Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisikö täältä tampereen seudulla vaikuttavia stailaajia

Vierailija
28.03.2016 |

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen että kun minun pukeutuminen, hiustyyli ja nettideittiprofiilit ei oo oikein naissukupuolen mieleen niin löytysköhän miesten muotia tuntevia 30 - 40 vuotiaita naisia, jotka voisivat joku arkipäivä tulla minun mukaan parturiin ja herrainpukimoon makutuomareiksi. Vähän aikaa pitäisi uhrata myös minun deittiprofiilieni tutkimiseen ja muotoilemiseen. Tarjoisin lounaan ja kahvit palkkioksi. Ja mielellään useamman naisen mielipiteen haluaisin kuulla jotta voisin valita kultaisen keskitien eikä jonkun yhden erikoisen mieltymyksen mukaista tyyliä. Ja mielellään niinkuin alussa totesin yli 30 vuotiaiden mielipiteistä olen kiinnostunut, koska olen hakemassa nettideiteistä kakaraiän ohittanutta elämänkumppania ja olen itse lähes 40 vuotias.

No tosin hiustyyli taitaa olla se että ajetaan kaljuksi se loppukin kun kerran päältä kiiltää. Parran oon siistinyt mutta voipi olla vielä korjattavaa. Ja voi joku toinen tyyli sopia paremmin. Kuulin joskus joltain mimmiltä että kuulemma parta sopii minulle.

Pukeutuminen onkin sitten kokonaan isomman luokan juttu. Käytän silmälaseja, voisi ehkä piilolinssit olla vaihtelua. Olen isokokoinen, toisin sanoen painan reilusti liikaa. Tosin laihdutan paraikaa. Kuihtuvalle mutta paljon hikoilevalle miehelle pitäisi siis löytää edustava mutta käytännöllinen pukeutumisratkaisu. Muita kuin kotimaisia kenkiä en valitettavasti ainakaan tässä vaiheessa laihdutusprojektia voi käyttää joten siihen et voi vaikuttaa.

Kun pukeutumisosasto on kunnossa pitäisi kuvauttaa hyvä profiilikuva. Tässä taas tarvitaan useampia mielipiteitä ja ideoita. Haluanhan tehdä vaikutuksen mahdollisimman moniin.

Koska olen hieman ujo ja kokematon naissuhteissa voisit myös hieman sparrata minua siinä miten lähestyä asiallisesti mutta kohteliaasti minun luonteeni ja erityispiirteeni huomioon ottaen naissukupuolen edustajia. Tällä en tarkoita mitään seksuaalisviritteistä vaan ehdottaisit minkälaisilla puheenaiheilla minun kannattaisi ottaa kontaktia ja millä tavalla peräännytään antaen mahdollisimman hyvä vaikutelma. Voisit myös neuvoa mitä naiset milläkin käytöksellä ja signaaleilla tarkoittavat.

Nimimerkki "Nyt pistetään asiat kuntoon"

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon stailannut miesystäväni ja hän on oikein tyytyväinen, mutta en ole mikään ammattistailaaja, vaikka mulla vaatetusalan koulutus ja työkokemusta alalta noin 15 vuotta onkin.

Vierailija
2/2 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki apu kelpaa.  Tässä on yhteystietoni: velhokanta ja loppuosa se tavallinen geemaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi