirveästi, erityisesti pidin hänen nöyrästä ja kunnioittavasta sekä kohteliaasta käyttäytymisestään kuvattavia kohtaan.
Vertailukohdaksi voisi valita vaikkapa sen Putous-Akun matkailuohjelman, joka oli niin hirveä ja suorastaan suututtava, että ei sitä pystynyt edes katsomaan. Naureskelua, pilkkaamista ja jotain alapäähuumoria... siis ihan kamalaa, ja mä vielä olin pitänut sitä Akua hyvänä tyyppinä ja näyttelijänä!
🇺🇦🇮🇱
Jättäis sen viinan kanssa läträämisen niin arvostaisin häntä vielä enemmän.
kaffepulla kirjoitti:
Höpö höpö, kyllä se Haapasalo on karismaattinen ja fiksu tyyppi, vaikka vähän kahjoa esittääkin.
Tykkäsin siitä sen Volga 30 päivässä -sarjasta ihan hirveästi, erityisesti pidin hänen nöyrästä ja kunnioittavasta sekä kohteliaasta käyttäytymisestään kuvattavia kohtaan.
Vertailukohdaksi voisi valita vaikkapa sen Putous-Akun matkailuohjelman, joka oli niin hirveä ja suorastaan suututtava, että ei sitä pystynyt edes katsomaan. Naureskelua, pilkkaamista ja jotain alapäähuumoria... siis ihan kamalaa, ja mä vielä olin pitänut sitä Akua hyvänä tyyppinä ja näyttelijänä!
Niin onhan se ihan hyvä tyyppi mutta viinan kanssa liian kova vauhti taitaapi olla. PutousAkua en oo nähny, siis sitä sen matkailuohjelmaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No niimpäs! Ap
Haapasalo saisi lähes jokaisen 16-25-vuotiaan venäläisen neitokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niimpäs! Ap
Se votka kuluu venäläiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vieroitus 30 päivässä?
Ei onnistuis niin pikana .... mut hyvä idis! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niimpäs! Ap
Se votka kuluu venäläiseen kulttuuriin.
Joo mut konstit on monet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hikoilee etelässä kuni sika
Voin kuvitella, en oo katsellu vielä tätä uusinta seikkailua. Ap
Minä koen myötähäpeää, kun katselen noita Villen Venäjän-reissuohjelmia, niin selvästi niistä näkyy, että hän on humalassa n. 95% ajasta. Erityisesti hävetti se, kun yhdessä jaksossa hän haastatteli kosmonauttivanhusta tuhannen tuiterissa. Ei niin minkäänlaista kunnioitusta avaruudessa ollutta vanhusta kohtaan. Jos taas kännissä juttelee jonkun pontikanpolttajan kanssa, niin ei nouse myötähäpeä pintaan, vaan ihan vain suru. Mutta näin se on - harva suomalainen mies pystyy halpaa vodkaa vastustamaan valitettavasti. Itse Venäjällä asuneena muita suomalaisia seuranneena - oman kokemukseni mukaan lähes kaikki Venäjällä asuvat suomalaismiehet ovat enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Kyllä venäläisissäkin miehissä juoppoja on, mutta ei prosentuaalisesti niin paljon kuin suomalaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Haapasalo saisi lähes jokaisen 16-25-vuotiaan venäläisen neitokaisen.
Kukapa ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä koen myötähäpeää, kun katselen noita Villen Venäjän-reissuohjelmia, niin selvästi niistä näkyy, että hän on humalassa n. 95% ajasta. Erityisesti hävetti se, kun yhdessä jaksossa hän haastatteli kosmonauttivanhusta tuhannen tuiterissa. Ei niin minkäänlaista kunnioitusta avaruudessa ollutta vanhusta kohtaan. Jos taas kännissä juttelee jonkun pontikanpolttajan kanssa, niin ei nouse myötähäpeä pintaan, vaan ihan vain suru. Mutta näin se on - harva suomalainen mies pystyy halpaa vodkaa vastustamaan valitettavasti. Itse Venäjällä asuneena muita suomalaisia seuranneena - oman kokemukseni mukaan lähes kaikki Venäjällä asuvat suomalaismiehet ovat enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Kyllä venäläisissäkin miehissä juoppoja on, mutta ei prosentuaalisesti niin paljon kuin suomalaisissa.
Joo mäki tiedän näitä viinan lumoihin langenneita liikaa, just siellä Venäjällä. Halpa votka tai varmaan jopa ilmainen on helposti tuhon tie..Ap
kaffepulla kirjoitti:
Joo, samoin. Volga oli tosi hyvä ja mielenkiintoinen.
En oikein ymmärrä Akun matkailuohjelman konseptia. Tehtiinkö siinä lopulta pilkkaa idiooteista suomalaisista joiden mielestä tyhmät, kuluneet vitsit ja muiden kansojen morkkaaminen ja kustannuksella pilailu on hauskaa? Myötähäpeä oli välillä valtava, enkä sitä ole kärsinyt kokonaan katsoakaan.
kaffepulla kirjoitti:
Siis millä eväillä pidit Akua hyvänä tyyppinä???
Haapasalo goes katuoja/vankila...