Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5/-10kg viikko 8

20.02.2006 |

Tervehdys!

Nyt onkin mun vuoro hehkutella ja hyppiä kattoon! -900g viikossa!!! Eiköhän olekin aihetta olla onnellinen.:) Puntari näytti siis 68.7kg, viikko sitten 69.6. Aivan mahtavaa jos se tätä vauhtia edes muutaman kilon laskis. Ja mulle tulee entistä enemmän motivaatiota tähän hommaan silloin kun näkee selviä tuloksia. Synnytyksen jälkeen (vauva siis 4kk) eka kertaa vedin farkut jalkaan viikonloppuna, kun muistin varastossa olevan ne " väliaikafarkut" , jotka ostin esikoiseni synnyttyä. Nyt niillä on taas käyttöä.

Varmaan jonkin verran tuohon tulokseen vaikuttaa sekin, että viimeviikolla pääsin monena iltana raksalle hommiin. Ja vaikka siellä miehillä onkin tapana ne kahvit keittää, niin ei paljon pullasta tainnut ylimääräistä jäädä kun 5 tuntia hikisenä touhuaa.:)

Jep, kirjotelkaahan kuulumisia muutkin.

Ja hyvää viikon jatkoa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tulos motivoi.

Edellisviikon vain 100 gramman pudotus jotenkin masensi ja kun olen samassa painossa kuin syksyllä alkoi tuntua, että eihän tässä enää tarvii ponnistella. Lisäsin vähän syömistä viikolla, mutta syömiset kuitenkin ihan ok. Paitsi sitten viikonloppuna, jolloin kahdet synttärit. Sunnuntaiaamuna vaaka näytti vielä 56.5kg, mutta kun sunnuntaina herkut maistuivat liian hyvin oli tämän aamun lukema 56.7kg eli plussaa viikossa 1.3kg. Tiedän, että tuo vähän laskee huomiseen mennessä, mutta nyt masentaa paljon enemmän kuin viikko sitten.

Lasten sairastelu jatkui ja sitä tekosyynä käyttäen liikunta jäi tosi vähäiseksi. Nyt olis pakko tsempata. Ensi viikolla olen lomareisulla, joten pahalta näyttää. Kolme ekaa viikkoa ja 3 1/2 kiloa näytti hyvältä ja nyt on pelko että kolme seuraavaa ja olen takas samassa painossa, josta aloitin.

Vierailija
2/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo paino seilaa siellä sun täällä, mitään erikoista en ole syönyt. paino näytti 62.5 joten plussaa 1kgmutta veikkaan että putoaa taas kun menkat ohi.

Olen tässä miettinyt edelleen tuota keittolinjaa jos vielä joskus toteutuis :-)

reippaasti olen yrittänyt pyöräillä töihin ja esikkoa hakea kävellen hoidosta mutta kyllä vielä 60kg saavutan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se näytti juuri ja juuri panin laskua, eli 1/ 2 kiloa oli tippunut, saman verran kuin viime viikollakin. Nyt vaan ei oo niin mahtavat fiilikset kuin viime viikolla, sillä olen yrittäny syödä terveellisesti ja liikkua paljon. (Tosin nyt kun kirjoitin tätä, niin samalla muistin muutamia herkkuketkiä joita tuli harrastettua.)

Kaapelilla oli mahtava tulos!

Hyvä!

Yritämme seurata malliasi.

(Mutta sinulla on synnytyksestä vasta vähän aikaa, joten älä pidä turhaa kiiretteä kilojen kanssa.)

Piikki-pallero:

Nyt ei muuta kuin itseä niskasta kiinni ja liikuntaa tällä viikolla toivottavasti paljon enemmän. Ja eikö lomalla ole kiva liikkua ulkona, se taas polttaa kaloreita ja jos jostakin vielä löytyisi terveellistä ja herkullista ruokaa. Häntä pystyyn ja kannattaa ainakin yrittää parhaansa!

-Nanna:

Mullakin nousee aina ennen menkkoja paino, silloin ei ole mitään merkitystä sillä mitä on syönyt tai minkä verran on liikkunut.

Varaudun jo nyt henkisesti siihen, että ens viikolla (tai sitä seuraavalla viikolla) ei paino välttämättä ole laskenut .

Minäkin mietin keitto linjaa, sitä kaalisoppaa tai sitten jotain omaa versiota. Oikeastaan pitäis alkaa jo tänään keitteleen, että vois huomenna syödä sitä. Mutta jaksaakohan sitä keitellä?

Missä muut " klubilaiset" ?

Mukavaa ja liikunnallista viikkoa kaikille!

Vierailija
4/8 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painoa heh... 75,7 että +100g näyttää... Että silleen, ehkä viimme viikon alkupuolen repsahdukset näkyy nyt sitten, on tämä kanssa hommaa ei voi muuta sanoa.

Tuossa kun luin muidenkin pinojen tuskailuja painon pudotuksesta tuli sellainen asia mieleen että noilla jolla tai meillä joilla on tapana viikonloppuna repsahdella :) niin voisi olla hyvä systeemi laskea koko viikon keskiarvo painosta, meinaan mulla ainakin maanantaina paino voi olla suurimmillaan kun taas minään muuna päivänä viikosta ja kun olen muutenkin sitä sorttia joka hyppää puntarilla joka aamu niin kirjoitan ylös painot ja maanantai aamuna lasken keski-arvon ja silti vaikka paino maanantaina olisi +100g tai 1kg enemmän kun edellisenä maanantaina niin keski-arvollisesti paino silti tippuu pikku hiljaa... Mitäs sanotte?

Mutta yritetään syödä tällä viikolla kohtuudella ja pitäisi yrittää liikkuakkin tuntuu että mun liikkumiset on vaan että siivoon tuvan.

Vierailija
5/8 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on TOSIAAN motivaatio kadoksissa....kiva tulla tänne joka viikko kertomaan, että paino on noussut tai pysynyt samassa no nyt näytti taas äsken kiloa enemmän ku viime viiikolla eli 72,4 ja tavotehan on edelleen se 68. Musta tuntuu jotenkin niin ankeelta kun syksyllä pääsin niin hyvin sinne 68,6 ja olin sitten niiiin tyytyväinen ja sit siinä kävi niin kun pelkäsinkin, että jouluna repsahdan ja niin kävi ja nyt sitä ollaan lähes samoissa alkulukemissa ku syksyllä...ON NIIN MASENTAVAAA!!!!! Mistä saan tsemin päälle? Tiien et ku sais vähän tuloksia ni se motivois. Mulla menee viikot ihan hyvin kevyellä mutta noi viiikonloput onkin sitten aivan toista maata. Nytkin tulee perjantaina vieraita ja pitäs laittaa jotain suolasta ja makeeta...Oisko jollain kevyitä ideoita? Mä tosiaan pidän tässä lähiaikoina sen 4 päivän paaston, mutta aina tuntuu olevan huono hetki aloittaa ku en kehtaa olla ite syömättä ku on vieraita tai ollaan kylässä. Lenkkeillyt olen kyllä ja tehnyt kotosalla lihasliikkeitä.

Niin ja semmosta vielä että teillä joilla on herkuttelupäivä tai kaks viikonloppuna ni mitä sillon syötte? Voitteko laittaa mulle vähän ruokapäiväkirjaa niin voisin mäkin opiskella tätä KOHTUUDELLA syömistä ja herkuttelua? Kiittos etukäteen jos joku viitsii. Tsemppiä uuteen viikkoon vaan kaikille kamuille!!

T:Ragna

Vierailija
6/8 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä syön päivän aikaan, alkuvuodesta laitoin ylös nyt en ole laittanut.

Aamulla syön puuroa lasken kanssa ( jos menen aamulla töihin 5.30 en keitä puuora vaan syön painovartijoiden muroja mehukeiton kanssa)

puoen päivän aikaan lounas ( jos töissä mukana jugurtti appelsiini, porkkanoita, syön kun tulen töistä)

iltapäivällä jotain hedelmää

illalla puuroatai leipääja illalla sitten tulee jotain herkkua välillä otettua .-(

Tässä mietin keittolinjaa, ostin tänään jo kaalin :-) Huomenna alkaa iltavuorot joten voisi ottaa töihin evääksi....

Vierailija
7/8 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaation puutteen kanssa täällä myös painiskelen.lauantaina pidin sitten sen KARKKIPÄIVÄN,kun en jaksanut enää odottaa.en hirveästi ehtinyt syömään kun iski pahaolo.mikä ihan hyvä koska ei tule liikaa syötyä sitten.-1kg oli paino pudonnut.mulla tosin vaaka näyttää 0.5kg tarkkuudella.olen huomannut muuten,että mitä vähemmän pudotettavaa on jäljellä,sen vaikeampaa on pysyä ruodussa.en tiedä muista,mutta mulla ainakin on näin.saapi nähdä,pääsenkö ruotuun ensi lauantain jälkeen (karkkipäivä)kun tuntuu ettei taas yhtään jaksais:0(no,ensi viikolla sitten kuulette.

TSEMPIT KUITENKIN TEILLE MUILLE!!!SISUA TÄMÄ VAATII...

31.3-05 80KG

21.2-06 56.5KG(aloitus 23.1-06 62kg)

en muista noita merkkejä kunnolla,mutta olisko se näin:$ ¤

Vierailija
8/8 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin huomannut, että menkoilla olis vaikutusta painoon, mutta nyt alan epäillä että saattais olla. Sunnuntaina vaaka siis näytti 56.5 kg ja maanantaina (herkuttelun jälkeen) 57.6 kg (kirjoitin ylhäällä väärin). Nyt olen pari päivää yrittänyt tsempata tosissaan, mutta tänä aamuna vaaka näytti 57.7kg. Paino siis vaan nousee ja tuntuu turvonneelta ja menkat ovat alkamassa. Täytyy ainakin uskotella itselle, että menkat ovat iso syy tähän takapakkiin ja yrittää tempata kaikesta huolimatta tämä viikko.

Ensi viikolla olen parin päivän lomareissulla ja silloin syön kunnolla, enkä mieti laihista, mutta loppuloman aikana vois kyllä liikkua paljon.

Huomasin, että se että osaa kieltäytyä liiasta syömisestä, tuntuu jälkeenpäin tosi hyvältä. Iltapala minulla vois olla kevyempi ja eilen ajattelin syödä ensin omenan ja juoda päälle vettä ja miettiä sitten, täytyiskö vielä tehdä voileipä. Hetken päästä huomasin, että vatsa tuntui ihan kylläiseltä. Omena riitti, eikä nälkä enää tullut ennen nukkumaanmenoa. Tuntui vaan tosi hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi